Skocz do zawartości

Polecane posty

kukum    7

Witam Jak załozyc filtry paliwa aby wszystko dobrze funkcjonowalo??

Mam dylemat jak je zalozyc papier-filc czy filc papier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alamo    950

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    32

A jak jest jeden filtr w ciągniku np 360 3p to jaki jest papierowy, bo papierowy jest dokładny i daje się jako 2 jak są 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    950

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Forum jest od dyskusji a nie od strzelania ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    658

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)

Ja wiem czy to takie potrzebne. Podwójne filtry to stara data. Większość sprzętu ma jeden i separator czy tam osadnik. Wystarczające w zupełności.

 

Alamo zaszalałeś he he. Coś ci się pokiełbasiło i tyle. Nie ma się czym przejmować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No w sumie tak.Ale jak na przykład orzesz i zapchają ci się filtry to jeden wywalasz a drugi zawsze coś tam filtruje :)

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    658

Z doświadczenia wiem że pierwsze zapycha dokładnego oczyszczania. Do tego stopnia go zawali że potrafi się zapaść do środka. A dokładnego wywalić nie możesz. Więc co robi ten zgrubny?

Kiepski argument prawdę mówiąc no ale niech ci będzie :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Nie no żebym się kłócił :) Ale napisałem tak jak ludzie robią.Można by było zmienić cały wspornik filtrów na jakiś jeden papierowy, ale po co pchać się w koszta.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    658

Zmieniać całego filtra nie ma sensu. jedno jest pewne jaki by nie był czy pojedynczy czy podwójny trzeba go czasem wymienić. Tym częściej im więcej tankuje się z podejrzanych pojemników.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Witajcie

 

Mam taki oto filtr paliwa z podgrzewaczem http://zapodaj.net/a393a24bf9a94.jpg.html i zastanawiam się czy można by było załozyć zamiast oryginalnych filtrów w c 360?

Wkład w tym filtrze jest papierowy (zdaje się dokładnego oczyszczania?) Dodatkowo podgrzewacz podłączył bym sobie na zimę i by trochę paliwo podgrzewał. No i szybka wymiana by była takiego filtra.

Napiszcie opinie co sadzicie na ten temat.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Od jakiego pojazdu jest ten filtr? Ten filtr jest papierowy.Nie widzę przeciwwskazań abyś nie zastosował tego filtra.Tylko jak masz zasyfiony zbiornik to lepiej wypłukaj w środku bo ten filtr to zaraz naciągnie tego syfu a, w oryginalnych ten syf zostaje na filcowym.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

ale kombinujecie ....jak dbasz tak masz,szkoda pare zlociszy na nowy wklad raz albo 2 razy do roku.oryginalne filtry napewno sa dokladniejsze niz ten pojedynczy a podgrzewanie paliwa zima ,nie wiem czy ma sens chyba ze jezdziszz na oranzadzie wtedy i tak juz nic nie pomoze twojej pompie :)

chcac uzyc podgrzewacza musisz mu zapewnic automatyke czyli termostat bo mozesz zagotowac paliwo a to juz nie jest zbyt korzystne dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Kolego @locke własnie tego sie obawiam czy filtr się szybko nie zasyfi i czy nie zaszkodzi to pompie wtryskowej. Zgrubsza oczyszczać będzie siateczka w odstojniku i dalej szło by do tego filtra.

Filtr jest do jakiś pojazdów wojskowych taki jak tu : http://allegro.pl/hi...4055394887.html

 

@mory1971

Nie ma żadnego kombinowania wszystko jest kompletne ,termostat jak widać jest zarówno elektryczny jak i w króccu na płyn . Nie ma zadnego niebezpieczęstwa przegrzaniem.

 

A jak jest w nowych ciagnikach też sa dwa wkłady filcowy i papierowy ?

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

W nowych jest tylko jeden papierowy.Rozwiązanie z filtrem filcowym nie jest głupie.Ale montując taki podgrzewacz na to samo wyjdzie,nawet lepiej bo w zimę nie będzie parafiny w paliwie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    6

Ma ktos patent na uszczelnienie misek filtrów paliwa? Pod śruby do ich skręcania dałem nowe podkładki miedziane, sruby nowe, przylgnia w korpusie bez oznak zużycia, uszczelki misek zawsze nowe a i tak zawsze się poci i nawet kapie, już mnie to denerwować zaczyna. A może ktoś wstawiał inny korpus i inny filtr pojedyńczy np?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    658

Podkładki miedziane wyżarzyć i może uciągnie.

Jak nie to wywal i załóż z ruskiego (chyba najtańszy na rynku) podstawę na wymienny puszkowy lub wkład.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    6

Z tym to chyba nic nie pomoże, były aluminiowe miedziane zwykłe i jakieś niby miękkie także wątpie czy to pomoże. A już mnie to wkurza bo wiecznie plamy pod nim. I gówniane te uszczelki misek bo już 4 mi rozpuściło (różnych firm żeby nie było. Ja juz jakiś pechowy jestem.

 

Chodzi Ci o to

http://www.czescidotraktorow.pl/filtr-paliwa-dokladny-kpl-mtz-belarus-wklad-zestawie-p-1871.html

lub o to

http://www.czescidotraktorow.pl/podstawa-wspornik-filtra-paliwa-nowy-typ-mtz-p-1868.html

?

 

Tylko pewnie dużo kombinacji z podłączeniem rurek i umocowaniem tego korpusu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek918
      Witam wszystkich. Chce wymienić olej w skrrzyni mojego Mf 8110 chcialem zapytac czy ktos z was to juz robil jesli tak to prosze o porady ile oleju mam kupic i jak to robic po koleji????
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
    • Przez Damian87
      Witam,
      Doszedłam dlaczego mój JD tak ciężko pali na zimno. Padła pompka w baku Nie wiecie gdzie w rozsądnych pieniądzach mogę dosać taką pompkę? I czy często takie pompki padają?
       
      Dobra, to jednak nie pompka padła. Tzn. pompk nie chodzi bo nie dostaje prądu. Napięcie jakie dochodzi jest w granicy 1,6V. Mechanicy którzy normalnie serwisują mi samochód przeglądnęli elektrykę "tyle o ile" i stwierdzili że to wina słabego akumulatora bo jak już się zaciągnie paliwem i odpali to wtedy pompka paliwa pracuje. Pytam się czy jest to możliwe aby akumulator był na tyle mocny żeby kręcić silnikem i zarazem na tyle słaby żeby nie ruszyć pompki bo wg. mnie to coś jest nie tak.
    • Przez krystiano35
      Witam ,
      Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?
      Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.
    • Przez tata1
      Witam
       
      Kupiłem nowy czujnik poziomu paliwa do baku w 914 i jak testowałem "na sucho" to ruch pływaka pokrywał się z ruchem wskazówki, ale jak założyłem do baku to chodzi jak chce, najczęśniej na pełnym dochodzi do 2/3 a pozatym to najczęściej 1/3, gdzie szukac przyczyny?
×