MTZ 82
 

MTZ 82

  • 7091 wyświetleń

Jako, że robię MTZ'ta na bóstwo :D mam parę pytań do ogarniętych :P 1. skąd może być ten wyciek? za chiny nie potrafię zlokalizować, czyżby cięknie między silnikiem a sprzęgłem? kołem zamachowym?? 2. aktualnie mam taką pompę https://5.allegroimg.com/s512/014e87/da3cf34548e99b0a2aac31010ce5 NSZ32 okrągła, srebrna jest, strasznie mi z niej cieknie, na jakąś wymienić? jaka będzie najlepsza?? wydajniejsza nie zrobi szkody? 3. Chciałem też wzmocnić podnośnik i tu pytanie, co lepiej wymienić siłownik z c100 na c110 czy dołożyć do c100 siłowniki wspomagające??? i do czego podpina się te siłowniki wspomagające?? na razie tyle pytań jak to ogarnę będę dalej pytał :D



Informacje o zdjęciu MTZ 82




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • 85Tomekkk
  • 141 1435

odkręć ten dekiel od spodu,i zobacz, czy koło zaolejone i sciany korpusu.nie chce Cie smucić,ale mtz-a jeszcze nikt nie uszczelnił i nie uszczelni 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Po prostu trzeba na bieżąco uszczelniać mam obecnie 4 wycieki (pompa wtryskowa, koło zamachowe?, Pompa hydrauliczna, z tyłu wąż od baku) mam w planach do jesiennych prac zrobić go na bóstwo xd.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

panowie pytanko znowu:

jakie siłowniki c50 mają być 400-600mm czy 420x620mm będą lepsze??? i mają być pojedyńczego czy podwójnego działania???

no i co z tą pompą wtryskową można dokręcać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

Zależy jak chcesz je zakładać. Znajomy jak zakładał oryginalne uchwyty to idealny był siłownik o skoku 160mm. Nie wiem dlaczego w zestawy ładują o skoku 200mm. @Seweryn zauważył. że one są za długie. Na samym dole podnosnik opiera się tylko na nich i jak przypadkiem damy dociążanie to główny siłownik pcha dalej i coś może wyrwać. Tak jak jest u mnie zrobione to potrzebny jest skok 250mm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Songo, przy pompie każdy wężyk możesz docisnąć, tylko nie wiem o który ci chodzi, bo w MTZ żaden nie prowadzi do głowicy. Może cieknie na sekcji, to dociśnięcie przewodu nie pomoże. Ewentualnie samego króćca, albo potrzebna będzie wymiana plastikowej podkładki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
11 godzin temu, mani51 napisał:

Zależy jak chcesz je zakładać. Znajomy jak zakładał oryginalne uchwyty to idealny był siłownik o skoku 160mm. Nie wiem dlaczego w zestawy ładują o skoku 200mm. @Seweryn zauważył. że one są za długie. Na samym dole podnosnik opiera się tylko na nich i jak przypadkiem damy dociążanie to główny siłownik pcha dalej i coś może wyrwać. Tak jak jest u mnie zrobione to potrzebny jest skok 250mm.

Ciezko znajsc inny niz ze skokiem 200 :D najnajlepsze wyjscie kuoic obojetnie jaki i dospawac samemu mocowanie zeby gralo :D tylktylko teraz lepiej wziac dluzszy czy krotszy bo chyba najpopularniejsze sa 400-600 i 420-620.

2 minuty temu, LTZ55a napisał:

Songo, przy pompie każdy wężyk możesz docisnąć, tylko nie wiem o który ci chodzi, bo w MTZ żaden nie prowadzi do głowicy. Może cieknie na sekcji, to dociśnięcie przewodu nie pomoże. Ewentualnie samego króćca, albo potrzebna będzie wymiana plastikowej podkładki.

Tak chodzi mi o wezyk idacy z sekcji, saczy mi na 3 sekcji i zastanawialem sie czy ja dokrecic mocniej. Mowisz ze tam jest jakas plastikowa podkladka przez krota moze ciec.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Tak jest. Robiłem to jakiś czas temu. Mam zdjęcia i filmy tylko czasu brak na zmontowanie. Pamiętam, że musiałem sobie uspawać ściągacz z nakrętki ściskającej łożyska z roweru.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 956 2753

Lepiej tego wycieku nie ruszaj, lekko sie zapaca, jak zaczniesz tam grzebac to dopiero syfu narobisz, zobacz u mnie w galerii wyciek z dołu ciągnika :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tommmek
  • 162 1685

Co do długości to ci zmierzę jak jest u nas w tym gotowym zestawie jak jesteś jeszcze zaknteresowany. Wiem że to jest siłownik jednostronnego działania, zasilanie z trójnika ten sam olej co do siłownika od podnoszenia i musisz mieć sprawny odcinacz (zawór przelewowy czy jak to się zwie) w tym oryginalnym siłowniku taki dziubek który po dojściu do maksymalnego położenia odcina olej bo one też są minimalnie za długie (bez tego odcinacza gniecie zbiornik paliwa).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

To po co mu będziesz mierzył jak masz za długie. To ma być tak zrobione żeby siłownik główny i pomocniczy zatrzymywały się w tym samym momencie, a na dole najlepiej żeby przy max wysuniętym głównym pomocnicze były wsunięte na zero ewentualnie trochę jeszcze wystawały. Jak blokujesz główny zaworem to pomocnicze pchają i tak dalej przejmując cały ciężar.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • mtz82tst25
  • 12 93

kolego najlepiej wogule pozbyć się tych rosyjskich rozdzielaczy, bo brak siły często wynika z winy rozdzielacza A nie z słownika. U siebie mam przerobione hydraulika przy zwykłym siłowniki i jest poprawa. Jak chcesz to dawaj na pw i mogę Ci wysłać zdjęcia😀

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Widze ze z tymi pomocniczymi to nie taka prosta sprawa :/ moze lepiej zamontuje c110 i bedzie mniej pierdzielenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tommmek
  • 162 1685

Pomocnicze nie pchają bo olej odcina ten zaworek w oryginalnym siłowniku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • mtz82tst25
  • 12 93

Nie ma co się bawić w siłowniki wspomagające, kupić jeden rozdzielacz z sekcją pływającą na podnośnik , ewentualnie zamienić C 100 na C 110 i tyle....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

Jak chcesz się dowiedzieć ile kosztuje ten wał na którym są ramiona górne ewentualnie mocowanie siłownika do mostu to faktycznie lepiej wymienić ten główny na większy. Najlepsze rozwiązanie to siłowniki wspomagające tylko zamontowane z głową. Zaworek na głównym siłowniku odcina tylko olej na tym siłowniku. Na pomocnicze siłowniki olej i tak idzie tyle, że one nie mogą się wysunąć bo blokuje je ten główny. Ale w ten sposób ogranicza się skok podnośnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skoczek1994
  • 453 2934

Dokładnie to samo miałem napisać... Chociaż jak ktoś nie obciąża często podnośnika w znaczny sposób, to wymiana siłownika na c110 może wystarczyć. Przynajmiej na jakiś czas...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

Mój zestaw zasypany waży jakieś 1300-1400kg to chyba nie jest tak dużo? Z tymi siłownikami to dużo pierdzielenia widzę a nikt nie umie mi powiedzieć jakie siłowniki kupić :P

Wymiana rozdzielacza wchodzi tylko w grę jak da radę zrobić wajchę w miejscu starej bo nie chce mi się sięgać do tych koło kierownicy, obsługa ma być wygodna a żeby było wygodnie to musi być koło siedzenia.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

Przecież Ci napisałem że pod oryginalne uchwyty pasuje siłownik o skoku 160mm i jest taki na alle. Kolega miał o takim skoku i twierdził, że jest ok. On miał taki sam agregat jak ja i jeden siłownik pomocniczy o średnicy 40mm wystarczył. Nasze zestawy też ważą około 1300kg. djzbigi to nasz forumowy zbyszekbrzuze. Co do rozdzielacza to kolega Sewerym też wymyślił ciekawe rozwiązanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

a pod swozen na koncu uchwytu jak miales to jaki skok bylby ok?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

Idealny byłby 260 a ja miałem 250. Tylko jak juz pisałem nie polecam tego rozwiązania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • ltz55e
  • 0 6

leje ci z simeringa między silnikiem a kołem albo z uszczelki

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Dnia 21.05.2019 o 21:11, ltz55e napisał:

leje ci z simeringa między silnikiem a kołem albo z uszczelki 

Której uszczelki? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • ltz55e
  • 0 6
Dnia 23.05.2019 o 20:56, songo napisał:

Której uszczelki? 

między silnikiem a tą blachą i tam jest też . trzeba silnik rozłączyć z tą blachą do której jest koło zamachowe przykręcone

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3991

koło zamachowe jest przykręcone do wału a nie blachy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj