kukum

Filtry paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kukum    9

Witam Jak załozyc filtry paliwa aby wszystko dobrze funkcjonowalo??

Mam dylemat jak je zalozyc papier-filc czy filc papier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    110

A jak jest jeden filtr w ciągniku np 360 3p to jaki jest papierowy, bo papierowy jest dokładny i daje się jako 2 jak są 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Forum jest od dyskusji a nie od strzelania ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)

Ja wiem czy to takie potrzebne. Podwójne filtry to stara data. Większość sprzętu ma jeden i separator czy tam osadnik. Wystarczające w zupełności.

 

Alamo zaszalałeś he he. Coś ci się pokiełbasiło i tyle. Nie ma się czym przejmować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No w sumie tak.Ale jak na przykład orzesz i zapchają ci się filtry to jeden wywalasz a drugi zawsze coś tam filtruje :)

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z doświadczenia wiem że pierwsze zapycha dokładnego oczyszczania. Do tego stopnia go zawali że potrafi się zapaść do środka. A dokładnego wywalić nie możesz. Więc co robi ten zgrubny?

Kiepski argument prawdę mówiąc no ale niech ci będzie :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie no żebym się kłócił :) Ale napisałem tak jak ludzie robią.Można by było zmienić cały wspornik filtrów na jakiś jeden papierowy, ale po co pchać się w koszta.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zmieniać całego filtra nie ma sensu. jedno jest pewne jaki by nie był czy pojedynczy czy podwójny trzeba go czasem wymienić. Tym częściej im więcej tankuje się z podejrzanych pojemników.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witajcie

 

Mam taki oto filtr paliwa z podgrzewaczem http://zapodaj.net/a393a24bf9a94.jpg.html i zastanawiam się czy można by było załozyć zamiast oryginalnych filtrów w c 360?

Wkład w tym filtrze jest papierowy (zdaje się dokładnego oczyszczania?) Dodatkowo podgrzewacz podłączył bym sobie na zimę i by trochę paliwo podgrzewał. No i szybka wymiana by była takiego filtra.

Napiszcie opinie co sadzicie na ten temat.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Od jakiego pojazdu jest ten filtr? Ten filtr jest papierowy.Nie widzę przeciwwskazań abyś nie zastosował tego filtra.Tylko jak masz zasyfiony zbiornik to lepiej wypłukaj w środku bo ten filtr to zaraz naciągnie tego syfu a, w oryginalnych ten syf zostaje na filcowym.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mory1971    1

ale kombinujecie ....jak dbasz tak masz,szkoda pare zlociszy na nowy wklad raz albo 2 razy do roku.oryginalne filtry napewno sa dokladniejsze niz ten pojedynczy a podgrzewanie paliwa zima ,nie wiem czy ma sens chyba ze jezdziszz na oranzadzie wtedy i tak juz nic nie pomoze twojej pompie :)

chcac uzyc podgrzewacza musisz mu zapewnic automatyke czyli termostat bo mozesz zagotowac paliwo a to juz nie jest zbyt korzystne dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Kolego @locke własnie tego sie obawiam czy filtr się szybko nie zasyfi i czy nie zaszkodzi to pompie wtryskowej. Zgrubsza oczyszczać będzie siateczka w odstojniku i dalej szło by do tego filtra.

Filtr jest do jakiś pojazdów wojskowych taki jak tu : http://allegro.pl/hi...4055394887.html

 

@mory1971

Nie ma żadnego kombinowania wszystko jest kompletne ,termostat jak widać jest zarówno elektryczny jak i w króccu na płyn . Nie ma zadnego niebezpieczęstwa przegrzaniem.

 

A jak jest w nowych ciagnikach też sa dwa wkłady filcowy i papierowy ?

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

W nowych jest tylko jeden papierowy.Rozwiązanie z filtrem filcowym nie jest głupie.Ale montując taki podgrzewacz na to samo wyjdzie,nawet lepiej bo w zimę nie będzie parafiny w paliwie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    32

Ma ktos patent na uszczelnienie misek filtrów paliwa? Pod śruby do ich skręcania dałem nowe podkładki miedziane, sruby nowe, przylgnia w korpusie bez oznak zużycia, uszczelki misek zawsze nowe a i tak zawsze się poci i nawet kapie, już mnie to denerwować zaczyna. A może ktoś wstawiał inny korpus i inny filtr pojedyńczy np?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podkładki miedziane wyżarzyć i może uciągnie.

Jak nie to wywal i załóż z ruskiego (chyba najtańszy na rynku) podstawę na wymienny puszkowy lub wkład.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    32

Z tym to chyba nic nie pomoże, były aluminiowe miedziane zwykłe i jakieś niby miękkie także wątpie czy to pomoże. A już mnie to wkurza bo wiecznie plamy pod nim. I gówniane te uszczelki misek bo już 4 mi rozpuściło (różnych firm żeby nie było. Ja juz jakiś pechowy jestem.

 

Chodzi Ci o to

http://www.czescidotraktorow.pl/filtr-paliwa-dokladny-kpl-mtz-belarus-wklad-zestawie-p-1871.html

lub o to

http://www.czescidotraktorow.pl/podstawa-wspornik-filtra-paliwa-nowy-typ-mtz-p-1868.html

?

 

Tylko pewnie dużo kombinacji z podłączeniem rurek i umocowaniem tego korpusu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

to chyba masz pecha lub nie umiejętnie to skręcasz, przeciesz to się lekko skręca i nic nie kapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek918
      Witam wszystkich. Chce wymienić olej w skrrzyni mojego Mf 8110 chcialem zapytac czy ktos z was to juz robil jesli tak to prosze o porady ile oleju mam kupic i jak to robic po koleji????
    • Przez pawlaki
      Witam , jeśli naciskam pedał gazu do końca to ciągnik gaśnie a jak normalnie tak do większej połowy to jest ok. Co jest przyczyną tego gaśnięcia?
    • Przez RolPro10
      Witam!
      Mam problem z turem w  moim MF 375. Ciągnik zimny jak i ciepły wolno opuszcz ładowacz  czołowy. Podnosi dobrze. Wymieniłem filtr główny hydrauliczny przy silniku i nic to nie pomogło! Co mam zrobić? Jest to bardzo uciążliwe! Co może być przyczyną???
    • Przez TakiZmazur
      Witam serdecznie

      Problem dotyczy Lamborghini Grand Prix z 2007 roku bez pół biegów który posiada tura. Ciągnik posiadam od niedawna
      Mianowicie problem jest następujący zauwazylem że tur zaczął lekko słabnąć przerzucałem bele (ok 30 owijając je ) i na ostatnich musiałem wciskać gaz do końca by powoli je podniósł. Podnośnik (na którym był przypięty obciążnik) też nie ma siły. W międzyczasie układ chydrauliczny zacinal się na chwilę że nie dało się kierować ale po 20-30 sekundach się odblokowywał.

      Na początek dolałem trochę oleju bo był poniżej stanu nie pomogło później wymieniłem filtry (są 3; dwa do jednej pomby i jeden do pompy od wspomagania) dalej nie pomogło teraz obeszlem pierwszy rozdzielacz (od hamulców hydraulicznych) i kolejny od tura dalej nic i nie wiem czego szukać... Pompa tak szybko by się nie skończyła

      Dodam że tam olej jest w dwóch miejscach w bloku do pomby od wspomagania w górnym zbiorniku którego jak zauważyłem pompuje powyzej 1100 obrotów i jak jest mniej obrotów to ta pompa nie ma oleju a druga pompa ciągnie z bloku (tam też szkiełkiem sprawdza się stan) zasila resztę hydrauliki i pompuje do zbiorniczka
      Na zegarze na wyjściach z tyłu też pokazuje za słabe ciśnienie ktore różnie gdy zwiększe ciśnienie
      Słyszałem jeszcze o jakimś siteczku w bloku które w lambo lubi się zapchać ale nwm gdzie go szukać no chyba że coś innego???

      Z góry dzięki za odpowiedź

      A w razie coś może ktoś zna dobrego mechanika od tego lub tani serwis z okolic Szczytna lub w stronę Ostrołęki


      Po głębszej analizie doszlem że obie pompy się szybko grzeją i jest dużo powietrza w układzie, które nie chce zejść
      W orbitrolu też słychać powietrze i czasem w ogóle się zacina ale to jak jest mniej oleju w górnym zbiorniczku który pompuje się się powyzej ok 1200 obrotów i też z powietrzem
    • Przez Ursusc360polska
      Mam pytanie. Gdy zakładamy nowe wkłady to wyjmujemy z jednej strony uszczelkę ? 
      Zdj !!!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj