frankoo

Filtry Renanult 75.14RS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
frankoo    6

Witam, mam mały problem z filtrami od hydrauliki.

Ile ich jest ??

Jest jeden wstępny na rurce i drugi za pompą .

Filtry zamawiałem w serwisie i powiedzieli mi że do hydrauliki są trzy, ale gdzie ten trzeci jest ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

to we wszytkich sa 3trzy filtry? w 110.54 tez? nigdy mi do glowy nie przyszlo zobaczyc czy tam jest filtr jak sie do niego dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frankoo    6

@maniek0277, pokaż mi konkretny temat z umieszczeniem i numerami filtrów w renówce.

Jutro jak przywiezie mi je kurier to mam zamiar zamieścić w tym temacie fotorelację.

 

@maly00, dzwoniłem do serwisu CLAAS i powiedzieli że są trzy.

Po numerze VIN dobrali mi wszystkie .

Edytowano przez frankoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Na początku rury nie ma żadnego filtra. Przynajmniej tak jest w mojej 110.14. Rozbierałem to osobiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Ten dekielek to tylko zaślepka.Też ją odkręcałem. Tam nie ma żadnego filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frankoo    6

IMG206.jpgIMG205.jpgIMG208.jpgIMG207.jpgIMG209.jpg

 

 

I w dalszym ciągu nie wiem gdzie powinien być ulokowany ten filtr, chyba że faktycznie nie ma na niego miejsca ;>

Edytowano przez frankoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Witam, odkopuję ten temat ponieważ chciałbym się zapytać, w którym miejscu znajduje się ten ostatni filtr o nr 600 500 324 4. Chcę wymienić filtry ale nie wiem czy i u mnie on jest.


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

cos mi sie wydaje, ze ten filt idzie do nowszej serii zamiast tego pierwszego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek918
      Witam wszystkich. Chce wymienić olej w skrrzyni mojego Mf 8110 chcialem zapytac czy ktos z was to juz robil jesli tak to prosze o porady ile oleju mam kupic i jak to robic po koleji????
    • Przez pawlaki
      Witam , jeśli naciskam pedał gazu do końca to ciągnik gaśnie a jak normalnie tak do większej połowy to jest ok. Co jest przyczyną tego gaśnięcia?
    • Przez kukum
      Witam Jak załozyc filtry paliwa aby wszystko dobrze funkcjonowalo??
      Mam dylemat jak je zalozyc papier-filc czy filc papier
    • Przez TakiZmazur
      Witam serdecznie

      Problem dotyczy Lamborghini Grand Prix z 2007 roku bez pół biegów który posiada tura. Ciągnik posiadam od niedawna
      Mianowicie problem jest następujący zauwazylem że tur zaczął lekko słabnąć przerzucałem bele (ok 30 owijając je ) i na ostatnich musiałem wciskać gaz do końca by powoli je podniósł. Podnośnik (na którym był przypięty obciążnik) też nie ma siły. W międzyczasie układ chydrauliczny zacinal się na chwilę że nie dało się kierować ale po 20-30 sekundach się odblokowywał.

      Na początek dolałem trochę oleju bo był poniżej stanu nie pomogło później wymieniłem filtry (są 3; dwa do jednej pomby i jeden do pompy od wspomagania) dalej nie pomogło teraz obeszlem pierwszy rozdzielacz (od hamulców hydraulicznych) i kolejny od tura dalej nic i nie wiem czego szukać... Pompa tak szybko by się nie skończyła

      Dodam że tam olej jest w dwóch miejscach w bloku do pomby od wspomagania w górnym zbiorniku którego jak zauważyłem pompuje powyzej 1100 obrotów i jak jest mniej obrotów to ta pompa nie ma oleju a druga pompa ciągnie z bloku (tam też szkiełkiem sprawdza się stan) zasila resztę hydrauliki i pompuje do zbiorniczka
      Na zegarze na wyjściach z tyłu też pokazuje za słabe ciśnienie ktore różnie gdy zwiększe ciśnienie
      Słyszałem jeszcze o jakimś siteczku w bloku które w lambo lubi się zapchać ale nwm gdzie go szukać no chyba że coś innego???

      Z góry dzięki za odpowiedź

      A w razie coś może ktoś zna dobrego mechanika od tego lub tani serwis z okolic Szczytna lub w stronę Ostrołęki


      Po głębszej analizie doszlem że obie pompy się szybko grzeją i jest dużo powietrza w układzie, które nie chce zejść
      W orbitrolu też słychać powietrze i czasem w ogóle się zacina ale to jak jest mniej oleju w górnym zbiorniczku który pompuje się się powyzej ok 1200 obrotów i też z powietrzem
    • Przez Ursusc360polska
      Mam pytanie. Gdy zakładamy nowe wkłady to wyjmujemy z jednej strony uszczelkę ? 
      Zdj !!!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj