Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Luke16 nie cwaniakowales tam za bardzo kupując? Bo ciężko mi uwierzyć że sprzedali za tyle samo. Rozumiem taka sytuacje ze ktoś dał więcej, ale że za tyle samo ? Na moje to albo dałeś się im we znaki, albo mieli do ciebie jakas uraze , albo ktoś dał więcej.

Opublikowano

Bratrolnika no właśnie gadalismy z dobrą godzinie. Kawe nawet się wypilo. Jeszcze dogadalismy się co do sianokiszonki i zboża. W sobotę podobno ktoś kupił mimo że rano rozmawialiśmy i poszło o te dokumenty. Powiedziałem że to najmniejszy problem tym bardziej że się znamy i mieszkamy od siebie 8km, a oni że w maju bo się boją i o podatek się rozchodzi... a tu taka szopka... trzeba było od razu mówić co i jak a nie kombinować...

Opublikowano
Opublikowano

Coś utarguje z ceny, koszt rejestracji około 1000. Ja bym jednak wolał dołożyć , jeśli "kasa się zgadza" i kupić coś konkretniejszego. Jak widać, okazje też bywają problematyczne.

Opublikowano

WItam. Otrzymam dotacje młodego rolnika planuje kupić traktor do max 130 brutto na około 20 ha. Ma być co główny traktor. Ciągnik oczywiście musi być nowy. Jaki będzie najlepszy wybór w tym przedziale cenowym ?

Opublikowano

Jeśli to 130tys/ brutto to nie ma się chyba nad czym rozwodzić. Tak na prawdę Ursus-a 380 uda się wyrwać, jakiegoś Zetora i Belarusa wszystko technologicznie zbliżone może trochę Belarus odstaje. Jeśli jednak mówimy o 130 brutto to jedynie sam "kogut" pozostaje.

Opublikowano

Coś utarguje z ceny, koszt rejestracji około 1000. Ja bym jednak wolał dołożyć , jeśli "kasa się zgadza" i kupić coś konkretniejszego. Jak widać, okazje też bywają problematyczne.

rejestracja to max 500

Opublikowano

To nie jest zły ciągnik, tylko nie wymagaj od niego tego poziomu zaawansowania co w JD za 2 czy 3 razy większą kwotę. Na 20ha na pewno ci wystarczy

 

Aktualnie jako ciągnik główny jest MF235 

Opublikowano (edytowane)

Ja podliczyłem koszt wzięcia wolnego na załatwianie po kolei spraw, koszt paliwa, opłaty i tłumaczenie, transport ciągnika na przegląd, żeby się nikt nie czepiał. W tej kwocie się zmieściłem. Można za 500, jak ktoś siedzi w domu i wszędzie niedaleko.

 

Ja mam w tej chwili 18ha i MTZ-50 plus 3p i na razie nie zamierzam szybko tego zmieniać.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano

Koszt rejestracji ciągnika sprowadzonego z Holandi:

120zł wydział komunikacji

65zł przegląd

62 zł ubezpieczenie

30 zł tłumaczenie faktury

Ja miałem akurat fakturę zakupu. W Holandi nie rejestruje się ciągników więc ciągnik bez dowodu rejestracyjnego.

Opublikowano (edytowane)

Ja z konieczności muszę się posiłkować przy załatwianiu spraw dniem wolnym, bo jak się pracuje na etacie, to nic się w urzędzie nie załatwi. Każdy dzień wolny to trochę grosza w plecy i to tez jest dla mnie koszt rejestracji. Dobrze, że przegląd można zrobić w sobotę.

 

Luke chciał ciągnik z ładowaczem i bez kabiny, żeby do obory dał radę wjechać.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano

Koszta które wyliczasz za rejestrację to nie koszta które w nią wchodzą. Powiedz, kogo interesuje że musisz wziąć dzień wolny aby zarejestrować ciągnik? Wprowadzasz w błąd pisząc takie rzeczy ludziom. 

Opublikowano (edytowane)

Jeśli jako koszt liczysz tylko papierki, to życzę powodzenia w biznesie. A twój dzień pracy, paliwo to co ?

 

 

Dzięki, mój biznes ma się dobrze. Nie będę liczył przejazdu samochodem bo raz to nie jest jakiś kosmiczny koszt, dwa załatwiam kilka spraw za jednym przejazdem więc koszt 10zł jest po prostu śmieszny. Gdybym liczył wszelkie drobiazgi nic by mi się nie opłacało. Tu 10zł za paliwo tam 2zł za podkładkę czy śrubę, a to klucz się urwał to nie warto samemu robić niech ktoś zrobi to mi się nie urwie itp. takie życie niestety. W dodatku czasem trzeba stracić żeby 5 razy zyskać taka prawda.

Edytowane przez corrado
Opublikowano (edytowane)

A poza tym te 500zl wyssane z palca... Po kiego w ogóle siedzieć w tym polu jeśli poza gospodarka takie kokosy bo przecież na tyle wycenił swój urlop... my profesjonalni potrafimy sobie zorganizować nawet wycieczkę do urzędu w dogodnym czasie aby nie płakać nad kilkoma groszami, które w tym czasie gdzieś bym zarobił

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v