Tyfo89 532 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 532 1826 Co tam szykowałes? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 1 205 robie tylny most peknieta prawa pokrywa w mechanizmie roznicowym Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przekręt 150 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 150 535 zwolnica na szpilkach ?! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 1 205 szpilki w obudowie tylnego mostu są.a co cos nie tak? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Janusz342 90 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 90 1068 Tam na śruby zazwyczaj jest jak i w reszcie ciągników Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przekręt 150 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 150 535 może gwinty były pozrywane, ale żeby wszystkie ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
margoo78 533 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 533 2570 To nie dziewczyna, rocznik nie ma dużego znaczenia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Komuś się znudziło celowanie i założył szpilki, w sumie rozwiązanie nie jest głupie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 1 205 zobaczymy jak z drogiej strony zamontowane jest.bede caly most robil Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 579 11958 Szpilki się zakłada jak jest problem z gwintami, a to częsty problem. 14 czy 15 są , bo 14 w oryginale, 16 dorabiana. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 1 205 nie mierzylem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Powiedz jakim kluczem odkręcałeś, będzie prościej Pierwszy raz sie spotykam ze szpilkami, w starej 1201 majstry wymyśliły, że przegwintują na M16 i całą zwolnicę wiercili pod śruby 16tki. Ja tam przy gwintach które jeszcze trzymają, ale w czasie jazdy się luzują stosuje pierścień z drutu fi6 lub 8 napawany na łeb każdej śruby, szybko i bezboleśnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 579 11958 Pierścienia nie przewierci, tam są otwory ponad 16 mm w oryginale. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 2883 3489 Ręki uciąć nie dam, wiem że kombinowali przy wiertarce dość ostro, ale nie stałem nad nimi. Nie wiem jak w innych, ale nie każda ma tak rozłechtane otwory, mam pod sobą 6 sztuk z ciężkiej serii i z pewnością w większości jest niewiele luzu dla oryginalnej M14, wręcz wchodzą na sztywno. Ta 12tka jest z 76r, może wtedy robili pod wymiar. Musiałbym zmierzyć kiedyś jak będzie okazja średnicę otworu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 2180 19475 75r to nie taki stary dopiero 42 lata Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 25, 2018 Zaawansowany 579 11958 Bo tak brud siedzi. Pierścienia nie przewierci bo nie dość że cholernie twardy to jeszcze na zatoczenie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 1 205 klucz 17 odkrecalem.jak tylko bedzie cieplo czeka ją generalne czyszczenie i malowanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przekręt 150 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 150 535 czyli szpilki 10, słabo to widzę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 1 205 co sadzisz ze nie wytrzymają? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 579 11958 No nie wierzę tam są 10 szpilki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przekręt 150 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 150 535 wykręć jedną szpilkę i zobacz co tam jest za gwint mierzyłeś grubość tych szpilek, może tylko nakrętki są takie małe na 17 ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 1 205 sprawdze tak jak mowisz.no ursus 1-2 sezony chcialbym by pochodzil w agregacie siewnym Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz222 2883 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 2883 3489 M10 to dwie śruby które pierścienie ze zwolnicą łączą, co by musiało się stać, żeby ktoś z M14 na M10 schodził i zadawał sobie tyle kłopotu. Nawet chyba szpili takiej nie ma, bo przeważnie redukcyjne są między dwoma kolejnymi wymiarami, M8 z M10 czy M10 z M12. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
waldi33 1 Napisano Styczeń 26, 2018 Zaawansowany 1 205 jutro sprawdze jaki rozmiar szpilki zmierzylem 12mm szpilka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się