Zaloguj się, aby obserwować  
versus

Proxima plus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
versus    27

Co wiecie o tych ciągnikach????Sam dopiero dziś się dowiedziałem że takie istnieją. Czym one się różną od zwykłej proximy(prócz mocy)??? Może ktoś ją widział w akcji, albo ktoś ją ma??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Różnią się przede wszystkim tym ,że mają rewers przy kierownicy mechaniczny w standardzie , jeden lub dwa nie pamiętam już dobrze bieg pod obciążeniem i kilkooma detalami w kabinie i z zewnątrz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

jest już polka nowa strona zetora aplus proximy plus to chyba skrzynia biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ciekawostka na niemieckiej stronie Zetora w prospekcie tej Proximy podana jest waga 3130 kg(bez) i 3630(z obciążnikami)-możliwe byłoby aby był aż tak lekki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    27
Ciekawostka na niemieckiej stronie Zetora w prospekcie tej Proximy podana jest waga 3130 kg(bez) i 3630(z obciążnikami)-możliwe byłoby aby był aż tak lekki ?

Ja bym się nie zdziwił. Zetorki nowe zawsze uważałem za bardzo lekkie(nawet zbyt lekkie). Mnie to nie dziwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A może jakiś użytkownik Proximy coś na ten temat napisze ?-bo to tłumaczyłoby trochę to bujanie ciągnika (znajomy czasami przejeżdża obok mnie -ma z tyłu zaczepiony taki wał jako przeciwwagę a strasznie go rzuca chociaż jedzie wolno)-a i tak się nie przyzna :)-więc się nie pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

użkownikiem proximy to możenie jestem... :) ale na czeskiej stronie znalazłem,że proxima 8441 waży od 3200 do 3700 kg i jak na 80 km to jest akurat...wiadomo ze napewno można go lepiej dociążyc ale po co...

@jaro a ten wał to zawsze z sobą wozi???

 

a i proximy plus będą od 80 do 100km


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zawsze wozi ten wał z sobą -dlatego właśnie pytam-wychodzi na to ,że mam czterotonowego potwora :) :)

PS.Stary 7211 waży tyle co Proxima ?Szok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

dla porównania NH td80 waży 3300 kg, to sporo mniej od proximy. na starej stronce zetor pl była waga podana to bez obciążników coś około 3600 a z obciążnikami ponad 4000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Jestem tego zdania, że jeśli brać Proximę Plusa to już lepiej łyknąć Forterrę, za podobną kasę, skrzynia 40tka w standardzie dopłacisz tylko za Bosha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
dla porównania NH td80 waży 3300 kg, to sporo mniej od proximy. na starej stronce zetor pl była waga podana to bez obciążników coś około 3600 a z obciążnikami ponad 4000

td80d waży 3,6t bez obciążników a te masy proximy, to albo bez napędu albo bez kabiny, bo też waży tak jak ważyła 3,6 t bez obciążników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

TD 80 ma następujące wagi:

3330 bez kierowcy, i płynów (paliwa, oleju i chłodziwa)

3525 z płynami

3600 z płynami i kierowcą ;) no chyba, że ktoś cięższy

DMC 5800kg


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
TD 80 ma następujące wagi:

3330 bez kierowcy, i płynów (paliwa, oleju i chłodziwa)

3525 z płynami

3600 z płynami i kierowcą ;) no chyba, że ktoś cięższy

DMC 5800kg

A proxima to ma 3,6 bez płynów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Proxima plus jakie ma zmiany w kabinie? Poza innym troche plastikiem na błotniku prawym coś jeszcze zmienili? Podobno wyciszenie jest lepsze, czy w zwykłej proximie dało by się dołożyć pianek czy wajłoków wyciszających i będzie to samo?

 

Jakie jeszcze inne zmiany wprowadzili zarówno w plusie jak i w nowej 2008 w stosunku do starej w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek19    0

proxima plus ma wzmacnione zwolnice, przedna os, i blok. swietnie wspólpracuja z turem. maja skrzynie 16/16. środek kabiny jest zaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

No to moze niech ktos podsumuje czym sie rózni proxima plus od zwykłej...chodzi mi o wyposażenie i zmiany konstrukcji. Czy ma elektro-hydrauliczny rewers??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

jak na oko to rozni sie maska i silnikiem


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Zasadnicze zmiany w silniku to standard EuroIII i tyle a po za tym reszte zmian to kosmetyka. A kosztowac moze ze 130000? Bo forterra 9641 ta nowa to kosztuje ze 143 wiec i cena proxy musiala wzrosnac (niestety)


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Teraz moj znajomy se kupil nowy model i zobaczymy i sie dowiem czegos wiecej jak juz dojdzie :)


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj