Zaloguj się, aby obserwować  
artur6180

pukanie przedniego napędu wMF

Polecane posty

artur6180    0

Witam.Może ktoś mi powiedzieć co się dzieje w moim MF.Gdy jest włączony przedni napęd podczas skętu występuje pukanie czy może ktoś wie co to jest?Z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Nie ten dział, powinno być w dziale "Massey Ferguson"... :)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Powinno jest ale niestety jeszcze nie jest. A nie jeździłeś ciągle na włączonym napędzie? Mój wujas taj jeździł i też mu coś pukało. Nie znam szczegułów. Wiem tylko że nie paliła mu się lampka od włączonego napędu


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

przeniesiony


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Krzyzaki masz do wymiany.Najpierw sprobuj je porządnie nasmarowac ale jesli juz pukaja to beda pewnie do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

sorki pomyliłem się z działem ale huk z tym sprawa jest ważnejsza niż takie głupoty.Słuchaj szczewko te krzyżaki trochę majo luzy więc to najprawdopodobniej jest to co nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
sorki pomyliłem się z działem ale huk z tym sprawa jest ważnejsza niż takie głupoty.Słuchaj szczewko te krzyżaki trochę majo luzy więc to najprawdopodobniej jest to co nie

One nie maja miec prawa luzu bo beda pukac,wiec znalazłes przyczyne.Sprobuj je doraznie nasmarowac ale wymienic i tak musisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

a nie wiesz ile to może kosztować?Bo ten ciągnik współpracuje z ład

owaczem więc to koniecznie trzeba zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    6

Jak pukaja to może chcą wejść????? sorki , nie mogłem sie powstrzymac (winkooooo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Ja bym proponował wymontować wypryskać np, WD40 i zostawić na noc, potem rozmontować krzyżaki i napchać towotu, i ponowni zmontować. Niewielki luz będzie, bo wiadomo ciągnik nienowy, a puka bo jak kolega wyżej napisał jest sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

spróbuje zrobić tak jak mówisz i zobaczymy jaki tego efekt będzie.Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22
spróbuje zrobić tak jak mówisz i zobaczymy jaki tego efekt będzie.Dzięki i pozdrawiam

 

moim zadanie za dużo roboty żeby bawic się w takie rzeczy i kombinowac a to i tak sie rozsypie bo łożyska nie są szczelne i za 3-4 tygodnie smar wymiesza ise z pichem i znowu bedzie piszczało. Chyba że masz ściągacza do tych sworzni (robiony na wymiar do tych sworzni) bo w przeciwnym wypadku ja w życiu nie zdecydowałbym sie dwa razy się z tym męczyć. Lepiej wydac te kilka stów i miec spokój na kilka lat bo i tak nie unikniesz tego wydatku,a dwa razy to rozbierac to.....Uwierz mi nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

wiesz co rafik tak włąśnie zrobiłem bo poszedłem rozkręciłem śruby od sworznia tylko a te krzyżaki malo dosyć spore luzy więc kupie poprostu nowe i zrobię to za jednym razem bo naprawde jest przy tym sporo roboty i tak jak powiedziałeś dwa razy nie ma sensu tego rozbierać pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj