Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko po co jak tu nikt pompy nie kupuje ani nawet nie remontuje :-P hehe swoją to dziś z 6 razy otwierałem bo za chiny ludowe nie dało się wolnych obrotów ustawić... cały czas 1000 choć już przedwczoraj odkreciłem zderzak na max. Dorobiłem brakujący sworzeń to znów ciężko miał 1200obr osiągnąć tak jakby sprężyna za długa... zmieniałem otwory mocujące sprężyne i wciąż lipa. W końcu jakoś inaczej te sprężyne zaczepiłem bezpośrednio do płytki i pracuje idealnie :-)

Opublikowano

Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator obrotów ale skoro tobie nie przeszkadza to ok. Do Poznania warto zadzwonić choćby z ciekawości, jutro może to zrobię tak dla siebie. 

Opublikowano

Panowe w swoim ciagniku MF 3070 mam pompe wtryskowa WSK w budowie podobna do schematu    https://e-ursus.pl/pl/i/Pompa-wtryskowa-DPA-MF-255-elementy-sterowania%2C-zawor-zasilajacy-i-przestawiacz-kata-wtrysku-2643B/158

Poz 15 zawor kompletny zasilajacy odkrecilem bo tam sitko jest i doczytalem na forum ze moze byc zasyfione etc

W mojej pompie brakuje sprezyny nr 25 Dodatkowo tulejka 21 sklada sie z dwoch czesci to u mnie ta czesc od gory byla deliktanie zatknieta a nie wlozona do konca

Teraz wcisnalem ja do konca i ciagnik duzo lepiej wkreca sie na obroty wczesniej pod obciazeniem ruszyles to gaz do spodu a on male obroty  wcisnalem sprzeglo dalem sie rozpedzic silnikowi i dopiero jakos szedl ale ogolnie slabo reagowal na gaz teraz jest duzo lepiej ale podejzewam ze dalej jest nie do konca dobrze jak nie ma tej sprezyny. a ktos moglby mi wytlamaczyc na czym polega rola tego zaworu zasilajacego  albo jak dziala ten tloczek 24 w tej tulejce 21?

 

 

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z pompą wtryskową w Massey Feruguson 3630. Od niedawna zaczęło lać mi się paliwo z niej przez ten płaski element, który widać na załączonym zdjęciu (nie wiem jak to się nazywa). Na samym środku znajdowała się malutka dziurka, przez którą nigdy nie lało się paliwo i dopiero od niedawna pojawił się w tym miejscu wyciek. Czy ktoś miał już taką sytuację, albo wie co może być tego przyczyną? Nie rozbierałem jeszcze sprzętu z racji świąt, postanowiłem zasięgnąć u Was przez ten czas porady. Ciągnik pali na dotyk bez problemu nawet przy niskiej temperaturze, więc wydaje mi się raczej mało prawdopodobne, żeby coś się tam rozleciało. Dodatkowo mam pytanie: co ten talerz robi, jakie jest jego przeznaczenie? Nigdy nie spotkałem się z takim elementem pompy.

Z góry dziękuję i życzę Wesołych Świąt wszystkim forumowiczom

Połączone IMG_20171223_145912.thumb.jpg.ff4742bc52dde513a540d6159ce17fb7.jpg.

IMG_20171223_145918.jpg

IMG_20171223_145934.jpg

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano
do końca nie jestem pewien bo pomp staram się nie robić ale wygląda mi to na korektor dawki i pewnie rozszczelnił się wewnątrz na tłoczku. Trzeba zamówić zestaw naprawczy uszczelnień pompy za jakieś 60 zł plus ew dodatkowe gadżety jak łopatki czy tłoczek lub jakiś korpus. W częściach to da jakieś 200 zł ale i tak pompę potem trzeba wyregulować. Tak na moje oko ale znajdą się mądrzejsi w temacie. Jak dasz radę sam to wiem gdzie części można nabyć ale nie zalecam.
  • Like 1
Opublikowano

Nie jest to korektor dawki. ten grzybek jest przykręcony do zaworu regulującego kąt wtrysku. Możesz smiało to odkręcić i zalutować dziurkę. (ja bym tak zrobił) Nic tam się nie rozreguluje. Chociaż po co jest ten grzybek to nie wiem.

  • Thanks 1
Opublikowano
Dnia 14.02.2017 o 23:17, ptaszyna napisał:

Ten kod jest w numerze jak piszesz, jest 3 cyfrowy  i jest w ukośnikach, coś tak: /xxx/ i jest to w środku numeru. Jak Ci dobrze chodzi to nie kombinuj za dużo, żebyś se biedy nie na pytał. Chociaż Ty nie masz tak źle, bo jak masz zwykłą 4 bez turbo to robią nowe pompy w WSK Poznań. Jak się interesowałem to były coś po 1,2k, robią też regeneracje. Nie robią niestety części do wersji turbo, ale w razie czego kazali przysłać to może by coś wymyślili. http://www.wsk-poznan.com.pl/produkty-i-uslugi.html

Czyli wedle tego co piszesz jak ja mam w 3070 pompe WSK tzn ze juz cos jest nie tak

Opublikowano

To znaczy że masz wymienioną pompę. Ja drążyłem temat już jakiś czas temu i od tego czasu może się coś zmieniło. Może masz pompę od 3060 tylko podkręconą  a może i specjalnie do 3070. Z tego co kiedyś do nich dzwoniłem to w tych pompach były inne głowice ale może już robią obydwie. Ostatnio naprawiałem pompę od 6 Perkinsa (3125) Turbo i też na głowicy WSK.

Opublikowano
20 godzin temu, ptaszyna napisał:

Nie jest to korektor dawki. ten grzybek jest przykręcony do zaworu regulującego kąt wtrysku. Możesz smiało to odkręcić i zalutować dziurkę. (ja bym tak zrobił) Nic tam się nie rozreguluje. Chociaż po co jest ten grzybek to nie wiem.

Popieram kolegę ptaszynę  zakleić  zlutować ,zrobiliśmy tak samo ciągnik cyka ,zakładający temat niech nie pchla się w remont zapłaci dużo kasy

  • Thanks 1
Opublikowano

W takim razie narazie zawieze ja do pompiarza zeby ja sprawdzil. Ale nurtuje mnie skad ten fachowiec ma wiedziec ze do 3060 i do 3070 sa inne pompy i jeszcze jakie maja parametry zeby np stwierdzic ze to jest podkrecona pompa z 3060.

Opublikowano

Jak jest, jako taki fachowiec to z numeru pompy bedzie wiedział jakie powinna mieć nastawienia fabryczne. Są do tego karty technologiczne i z nich bierze się dane regulacyjne. Natomiast nie będzie wiedział w jakim ma być montowana ciągniku. Nie ma problemu gdy jest oryginalna pompa, nie wiem jak jest z pompami WSK, czy mają swoje oznaczenia , czy podpinają się pod oznaczenia Lucasa. Z tego co ja  się orientuję to w 3060 dawka powinna być ok. 7g a w 3070 lekko pow. 8g. Są to dane tylko orientacyjne.

Opublikowano

W starszych modelach nie było sterowania pompy z turbiny, jak już to mogło być w 3075 gdzie jest nowszy silnik, ale też nie zawsze. Korektor dawki wszedł w pewnym czasie i trzeba to traktować indywidualnie. W moim 3065 nie ma korektora dawki a jest ten sam silnik i lata produkcji co 3070.

Opublikowano

Całość przykręcona od spodu pompy nosi nazwę przyśpieszacza kąta wtrysku. Jeśli w "grzybku" znajdował się otwór to nie był on wywiercony ot tak, tylko spełnia rolę informującą o awarii, w tym przypadku o przecieku. Pod śrubą (za grzybkiem) powinna być sprężynka i kulka, która musi znaleźć się ponownie na swoim miejscu. W przeciwnym przypadku przyśpieszacz nie będzie działał prawidłowo - co znajdzie odzwierciedlenie w osiągach silnika.

  • Thanks 2
Opublikowano

Będę się starał w najbliższym czasie rozkręcić to ustrojstwo, jak tylko mróz minie :D Jak zaglądnę to odpiszę wam co tam było, dzięki wam za pomoc ;) Spróbuję za waszą radą nie pchać się w koszta.

Opublikowano

Moze troche głupie pytanie ale czy te pompy wtryskowe w 3060 czy 3070 one sa rotacyjne czy je tez sie ustawia na znaki jak rzedowki u w Ursusach. Bo u siebie mam znak na pompie ale na obudowie rozrzadu zadnego znaku nie ma . Wyjmujac teraz pompe zrobie sobie znak ale nie bede wiedzial czy dotad byla dobrze ustawiona.

Opublikowano

Zawiozlem pompe do fachowca i z numeru pompy i swojej ksiazki wyczytal ze ta pompa maksymalnie do silnika 66 kw. Rozebral ja przy mnie mowi ze dosc bardzo zuzyta. Na sugestie do jakiego ciagnika jest ta pompa mowi ze robil podobny i tam spora dawka paliwa musi byc i ma wymienić jakas czesc ze latwiej bedzie mu ta wieksza dawke ustawic. Zobaczymy jak poskladam co to bedzie

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam problem, mam zerwany uszkodzony gwint oraz uszkodzoną śrubę zaznaczoną na zdjęciu. 

Jaką śrubę mam dokupić i jakim gwintownikiem przegwintować otwór ?

 

Jaka tam siedzi śruba? 

Jaka jest to jest nakrętka nakręcona na kontrę? 

 

dd.png

Edytowane przez Mistrzu2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v