Polecane posty

andrev1822    1

Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Filtr paliwa będę zmieniać. Jeszcze zostanie zobaczyć do filterka w pompie. Co jeszcze można wykluczyć? Filtr powietrza w drodze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    35

Zacznij od filtrów paliwa, powietrza. Potem sprawdź układ paliwowy pod względem szczelności aby gdzie nie ciągnął powietrza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
17 minut temu, akmaly napisał:

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Jak sprawdzić cięglo gaszenia? Wymieniałem uszczelkę pod pokrywką pompy ale to jeszcze gdzieś w styczniu i delikatnie sączy mi z pod tej pokrywki. Co do pompki to w którym miejscu jest to sitko w pompce ? Czyli najszybciej dmuchnąć w rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Sprawdzałem był taki glut i jakieś inne syfy ale dosłownie wielkości paznokcia małego palca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
7 godzin temu, akmaly napisał:

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

No właśnie dziwi mnie to że jakoś to źle się ułożyła ta uszczelka. Po pierwszym odpaleniu jak ja założyłem było ok później patrzę że coś pompa mokra. To teraz kupować druga uszczelkę czy delikatnie poluzować pokrywkę i przesunąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Zdejmij i zobacz bo jak odciśniętą to nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Jak wymieniłeś uszczelkę pod pokrywą to musiałeś rozpiąć taką sprężynkę, pytanie czy założyłeś ją w ten sam otwór, bo są tam trzy otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
7 minut temu, emilchaja napisał:

Jak wymieniłeś uszczelkę pod pokrywą to musiałeś rozpiąć taką sprężynkę, pytanie czy założyłeś ją w ten sam otwór, bo są tam trzy otwory.

Wszystko złożyłem jak powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328
Napisano (edytowany)

Pompe mogłeś zawieźć na sprawdzenie do pompiarza by Ci uszczelnil i wyregulowal. Ja teraz woziłem i fajnie ustawił koszt 150 zł. Zbiornik wyczyścić hartowanym szkłem, nasypać szkła i przymocować do betoniarki i niech się belcze. Reszta jak chłopaki piszą. 

Edytowano przez krzysiek1979

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Pompę i wtryski zawiozę do sprawdzenia tylko na razie nie ma jak. Dźwigienka od gaszenia poprawiłem bo nie dochodziła do ogranicznika. Ale chyba będę musiał kupić druga bo jest za krótka tzn pewnie ulamana była. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Jeśli źle złożyłby sprężynkę to miałby problem z obrotami biegu jałowego albo wręcz niemożliwość odpalenia. Jeśli to wszystko jest w porządku to problem jest gdzieś indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj