Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DOMINKUS

bielaru do czego sa dwie dzwignie od pompy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

DOMINKUS    0

Witam kupiłem bielarusa z ta mocniejsza hydraulika ma 200 godzin dzis siałem i zaczyna mi ta hydraulika wariowac jak zimny jest ok ale jak sie rozgrzeje to na poczatek pompa z agregatem opada bardzo powoli a pozniej wogole nie opada a jeszcze pozniej juz nawt nie podnosi olej robi sie goracy niewiem dlaczego gdzies cos zacina sie ale gdzie i co

:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


DOMINKUS    0

no ok moze to byc rozdzielacz tyle ze tutaj to chyba on jest z tyłu pod kabina i niewiem jak go regulowac moze ja zle uzywam tych dzwigni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


LukaszZduny    0

a ktorej uzywasz? jezeli tej przy siedzeniu to jest od regulacji automatycznej czyli podnosnik reaguje na drgania lacznika centralnego. uzywaj tej od okna ona jest od regulacji silowej i do wszystkiego mozna jej uzywac nic sie nie opuszcza ani nie podnosi jak ustawisz tak jest. a do automatycznej to jakos nie mam przekonania czasami troche dociazam ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Witam kupiłem bielarusa z ta mocniejsza hydraulika ma 200 godzin dzis siałem i zaczyna mi ta hydraulika wariowac jak zimny jest ok ale jak sie rozgrzeje to na poczatek pompa z agregatem opada bardzo powoli a pozniej wogole nie opada a jeszcze pozniej juz nawt nie podnosi olej robi sie goracy niewiem dlaczego gdzies cos zacina sie ale gdzie i co

:lol:

Miałem podobny problem w Pronarze,wymieniłem rozdzielacz,dzwoniłem do Narwi,regulowałem cięgna i nic.Męczylem się dosć dlugo i w końcu znalazłem przyczynę.Odkręcilem prawe koło ,gdyż czaiłem się na wymiane regulatora,a okazało się że do kabiny jest przymocowany uchwyt a w nim osadzona jest tulejka plastikowa zabezpieczona pierśćieniem zeggera.Pierścień się zsunął i dzwignia latala jak żyd po pustym sklepie.Pewno gdy olej był zimny dawał jakiś opór ,ale po rozgrzaniu była tragedia.Raz podnosił ,a raz nie ,opuszczał lub nie opuszczal ,a mnie zalewala krew,nawet magik z Pronaru twierdził że to wina pompy hydraulicznej ,ale sprawdziłem i była git.Usterka była banalna ,zastosowałem inny patent do zabezpieczenia tulejki i od 2 tyg hydraulika śmiga aż milo.Ciagnik jak to zauważyłem mial ok 180 mtg i walczyłem z gównem rok.Mam nadzieję że masz to samo ,w każdym razie polecam sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DOMINKUS    0

Znalazłem to zanczy chyba znalazłem wine miała sprezyna rozdzielaczu z tyłu ciagnika pomiedzy ramionami u gory tam gdzie regulujesz pompe gdy np. sam zaczepiasz pług jest cały rozdzielacz pompy i tam jest sprezyna dali chyba za słaba rozciagnelismy ja troszke i narazie chodzi az cały ciagnik sie trzesie jezeli sie okaze ze to nie to to sprawdze to o czym wspomniałes

jezeli jeszcze ktos ma jakies problemy z pronarem albo bielarusem pisac chyba cos podpowiem bo poznałem te ciagniki troszke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mrowojad    0

nie bierz mi tego za zle, ale jak tak czytam twoje posty, to naprawde nie moge pojac co i jak.

gdyby tak pokombinowac z przecinkami, to twoje posty moznabyloby interpretowac na 10-tki sposobow.

prosze cie, uzywaj interpunkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×