Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Dominik

John Deere 6230 Co o nim myslicie???

Polecane posty

Dominik    0

Witajcie drodzy koledzy miłośnicy rolniczej motoryzacji. Potrezebuje Waszej pomocy. Otóż przede mna zakup Johna Deera i mam poważny dylemat. Który wybrać...?? W dużej mierze używałbym go do transportu a poza tym do typowych upraw polowych. Myślałem o JD 6230. Co o tym myślicie?? Co ewentualnie możecie mi polecic. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

zagadaj do @robertbara on ma takiego :) i on ci wszystko powie


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartus16    8

a to sory za pomylke .... :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

najlepiej zamiast 6230 wez pod uwage 6430, bo w nim mozna zastosowac bezstopniowa skrzynie AP, do tego miekka kabina i oska, podlokietnik i gitara gra :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    663

brzozak z tego co wiem ty powinienes byc zorientowany ile kosztuja te opcje do JD co wymieniles:

AP,

miekka kabina (to jest opcja w jd 6x30?)

miekka oś

podłokietnik

 

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

oska 3000 jurkow

kabina, AP, podlokietnik, TUZ, dodatkowe wyjscie hydrauliki podawane razem ok. 5000-6000 jurkow

ceny netto, biorac taki sprzet w wersji premium poprostu grzech nie skorzystac z tych dodatkow, bo podstawa premium 6430 wyszla 62000 euro netto, a ze wszystkim 70-71 tys euro netto :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    663

kurde to koło 40tys PLNów wiecej od NH 6050, no fakt tutaj jest bezstopniowka i tuz, ale czy mi to potrzebne?

co ma w sobie ten podłokietnik?

 

warto rzeczywiscie AP do takiej małej kompaktowej maszynki?

hmm, chociaz chyba jednak wolal bym pojsc w strone 6, moze 6530 albo juz 6630


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

Ważne funkcje masz w prawym podłokietniku, jak siedzenie się opuszcza to on też, bardzo wygodna sprawa, w JD nazywa się to Command Arm :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    663

jak czesto z niego korzystasz?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

podlokietnik to super sprawa, a korzystasz z niego przynajmniej przez 95% czasu pracy, chociazby zeby sie oprzec.

ogladalem nh serii t6000 - dokladnie t6040 i powiem, ze dobra maszyna i zrobila na mnie pozytywne wrazenie, ale warto doplacic do jd i dostac duzo wiecej, popprostu uwazam ze nie stac "mnie" na to by wywalajac taka kase nie dostac sterowania elektrohydraulicznego zaworow zewnetrznych, skrzyni bezstopniowej itp.

nie wspomne o wykonaniu wnetrza :)

bezstopniowka to przede wszystkim wygoda, a u mnie traktorem tej klasy bede spedzal najwiecej godzin pracy, przez caly rok, wiec nie mam dylematu.

ja tlumaczylem juz specyficzna sytuacje w mojego ojca gospodarstwie, dlaczego stawiamy na 4 cylindry (ten ciagnik nie zazna ciezkiej pracy w polu - w ogole), gdyby to byl glowny ciagnik, albo chociaz pomocniczy w uprawie, to rowniez decydowalbym sie na 6 cylindrow


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

a mi sie zdaje że od 6430 a nie 6330 bynajmniej nawet z ciekawości pytałem sie u dilera ( jak ostatnio byłem ) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60
najlepiej zamiast 6230 wez pod uwage 6430, bo w nim mozna zastosowac bezstopniowa skrzynie AP, do tego miekka kabina i oska, podlokietnik i gitara gra :)

 

To można mieć już od 6330 w górę :) W serii 6020 taka kombinacja była dostępna od 6420 w górę dla 40 km/h, natomiast od 6420 S prędkośc 50 km/h

 

To samo jest z przekładnią AutoQuad Plus z Eco Shiftem -od 6330 w górę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    2
To można mieć już od 6330 w górę :) W serii 6020 taka kombinacja była dostępna od 6420 w górę dla 40 km/h, natomiast od 6420 S prędkośc 50 km/h

 

To samo jest z przekładnią AutoQuad Plus z Eco Shiftem -od 6330 w górę :)

 

A jestes pewny co do tego,ze przekładnia AutoQuad Plus z Eco Shiftem -od 6330 w górę??

Bo ja mam specyfikacje dla 6230 i mam ta przekladnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    2

Oferte mam z 23.10.2007 ,ale spytam przedstawiciela,czy czegos nie pomieszal. Chociaz jakby ta przekladnia nie byla mozliwa to chyba do specyfikacji konfigurator by jej nie zalaczyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Justyn    0

to wejdź na strone JD i zobacz tam jest wszystko opisane jakie są skrzynie w opcji :) i mam pytanie ,np.czy jak biore jakiegoś jelonka w wersji premium to za skrzynie, np.autopower musze dopłacać :) ???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10
kurde to koło 40tys PLNów wiecej od NH 6050, no fakt tutaj jest bezstopniowka i tuz, ale czy mi to potrzebne?

co ma w sobie ten podłokietnik?

 

warto rzeczywiscie AP do takiej małej kompaktowej maszynki?

hmm, chociaz chyba jednak wolal bym pojsc w strone 6, moze 6530 albo juz 6630

 

 

Ty planujesz zakup? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz16s    0

ja oczywiście polecam JD 6220 super maszyna nadaje się najlepiej do transportu bo ma dośc dużą siłę uciągu i cena dość przystępna.dobry jest także do tura tak jak mój


JD 6220+ tur , 6400+tur , URSUS 1614, URSUS912 ursus 360 +tur oraz Deutz Fahr potęgą na moich 136 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djrafal    0

A poradzi sobie z 4 obrotowymi?

 

Słyszałem że mogą jechać 50km/h ze skrzynią zwykłą

 

Nie pisz posta pod postem!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlokietnik to super sprawa, a korzystasz z niego przynajmniej przez 95% czasu pracy, chociazby zeby sie oprzec.

ogladalem nh serii t6000 - dokladnie t6040 i powiem, ze dobra maszyna i zrobila na mnie pozytywne wrazenie, ale warto doplacic do jd i dostac duzo wiecej, popprostu uwazam ze nie stac "mnie" na to by wywalajac taka kase nie dostac sterowania elektrohydraulicznego zaworow zewnetrznych, skrzyni bezstopniowej itp.

nie wspomne o wykonaniu wnetrza ;)

bezstopniowka to przede wszystkim wygoda, a u mnie traktorem tej klasy bede spedzal najwiecej godzin pracy, przez caly rok, wiec nie mam dylematu.

ja tlumaczylem juz specyficzna sytuacje w mojego ojca gospodarstwie, dlaczego stawiamy na 4 cylindry (ten ciagnik nie zazna ciezkiej pracy w polu - w ogole), gdyby to byl glowny ciagnik, albo chociaz pomocniczy w uprawie, to rowniez decydowalbym sie na 6 cylindrow

 

TZN ZE WYBRALBYS np NH6030 w wersji PLUS 117km z electrocommand,,4 pary wyjsc, zamiast podstawowego john deera 6330 z power reverser,obciaznikami i 3 pary wyjsc??elektronika w NH jest wykonana dobrze?wybralbys tak.cena obu 200tys pln brutto

mam taki dylemat.zadatkowalismy jelonka w czerwcu w euro a cena podskoczyla do 198tys zl teraz john dera 6330 basic .i mam duzy dylemat co wybrac..ma byc ciagnik glowny.na 30hektarach narazie.20 h to zielonki.plugi.rozzutnik 8t ,agregat.przyczepa claas43m3 z nozami do sianokiszonki-co liczy sie z transportem ok 2 km od domu mam laki.prosze o porady..niewiem co wybrac,boje sie elektroniki w NH..prosze poradzcie cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez profarmer
      MF 61-xx-6130-6140 ile takie ciagniki pala przy orce i w transporcie zboza itp??
      Jakie spalanie maja ciagniki mf w oparciu o inne marki??
    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu ciekawią mnie opinie użytkowników najnowszych erek 6175 i 6195. Ogólnie rzecz biorąc serwisanci i dilerzy mają mieszane zdania- jedni chwalą jedni ganią... Jak to właściwie jest z tymi nowymi JD?  Posiada ktoś na forum wyżej wymienione modele lub wie coś o nich? Najbardziej interesuje mnie awaryjność i częste usterki
      Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez Kubek95
      Witam, nie wiem czy był już taki temat, ale nie mogłem znaleźć więc zakładam nowy. Potrzebuję pomocy w doborze opon na przednia os przy John Deere 3140, chodzi o to że mam opony z tyłu o rozmiarze 520/70/38, są one w bardzo ładnym stanie, natomiast na osi przedniej są już lyse, aktualnie założone są tam opony 380/70/28, teraz pytanie, czy jeżeli te opony zamienił bym na 14.9/28, to czy coś by się stało? Słyszałem że opony muszą się jakimiś proporcjami zgrywac z tylna osią, jeżeli mamy przedni napęd, teraz pytanie, czy jest ktoś kto umie wyliczyć, jakie opony powinienem mieć na przedniej osi jeżeli mam z tyłu 520/70/38? Bardzo bym prosił o pomoc. 
      (ciągnik przyszedł z Francji i takie opony już były w nim założone.) 
      Pozdrawiam. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.