Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
artur6180

pukanie przedniego napędu wMF

Polecane posty

artur6180    0

Witam.Może ktoś mi powiedzieć co się dzieje w moim MF.Gdy jest włączony przedni napęd podczas skętu występuje pukanie czy może ktoś wie co to jest?Z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Nie ten dział, powinno być w dziale "Massey Ferguson"... :)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Powinno jest ale niestety jeszcze nie jest. A nie jeździłeś ciągle na włączonym napędzie? Mój wujas taj jeździł i też mu coś pukało. Nie znam szczegułów. Wiem tylko że nie paliła mu się lampka od włączonego napędu


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej2110    531

przeniesiony


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Krzyzaki masz do wymiany.Najpierw sprobuj je porządnie nasmarowac ale jesli juz pukaja to beda pewnie do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

sorki pomyliłem się z działem ale huk z tym sprawa jest ważnejsza niż takie głupoty.Słuchaj szczewko te krzyżaki trochę majo luzy więc to najprawdopodobniej jest to co nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31
sorki pomyliłem się z działem ale huk z tym sprawa jest ważnejsza niż takie głupoty.Słuchaj szczewko te krzyżaki trochę majo luzy więc to najprawdopodobniej jest to co nie

One nie maja miec prawa luzu bo beda pukac,wiec znalazłes przyczyne.Sprobuj je doraznie nasmarowac ale wymienic i tak musisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

a nie wiesz ile to może kosztować?Bo ten ciągnik współpracuje z ład

owaczem więc to koniecznie trzeba zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Jak pukaja to może chcą wejść????? sorki , nie mogłem sie powstrzymac (winkooooo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Ja bym proponował wymontować wypryskać np, WD40 i zostawić na noc, potem rozmontować krzyżaki i napchać towotu, i ponowni zmontować. Niewielki luz będzie, bo wiadomo ciągnik nienowy, a puka bo jak kolega wyżej napisał jest sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

spróbuje zrobić tak jak mówisz i zobaczymy jaki tego efekt będzie.Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
spróbuje zrobić tak jak mówisz i zobaczymy jaki tego efekt będzie.Dzięki i pozdrawiam

 

moim zadanie za dużo roboty żeby bawic się w takie rzeczy i kombinowac a to i tak sie rozsypie bo łożyska nie są szczelne i za 3-4 tygodnie smar wymiesza ise z pichem i znowu bedzie piszczało. Chyba że masz ściągacza do tych sworzni (robiony na wymiar do tych sworzni) bo w przeciwnym wypadku ja w życiu nie zdecydowałbym sie dwa razy się z tym męczyć. Lepiej wydac te kilka stów i miec spokój na kilka lat bo i tak nie unikniesz tego wydatku,a dwa razy to rozbierac to.....Uwierz mi nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

wiesz co rafik tak włąśnie zrobiłem bo poszedłem rozkręciłem śruby od sworznia tylko a te krzyżaki malo dosyć spore luzy więc kupie poprostu nowe i zrobię to za jednym razem bo naprawde jest przy tym sporo roboty i tak jak powiedziałeś dwa razy nie ma sensu tego rozbierać pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TheAgroDawidTv
      Witam w skrzyni w Massey Fergusonie 590 pękł ten wąż i chciałbym sie dowiedzieć czy można go wymienić bez ściągania kabiny bądź odjeżdżania tyłem,bo z jednej strony jest normalnie na gwint a z drugiej prawdopodobnie przytwierdzony do rurki która idzie na tył ciągnika.Jest również problem z biegami-wsteczny i czwórka wyskakują a na polowym zakresie wszystkie (skrzynia 8+2) Co może być przyczyną ? (ciągnik świeżo kupiony)


    • Przez Kondzi84
      Witam 
      Jestem nowy na forum, więc proszę o wyrozumiałość.Kupilem fergusona 165 r. 1976 maszyna śmiga,ale jest jeden problem a mianowicie gdy jedzie się ciągnikiem z góry  nie trzyma bieg tylko jakby ciągnik był na luzie.czy to może być problem za żółw/zająć.Zauważył em tez ze gdy przelączam tą wajcha to nic sie niezwolnij dzieje.Jaka może byc przyczyna?
    • Przez cyganek
      panowie. od jakiego ciagnika pasuje zwolnica tyl , do mf 698.
    • Przez piotreklp13
      Mam pytanie. Chciałbym kupić ciągnik Messey ferguson 6255. Potrzebuje Waszej  pomocy. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego ciągnika?
    • Przez KrowieBieszczady
      Siemanko
      Tak jak w temacie chciałbym podnieść moc w ciągnikach MF 5410 i 5440 jednak wiem, że elektronicznie jest to nie możliwe, jedynie poprzez ustawienie/modyfikację pompy. Tutaj rodzi się moje pytanie, ma ktoś z was kontakt do osoby bądź firmy, która zajmuje się tym PROFESJONALNIE w południowej Polsce? Najlepiej podkarpackie, ew. sąsiednie województwa  
×