Mtz 82
 

Mtz 82

  • 7687 wyświetleń

Jak już uruchomiony to trzeba było zrobić rundkę  po polach ;) Tam gdzie kapało mniej więcej ogarnięte ;) Teraz jeszcze pompa hydrauliczna do sprawdzenia (czekam na manometr) wymiana oleju w silniku dorobienie jakiegoś fajnego obciążnika z przodu i czekamy na wiosnę... ;) 






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Pawel_T-25A
  • 22 633
dzisiaj to chyba z pługiem laasz? bo u nas w malopolsce to wali sniegiem porządnie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Błotniki nadają mu szyku 9_9. Zapodaj kiedyś jakiś film, jak on teraz ryczy na tym wydechu.

Błotniki w kolor, czy na oko dobierany?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Zauważcie że autor pisze że go uszczelnił. Czyli jednak można. A większość i tak powie że mtz wiecznie zalany. Jak mnie bawią takie gadki... Lepsze to niż ani mru mru

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Jestem naocznym świadkiem suchości MTZ-a (nie swojego niestety), w żniwa po dłuższym belowaniu był suchy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Jak kupiłem pronara to jeden mi powiedział, żebym wlał wiaderko silikonu do silnika, to może jakoś będzie wyglądał...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Przyznam się bez bicia, że mam wyciek z podnośnika tego na dwa siłowniki pionowe. Leci z rozdzielacza z miejsca gdzie wchodzą walki od dźwigni sterujących. Niedawno zauważyłem że siłownik od układu kierowniczego się poci. I tak schodzi żeby się za to zabrać. Ale poza tym silnik czy skrzynia złoto.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Coś tam zawsze się trafi ale ogólnie tragedii nie ma. Silnik suchy choć wodzę że uszczelka pod tą wstawką pod pokrywą zaworów będzie do wymiany, zmering  w przystawce przedniego napędu i oringi na przełączniku 540/1000 i ośce załączania przedniego napędu. Tam to uszczelnienie nie za bardzo zdaje egzamin a mimo to u mnie wytrzymało ponad 5 lat. Poza tym....... susza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
A nie wiesz może jak dobrać się do siłownika skrętu który składany jest na pierścień segera? Nie wiem na jakie zasadzie to jest złożone. Zdjąłem pierścień i co dalej? Chciałem tą górę obrócić, wyciągnąć ściągaczem, przecinakiem, łyżką do opon, wszystko na nic.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Musiał bym fotę zobaczyć ale prawdopodobnie całe prowadzenie musisz wcisnąć do siłownika i wyjąć pierścienie z rowka wewnątrz cylindra.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7977 20597

w siłowniu masz taki drut prawdopodobnie  w rowku , zabezpiecza on właśnie zeby ta głowka nie spadła, juz nie pamietam dokłądnie jak to bylo w pronarze ale chyba wlasne tak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2367 14149
a moj w miare suchy to zalozyli tura byl troche podniesiony i wychylony dolalem do stanu schowalem silowniki i fontanna ze zbiornika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 818 4101

Może na wiosnę uda się kiedyś co nagrać z jego udziałem ;) Przeglądałeś w rusku układ paliwowy ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 969 3894

Wie może ktoś co może być przyczyną pojawienia się wody w oleju w mtz oprócz uszkodzonej uszczelki głowicy ? Kumpel ma taki problem ze swoim starym mtz-cie i zachodzi w głowę czy to uszczelka czy coś znacznie  gorszego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

na co czeka? na forum szuka przyczyny? trzeba rozebrać i szukać;) chyba, że czeka aż go zajedzie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074
59 minut temu, Rafallll360 napisał:

Wie może ktoś co może być przyczyną pojawienia się wody w oleju w mtz oprócz uszkodzonej uszczelki głowicy ? Kumpel ma taki problem ze swoim starym mtz-cie i zachodzi w głowę czy to uszczelka czy coś znacznie  gorszego.

Tuleje, uszkodzona głowica. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
W c 330 miałem przypadek że zrobił się wżer w bloku na osadzeniu tulei i tam woda szła. Może być pęknięta tuleja, głowica. Ogólnie słuchaj Seweryna. A co do tego siłownika to rozumiem że muszę zdjąć zeger, tą górną część z uszczelniaczami wepchnąć do środka. Wtedy zobaczę w tulei drut. Trzeba go wyjąć i dopiero wtedy tą część wyciągnąć. Jak się trochę ociepli to tam zajrzę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Wepchnij tą tuleję do środka i jeśli to ten siłownik co myślę w rowku wewnątrz cylindra będzie sprężynujący pierścień z drutu. Wyciąg go i reszta wyjdzie na zewnątrz.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Wrocław
  • emtezecik
  • 50 949
mam do sprzedania samorobke z betonu za kilka stow z oryginalnym mocowaniem ok 500 kg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Słyszałem o przypadku, gdzie mtz przez dokładnie rok jeździł na "zupie" - orał, uprawiał, itp. Po roku okazało się, że wału nie trzeba nawet szlifować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

jak ktoś lubi o można i bez oleju jeździć. Ja bym nie wysiedział w ciągniku w którym wiem, że coś się kończy. Popsuło się trzeba naprawić, ale to moja idea są tacy co jeźdżą do końca niedbając o nic a później mówią chu nie maszyna wszystko rozwalone.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj