PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

Gomez01    1

Heh dziwne podejście kolega rafal4610 ma, nie chce sie wyciagnąć termostatu żeby sprawdzić czy bez niego bedzie lepiej normalne ze trzeba poszukac co jest przyczyną . Profesor jezeli mówisz ze bez maski jest lepiej to pewnie pompa obiegu nie daj to by było najbardziejprawdopodobne rozwiazanie . Sprzwdź jeszcze poza tym stan filtra powietrza po jesli przypchany to ciągnik tez ma tendęcje do przegrzewania sie mimo sprawnego układu .W moim fordzie temperatura nigdy nie przekroczyła połowy skali czy to w transporcie czy na polu z pługiem . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

Gomez01 a wymieniałeś kiedyś termostat w Fordzie ? Chłopie wymiana termostatu to jest 10min, a rozbierania i składania 2-3h :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

Oki a jak przegrzejesz ciągnik bo żal ci było poswięcić 2-3h to ile bedziesz wtedy musiał czasu zainwestoawć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142
Napisano (edytowany)

a może wystarczy obserwować wskaźnik ?? Jeszcze nie zdarzyło mi sie żadnego traktora przegrzać, a okazji było kilka. I na pewno uważasz że wyjęcie termostatu to dobry pomysł ? Bo ja nie jestem pewien ;) Tylko 1 mnie zastanawia. Jak nam wujek(mechanik) pomagał głowice złożyć, to gdy grzał termostat zapalniczką to sie nie otwierał, ale w wodzie sie otworzył... Znaczy może i ja źle tłumacze :P Otóż przy lekkiej pracy wskaźnik jest mniej więcej w połowie, ale gdy ma ciężko to jest ja jakieś 3/4 (kawałek od czerwonego). Odpukać ale jeszcze nigdy na wyższą temp. nie wszedł, ale i tak wydaje mi sie że ta temp jest ciut za wysoka, ale może tylko mi sie wydaje. Tu foto poglądowe jak to wygląda: s6304132ork3v.jpg

linia zielona -> temp. normalnej pracy, linia czarna -> temp. pod obciążeniem.

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

czyli kurna ten typ tak ma ? :huh: Ale jak ma lżej to temp. spada do połowy skali... Czyli wychodzi na to że chyba tak musi być i skoro nie wchodzi na czerwone raczej nie ma sie czym martwić :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

powiem tak niema co sie martwic o czesci do tych starszycz fordow 8210 7910 7810 6610 itp poniewaz sie az tak nie psuja to so solidne stalowe konie super sprzet czesci eksplatacyjne jak oleje filtry bez problemow nh sprzedaje w GB to na kazdej farmie znajdziesz forda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Ten pierwszy bardzo mi się podoba,miałem przez parę lat 6610 (czwórka b/turba) 82 KM ale nie psół się i mocna maszyna , mechaniczny- tylko półbieg elektromagnetyczny.Ten co podałeś w linku to 6-ka ale już elektroniki trochę cena b.mała jak na ten ciągnik,wydaje mi się że trzeba doliczyć transport z Francji ale i tak nie drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ten  z  2  linku  jest  we  francji  , więc  trzeba  doliczyć transport , śek  w  trym że  sprowadzają  tylko  pod  klienta , a  w  ciemno[ze  zdjęcia ] nie  kupię .

Ten  pierwszy  to  6  bez  turbiny  100 koni 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

I licznik na pewno idzie drugi raz czyli ma 13,7tyś, choć na zachodni sprzęt to nie jest jakiś kosmos ale mniejszej lub większej awarii można się spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witam mam problem ze wspomaganiem w fordzie 5610 ciezko chodzi kierownica  probowalem z wyciagnietym filtrem w pompie i dalej to samo wiecie moze jak sprawdzic pompe lub uklad? nie mam silownika od wspomagania tylko wspomaganie jest w kolumnie kierowniczej . bylbym wdzieczny gdyby ktos w jakis sposob moglby pomoc pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

a płyn sie zgadza ? Bo u mnie wygania odpowietrznikiem i jak mam przy mało to zaczyna ciężej chodzić :P I mam pytanie. Żeby dostać sie do tego filtra, musze zdjąć filtr oleju ? Bo ciasno tam jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

ja mam forda 5610 musisz odkrecic przewody i sciagnac caly ten zbiornik w ktory wlewasz plyn jest jedna srobka na 13 lujb 14 kluczyk dalbys rade zrobic zdjecie pompy jak jest ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

wiesz może ile mniej więcej kosztuje taki filtr ? I może masz jakiś nr. katalogowy albo coś. Jaki masz olej u siebie wlany ? Bo jak kupowałem to podobno miał wlany ATF II(jak do skrzyni automatycznej) i nie wiem czy on jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

nie mam przedniego napędu :(:P A przydałby sie, ale jak kupowałem to za 4x4 trzeba by było 10 000zł dołożyć, a nie stać mnie było na to :/ Ale i tak dzielnie daje sobie rade :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witam dalej borykam sie z dwoma problemami w fordzie nie odlacza mi do konca przedniego napedu oraz slabo dziala wspomaganie a ciagnik z turem to nie mozna ukrecic kierownica moze ktos wie co trzeba zrobic bo ja juz nie mam pomyslu pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Witam  kilka  dni  temu  zakupiłem ciągnik  NH  lub  też  FORD  7740 z  95  roku ,  skrzynia  16+16 cyfrowe  zegary 

Nie  mam  pojęcia  dlaczego jak pojeżdzę  i  go  zgaszę to  piszczy  jakieś  cholerstwo , jak  zdejmę klemę  i nałożę z powrotem  to już ok 

http://www.konedata.net/Traktorit/ford5640.htm


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Drobna rzecz a ile może strachu narobić prawda :D. Gratulacje z nowego nabytku, wrzuć jakieś foty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Trochę mnie  to drażniło  nie  ukrywam  :D .  Postaram  się  coś  zrobić  i  wrzucić ,  bo  nie  mam  na  tą  chwilę ,  ogłaszany też nie  był ,  handlarz  nie  zdążył dodać , pojechałem  za  innym  , a  ten kupiłem .......

Pozdrawiam 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez C325
      Witam, odkupie instrukcje do maszyn konnych jak i ciągnikowych z lat 1960/1995. Jeśli ktoś ma coś na zbyciu to pisać. 
    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj