rivierrecasalis 188 Napisano Styczeń 20, 2018 Zaawansowany 188 1550 Taka rama to powinna być fabrycznie robiona , a nie jakaś plastelina Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Styczeń 20, 2018 Zaawansowany 2180 19475 Oj niektórzy mają taki talent że i porządną ramę pogną Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
emtecc 22 Napisano Styczeń 20, 2018 Zaawansowany 22 681 co to za materiał na ramę? będziesz również wzmacniał zabudowę? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamildeutz 47 Napisano Styczeń 21, 2018 (edytowany) Zaawansowany 47 624 Ceownik 22cm zabudowa będzie trochę wydłużona na 4,2m górna rama będzie wzmacniana Edytowano Styczeń 21, 2018 przez kamildeutz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 3400 12531 Fajnie, ale taka przyczepa LEGALNIE już nie przejdzie przegadu w PL. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Tyfo89 532 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 532 1826 A dlaczego bo ja nie w temacie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 824 3339 Również nie wiem, skąd taka teoria. Może chodzi o to, że na oryginalnej ramie było pole numerowe? W takim wypadku potrzeba zaświadczenia od rzeczoznawcy o wymianie elementy zawierającego numer na nowy ze względu na korozję, z tym do wydziału komunikacji, który wystawia decyzję o nabiciu nowych numerów i jazda na stację diagnostyczną. Tyle w temacie. A jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne, to również wystarczy opinia rzeczoznawcy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 969 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 969 3894 Nie wystarczy przebić jedynie numerów ramy i tyle ? Diagnosta nie jest ekspertem od przyczep autosan która jaką ma ramę więc jak się numery zgadzają z dowodem a że rama troszeczkę zmodyfikowana to raczej nie będzie drążył tematu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1155 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 1155 9152 po co aż 22, tu bez problemu i 16 by wystarczyła a nie trzeba by było przewężać pod przód Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamildeutz 47 Napisano Styczeń 21, 2018 (edytowany) Zaawansowany 47 624 Ładniejszy wygląd i 16 by była za słaba a po za tym jak mam 22 w cenie 12 to po co mi 16 Edytowano Styczeń 21, 2018 przez kamildeutz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1155 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 1155 9152 mam nadzieję że nie będziesz lepił obrotnicy dalej na łuku tylko zrobisz kratę jak np. d50 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 3400 12531 Jak nie jest ekspertem? przecież każdy ogarnięty w tym fachu wie jak wygląda dany model przyczepy. Jeśli przymknie oko to inny temat. Jest to zmiana konstrukcyjna bardzo istotnia ( jeśli nie jest ruszana dolna rama to diagnosta nic nie ma do tego) ale tak jak tu rama jest nowa i do tego inne wymiary przyczepy więc przypał. W takim przypadku diagnsta bierze na siebie odp za twoje spawy itp czy przyczepa się nie rozleci. U nas jest taki gość, że jak by to zobaczył to już byś dowodu od tej przyczepy do ręki nie dostał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
radmzes 141 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 141 1656 Jaki koszt takiej zabawy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Styczeń 21, 2018 (edytowany) Zaawansowany 535 11728 Czyli przerabiasz D47 na D55. Ja do swojej D47 ramę robiłem z ceownika 140 i zamknąłem blachą 4mm. Teraz jak bym robił to bym kupił profil 140x70x7 i było by bez kombinowania. Edytowano Styczeń 31, 2020 przez andrzej2110 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamildeutz 47 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 47 624 Koszt materiału około 1000zł. Andrzej to jednak zawsze d47 nie te osie, kranc a i do obornika coś musi być Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Styczeń 21, 2018 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15609 Problem z diagnostą? Nie wiem jak teraz po zmianach ale wczesniej okoliczni diagnosci cieszyli sie ze chlop chociaz z przyczepą przyjechal a nie z samym dowodem do podbicia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1155 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 1155 9152 ten co łaskawie patrzył dalej przymyka oko i cieszy się że ma pracę i $$ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 3400 12531 ten co łaskawie to tak a jak trafisz na takiego jak u nas to nawet nie masz po co jechać do niego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Styczeń 21, 2018 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15609 Zawsze jest ten "czynnik ludzki" , Ja mam to szczęście ,że duży wybór stacji diagnostycznych - w promieniu 4 kimometrów 3 stacje P.S. Nie zapomnę jak kiedyś pojechałem z dowodem rejestracyjnym (stary z lat 80) zapytać tylko czy jeszcze w takim dowodzie sie da przegląd zrobić , a diagnosta wziął do ręki i pyta czy idziemy podbijać - Ja na to ( w żartach) ,że gdybym wiedział to wziąłbym też od drugiej przyczepy , a on z pytaniem czy podbijamy czy jadę po drugi też ? ... no to pojechałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 3400 12531 A no widzisz u nas też stacji jest, ale jak Cie nie znaja to nie masz nawet co dowodu z kieszeni wyciągać. A ten najbliżej jest taki, że masz auto jak nowe w super stanie a masz przepaloną z tyłu jedną z dwóch żarówek podświetlenie tablicy rej i musi to wymienić, bo inaczej nie wyjedziesz ze stacji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
withanight 1108 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 1108 3203 To po co tam jeździsz ? już dawno olał bym ta stacje i tego diagnostę :) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 3400 12531 A kto powiedział, że jeżdżę? z autem moge jechać, bo chce mieć sprawne a z przyczepą nie musze choć też sprawne są i z nowymi oponami. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursusek-360 47 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 47 1153 Jaki ceownik proponujecie do platformy na bale długość ok 5.5m? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Styczeń 21, 2018 Zaawansowany 824 3339 Każdy kij ma dwa końce. Jak będziecie prawidłowo i przepisowo jechać osobówką, a od ciągnik jadącego z przeciwka urwie się przyczepa i w was przypie*doli tak, że skończycie na wózku, to jestem ciekaw, czy też będziecie tak chwalić diagnostów łapówkarzy i partaczy, czy może będziecie lamentować, że "co za ch*j diagnosta przegląd podbił" i domagać się odszkodowania. 4 godziny temu, ursusek-360 napisał: Jaki ceownik proponujecie do platformy na bale długość ok 5.5m? To jest pytanie typu "jakie buty w rozmiarze 45 proponujecie kupić" bez żadnych dodatkowych danych. To zależy od mnóstwa czynników, np. czy to ma być jednoosiówka lub tandem (czyli rama - z punktu widzenia mechaniki belka - podparta na środku), czy przyczepa obrotnicowa (czyli belka podparta w dwóch punktach). Jeśli ta druga opcja, to podstawową kwestią jest rozstaw osi (czyli punktów podparcia belki). Reszta to czyste liczenie - postaw flaszkę ogarniętemu studentowi III lub wyższego roku jakiegokolwiek kierunku technicznego (mechanika i budowa maszyn, budownictwo), to Ci policzy parametry belki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się