Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Komuś się po pitoliło, ale to jest koło zębate a, nie sprzęgiełko. 

Opublikowano

Niech to będzie i kartofel, to nie jest ważne!!! Pytam się czy są różne typy a ten się uparł co do nazwy! No jaki upierdliwy facet, odpowiedz na pytanie jak umiesz albo zamilcz.

Sea

Opublikowano (edytowane)

Człowieku, wstawiasz link gdzie wyraźnie na zdjęciu jest koło zębate, kretyn by to zauważył, a temu nie wystarczy odpowiedź że to ni żadne sprzęgiełko, bo inny kretyn napisał że to jest sprzęgiełko, czyli wychodzi że nawet nie wiesz jak wygląda sprzęgiełko w 60-tce i dlatego pytasz.     Nie ma różnych rodzajów sprzęgiełek!!!!!!  zadowolony?

Edytowane przez Sean
Opublikowano
7 godzin temu, Sean napisał:

Przecież to jest koło zębate pompy, a nie żadne sprzęgiełko.

Sam jesteś koło zębate:)

5 godzin temu, Sean napisał:

Człowieku, wstawiasz link gdzie wyraźnie na zdjęciu jest koło zębate, kretyn by to zauważył, a temu nie wystarczy odpowiedź że to ni żadne sprzęgiełko, bo inny kretyn napisał że to jest sprzęgiełko, czyli wychodzi że nawet nie wiesz jak wygląda sprzęgiełko w 60-tce i dlatego pytasz.     Nie ma różnych rodzajów sprzęgiełek!!!!!!  zadowolony?

No i kto jest tym kretynem? Przecież to nie koło zębate tylko element sprzęgła pompy:)

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, volvo napisał:

 

20 minut temu, akmaly napisał:

Sam jesteś koło zębate:)

No i kto jest tym kretynem? Przecież to nie koło zębate tylko element sprzęgła pompy:)

Słuchajcie dwaj, już nie powiem co  xD przeczytajcie pod fotkami opis co to jest, a później udawajcie mądrych inaczej.   :D Można to nazwać raczej częścią całości sprzęgła , ale potocznie tuleja z wielowypustem jest tak nazywana,  tak czy srak w 60-tce jest jeden typ.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Pytam ponieważ dziś ustawiałem początek wtrysku w mojej C360 i pochyliłem pompę na maksa na silnik a nadal jest za późny. 

I co z tym fantem zrobić eksperci?

Opublikowano

Zależy, jeżeli pompa po regeneracji, to pompiarz za mocno przestawił i niech poprawia, ale może być ugięty wałek napędzający pompę i wtedy może się okazać że wszelkie podpiłowywania ząbków nic nie dadzą i jeżeli chodzi w miarę dobrze to tak to zostawić, nie tak dawno miałem podobny przypadek w 912, podpiłowaliśmy ząb, zapłon był ustawiony na znaki idealnie, a ciągnik w ogóle się nie odezwał.

Opublikowano

Jak jest moc to ja bym nic nie grzebał, w moim też idealnie na znaki nie pasuje, można próbować w jakieś podpiłowanie, ale efektu może nie być, ba, w razie zniszczenia koła, żeby zdjąć stare, może być potrzebny specjalny ściągacz bo ono lekko nie siedzi, a bez ściągacza można co najwyżej uszkodzić obudowę pompy.

Opublikowano
1 godzinę temu, Sean napisał:

 

Słuchajcie dwaj, już nie powiem co  xD przeczytajcie pod fotkami opis co to jest, a później udawajcie mądrych inaczej.   :D Można to nazwać raczej częścią całości sprzęgła , ale potocznie tuleja z wielowypustem jest tak nazywana,  tak czy srak w 60-tce jest jeden typ.

To w końcu koło zębate czy tuleja z wielowypustem? Tylko kretyn nie rozróżnia koła zębatego czy są jeszcze jakieś inne grupy społeczne?

Opublikowano

Słuchaj, można mówić WC, sedes, ale sracz będzie zawsze sraczem.

Opublikowano

Tyle jadu... Bo żadnych zmian nie było oprócz ustawienia w tych pompach  późniejsze 4011 kąt wtrysku 20 stopni c-355 22 stopnie a c-360 24 stopnie,może wy macie koła zamachowe od 4011 i nie ustawicie na tych kołach trzeba znaki nabić samemu.Pierwsze 40-stki miały pompę motorpala i tam kąt wtrysku 18 stopni ale to rzadko można to spotkać.Dlatego mówię sprawdź koło zamachowe jakie masz,może luzy takie na rozrządzie że nie dasz rady ustawić bo to nie jest możliwe żeby tak pompiarz przestawił o tyle.Choć dzisiaj z tymi pseudo fachowcami wszystko możliwe.W każdym razIe pomysły mi się kończą a ja szklanej kuli nie mam a silnika nie znam w jakim jest stanie żeby określić co dokładnie.

Opublikowano

Ogólnie temat z ustawieniem początku wtrysku to duża niewiadoma, wpierw trzeba wiedzieć jakie ma się koło zamachowe, oryginalne c360 miały tylko 2 znaki, od 4011 miały 3 znaki, ale do tego dochodzi na ile stopni, u siebie mam silnik z kołem od 4011, obudowa od 360. cały tydzień walczyłem bo nie pasowało na znaki, raz było nad, nastepnie pod,, przestawiałem na rozrządzie, na pompie i nadal nic, w końcu ustawiłem na oko,  po jakimś czasie, gdzieś na YT u kogoś, było napisane że przy kole od 4011 trzeba ustawiać na 4 znak który będzie pod tymi trzema.. istny kabaret 

Opublikowano

Adi jest możliwe że pompiarz przestawi o tyle, bo w opisanym przypadku 912, pompiarz przyznał się że przestawił o ząb tyle że w drugą stronę, bo tak mieliśmy drugi typ tego koła i niczego by nie trzeba podpiłowywać, ale to i tak by nic nie pomogło, ciągnik ma niby opóźniony zapłon a pracuje bardzo ładnie. Ale tu macie rację z tymi znakami, trzeba samemu wyczuć w jakim ustawieniu najlepiej pracuje i tak zostawić.

 

Opublikowano

Ja osobiście przypadku nie miałem,jak ustawiłem wtrysk to opóźniałem czyli pompa w lewo blokowały przewody od paliwa, więc trzeba było je lekko odgiąć,ustawiłem na 24 między kreski w c-360,sprawdziałem nawet 3 razy czy dobrze na pewno ustawiłem.Maszyna dobrze odpala ma moc i idzie jak szalona a temperatura robocza 80 82 stopnie i ciężko ją przegrzać chłodnica Ostrów nie żaden podrabianiec indyjski.Dobrze że ten pompiarz się przyznał bo byście nie doszli co jest nie tak.

Opublikowano (edytowane)

Stara pompa była od 385, i coś mu odjebało żeby tą od 912 przestawić bo sprzęgło może być drugi typ jak w starej było takie samo, no i przestawił, tylko że w drugą stronę, ale jednak po podpiłowaniu o ząb było o wiele za dużo, i silnik nawet nie zagadał, mimo że na znakach był idealnie.

 

Edytowane przez Sean
Opublikowano
40 minut temu, Adi96 napisał:

Ja osobiście przypadku nie miałem,jak ustawiłem wtrysk to opóźniałem czyli pompa w lewo blokowały przewody od paliwa, więc trzeba było je lekko odgiąć,ustawiłem na 24 między kreski w c-360,sprawdziałem nawet 3 razy czy dobrze na pewno ustawiłem.Maszyna dobrze odpala ma moc i idzie jak szalona a temperatura robocza 80 82 stopnie i ciężko ją przegrzać chłodnica Ostrów nie żaden podrabianiec indyjski.Dobrze że ten pompiarz się przyznał bo byście nie doszli co jest nie tak.

Nie mogę wysłać do Ciebie PW. Poczta pełna?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v