mory1971

Members
  • Ilość treści

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O mory1971

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. wyglada na uniwersalny mozesz jeszcze wrzucic fotke calego czujnika i jakiej srednicy jest wskaznik?wydaje mi sie ze bedzie 52mm srednicy. Mozna kupic komplet ze wskaznikiem za jakies 50pln na ebay. https://www.ebay.de/itm/2-52mm-Auto-Tankanzeige-Tankgeber-Kraftstoffanzeige-Tankuhr-E-1-2-F-Universal/152464692860?hash=item237f9a967c:g:9DcAAOSwFJBZVhJD Gdyby poszperac to moznaby znalezc za mniejsze pieniadze,chociaz 50-60pln to chyba nie jest wygorowana cena. Mocowanie jest takie samo jak w vw t2 i pewnie wielu innych starszych samochodow.
  2. Na czujniku powinny byc jakies oznaczenia ,nr. katalogowy cy cus podobnego. Podaj.
  3. DOtkij przewodem od strony baku do masy,wskaznik musi spasc na zero,jezeli nie opadnie na zero sprawdz czy jest masa na baku/czujniku poziomu paliwa. Jezli masa jest poprawna i wskaznik opada po dotknieciu do masy to czujnik do wymiany,jezeli wskaznik NIE opada oznacza przerwe na przewodzie od baku do wskaznika lub uszkodzony sam wskaznik.
  4. sa tylko troche wolniejsi od tego:
  5. Powiadasz ze w 6 godzin w trojke machneli ponad 20 kubikow drewna dobrzy sa .nawet niechce wiedziec ile zrobia maszyny profesjonalne. Zaznaczam 20 kubikow(metrow szesciennych) nie 20 metrow przestrzennych...
  6. Luparka hydrauliczna wesja 2.0 Moze nie jest to demon predkosci ale dziala. Warto zwrocic uwage na manometr pokazuje jakie cisnienie jest w ukladzie podczas lupania ,malo kiedy przekracza 60bar.
  7. Zajrzyj tutaj: Troche teorii zwiazaniem z obliczaniem wielkosci pompy.Ta Z trolla przy tej wielkosci silownika moze byc troche za mala ,przy obrotach WOM 540. bedziesz musial ustawiac wysokie obroty na ciagniku zeby to w miare szybko dzialalo.Skad wiem?Bo polaczylem luparke i trolla razem aby nie trzeba bylo odpalaci gasic ciagnika. Podejrzewam ze zbyt szybkie ruchy opisywane wczesniej wynikaja z malej srednicy cylindrow hydraulicznych uzytych do ich budowy.
  8. Czas sie przypomniec,zakupilem nieco drewna i testowalem moj wynalazek . Trzeba bedzie jednak zwolnic tasmociag co pieknie widac po upartym kawalku drewna ktory niechce powedrowac na swoje miejsce w stercie
  9. W ciapku kola maja rowne 30lat i jakies 4700mth chinczyki kupione na przydzial. :D
  10. Nie prosciej jest poszukac altka z wbudowanym regulatorem ?trzeba wtedy tylko wykorzystac istniejacy przewod i podlaczyc do kontrolki ladowania.
  11. Burty rzeczywiscie niskie ,jednak mam w planie spowolnic naped co powinno rozwiazac problem z wyskakujacymi klockami i napieprzaniem po zabierakach. Z ustawieniem pasa niebylo wiekszych problemow,biegnie w miare rownomiernie,chociaz wydaje mi sie ze masz racje jesli naped bedzie u gory ciagnal pas zamiast pchac. Jednakze jesli przelozylbym naped do gory musialbym rowniez przesunac kola do przodu co ogrniczyloby zasieg tasmociagu w przypadku gdy pryzma bedzie juz duza. Co do sily jakiej trzeba uzyc do podniesienia to jest niewielka byc moze bede musial jeszcze dociazyc dol przenosnika. Wszystko wyjdzie w praniu na wiosne gdy kupie drewno na opal.
  12. Na dzien dzisiejszy gotowe,pozostala jeszcze oslona paska klinowego. Nie obylo sie bez drobnych problemow,musialem zmniejszyc predkosc tasmy ,strasznie szarpalo podczas zabierania drewna co predzej czyy pozniej zniszylo by tasme . Po zmianie kola pasowego na mniejsze jest znacznie lepiej chociaz moglby byc wolniejszy. Pozyjemy zobaczymy,byc moze zmienie jeszcze przelozenia. Gdy pogoda dopisze pozostanie jeszcze pomalowac i poskrecac do konca wszystko.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj