Ursus C-385
 

Ursus C-385

  • 6528 wyświetleń

nabytek z 2017 r rocznik1975

 




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

Komuś się znudziło celowanie i założył szpilki, w sumie rozwiązanie nie jest głupie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11938

Szpilki się zakłada jak jest problem z  gwintami,  a to częsty  problem. 14 czy 15 są , bo 14  w oryginale, 16 dorabiana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

Powiedz jakim kluczem odkręcałeś, będzie prościej ;)

Pierwszy raz sie spotykam ze szpilkami, w starej 1201 majstry wymyśliły, że przegwintują na M16 i całą zwolnicę wiercili pod śruby 16tki. Ja tam przy gwintach które jeszcze trzymają, ale w czasie jazdy się luzują stosuje pierścień z drutu fi6 lub 8 napawany na łeb każdej śruby, szybko i bezboleśnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11938

Pierścienia nie przewierci, tam są otwory  ponad 16 mm w oryginale.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

Ręki uciąć nie dam, wiem że kombinowali przy wiertarce dość ostro, ale nie stałem nad nimi. Nie wiem jak w innych, ale nie każda ma tak rozłechtane otwory, mam pod sobą 6 sztuk z ciężkiej serii i z pewnością w większości jest niewiele luzu dla oryginalnej M14, wręcz wchodzą na sztywno. Ta 12tka jest z 76r, może wtedy robili pod wymiar.

Musiałbym zmierzyć kiedyś jak będzie okazja średnicę otworu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11938

Bo tak brud siedzi.  Pierścienia nie przewierci bo nie dość że cholernie twardy to jeszcze na zatoczenie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • waldi33
  • 1 205

klucz 17 odkrecalem.jak tylko bedzie cieplo czeka ją generalne czyszczenie i malowanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przekręt
  • 150 535

wykręć jedną szpilkę i zobacz co tam jest za gwint

mierzyłeś grubość tych szpilek, może tylko nakrętki są takie małe na 17 ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • waldi33
  • 1 205

sprawdze tak jak mowisz.no ursus 1-2 sezony chcialbym by pochodzil w agregacie siewnym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

M10 to dwie śruby które pierścienie ze zwolnicą łączą, co by musiało się stać, żeby ktoś z M14 na M10 schodził i zadawał sobie tyle kłopotu. Nawet chyba szpili takiej nie ma, bo przeważnie redukcyjne są między dwoma kolejnymi wymiarami, M8 z M10 czy M10 z M12.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj