Kubota M108S
 

Kubota M108S

  • 16768 wyświetleń

Wymiana pompy CR i wtryskiwaczy....


Informacje o zdjęciu Kubota M108S

Zrobione z Lenovo Lenovo K6 NOTE

  • 3.6 mm
  • 1000000/12500587
  • f f/2.0
  • ISO 2708



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • koniu
  • 842 5241

tylko pytanie z czego jest wykonana pompa paliwowa. Może być z jakiegoś stopu metalu których magnes nie wyłapie. Ja myślałem w Golfie VI 1.6 TDI z 2012r pod filtr paliwa przyczepić magnes neodymowy ale nie wiem czy jest sens. Narazie wymieniłem 4 wtryskiwacze używki za 2000zł komplet i jeżdżę dalej. Możliwe że też siadły przy przebiegu 180tys z czasem bo im nowsze tym słabszej jakości. Ponoć w 1.6 tdi jest słabej jakości układ paliwowy, tak się czyta w sieci. Ale o tym różnie mówią. Że słabe paliwo, że słaby układ paliwowy, że zmęczenie materiału z czasem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Kurde jak ktoś pisze o zmęczeniu materiału przy 5-letnim aucie z przebiegiem 180tys.km to chyba trochę słabo. Co raz gorsze to wszystko robia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3888 8153

Myślę że już nie wrócą lata 90 gdzie produkowano wysokojakosciowe i wytrzymałe maszyny. Teraz jest plastik fantastik plus chińska elektronika i blachy gdzie grubość metalu jest taka sama jak otaczającej go farby.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Prawdę piszesz, i najgorsze jest to ze tak się dzieje w każdej dziedzinie, nie ważne czy to auto, traktor, czy też sprzęt agd lub telefony.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

Teraz jest plastik fantastik plus chińska elektronika i blachy gdzie grubość metalu jest taka sama jak otaczającej go farby.

czy elektronika jest chińska w maszynach rolniczych to nie powiedziałbym  , na pewno trochę oszczędności robi się na miniaturyzacji i odchudzaniu laminatów pod sterowanie , lut bezołowiowy podobno pogarsza trwałość  elektroniki choć lakierowanie na pewno daje duża pewność trwałego zabezpieczenia 

testy fabryczne też raczej zapewniają w większości przypadków "trwałość i niezawodność " tylko przez okres gwarancji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

nie podobno tylko na pewno - cyna sama w sobie jest mało elastyczna i generują się na niej pęknięcia a jak dojdzie jeszcze scalał co to się nagrzeje to ostygnie... problemy gotowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20597

w sluzbowym tranzcie 2,0TDCI po 100 tys padły wtryskiwacze, jezdzone tylko na orlenie bo paliwo brane na kartę firmową, wiec.... roznie to bywa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dabaz
  • 98 740

mam scenika dti z 98 roku i ma nakulane 424000 km i z układem paliwowym nie bylo od nowości nic robione i tankuje tylko na orlenie. Mam też trzy perkinsy od rocznika 1985 do 2011 i też nic przy układach paliwowych nie było robione. Paliwo lane zawsze przez pończochę. W przyszlym roku kupię nowy samochód ale chyba zdecyduje sie na benzyne bo jak się czyta o tych cyrkach z nowymi dieslami to strach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20597

kup sobie elektryka, prawda jest taka ze spalinowe siilniki w osobowych odejda juz do lamusa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Elektryki też cudowne nie są. Niby ekologicze, ale same akumulatory, tj produkcja i utylizacja już nie są eko.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

@up dokladnie a prąd niby skąd do nich. ? auto na wodór to najlepsze rozwiązanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20597

moze i nie są, ale jak kochana unia zabroni wjazdu spalinowcem do miasta to co z takiego auta ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Jak w PL zabrania wjazdu autami spalinowymi do miast to 100% naszych miast będzie wyglądała jak czarnobyl, bez ruchu, bez życia. Myślę że nie za naszego życia to się stanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

a wodór skąd? Najszybciej z gazu ziemnego.W perspektywie czasu to nikiel w aku wychodzi bardziej eko...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

a tak ogólnie to pada jeden na trzysta systemów tak że raczej właściciele wiedzą dlaczego...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czareczek85
  • 411 1717

Skoro tyle awarii to wina paliwa raczej. Ja staram się do swojej lać paliwo od sprawdzonych dostawców. A i tak co jakiś czas dodaje dodatki uszlachetniające. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arku3060
  • 74 873

I na orlenie często trafia się awaria dystrybutora bo w zwykłym dislu jest za dużo rzepakowego dodatku i zapycha filtr bynajmniej tak mówił mi gościu ze stacji i mówił żeby nigdy nie lać zwykłego do auta i weź tu kup nowy traktor i tankuj go nie wiadomo gdzie i czym :unsure:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20597

Dlatego jeżdżę starym tdi i mam mniej problemu z tym gdzie tankuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

a wodór skąd? Najszybciej z gazu ziemnego.W perspektywie czasu to nikiel w aku wychodzi bardziej eko...

najlepiej z elektrolizy do której wykorzystałoby się odnawialną energię elektryczną z elektrowni wiatrowych i paneli fotowoltaicznych bo w zależności od warunków jest z nich dość szybkozmienna ilość energii przez co zwykłe  elektrownie pracujące non stop musza się nakombinować by raz puścić więcej a raz mniej energii do sieci. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? Rozwiązaniem byłoby pokrycie pustyni elektrownią i wykorzystanie wody oceanicznej bo przy obecnym deficycie wody słodkiej szkoda. Dochodzi jeszcze do tego efektywność tego procesu i uzyskania wodoru.Mamy do dyspozycji LPG i silniki na to paliwo. Nie chodzi mi o przeróbki tylko dedykowane rozwiązania. Poco kombinować? LPG jest dobrym paliwem i mało kłopotliwym w porównaniu do CNG. A gaz ziemny tak czy siak trzeba czyścić. A ogniwo paliwowe? Działa też na LPG a tylko elektryczny silnik jest w stanie zastąpić diesla...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? ...

po prostu jest różna ilość mocy produkowana w zależności od prędkości wiatru (oczywiście w pewnych granicach) a dla fotovoltaiki w ilości promieniowania docierającego do paneli więc nawet przy pochmurnym ciebie jakąś tam ilość energii można uzyskać i w zależności od tego uzyskiwać inną ilość wodoru 

z reszta LPG i CNG są ściśle związane z występującymi pod ziemią paliwami kopalnymi więc jak się skończą to też jakaś alternatywa musi być (opracowana , przetestowana i gotowa do wprowadzenia na rynek)

a z paliwami kopalnymi to wiadomo jak jest , jak nie ma się swoich zasobów i jest się na łasce innych to wiadomo jak jest z cenami takich paliw 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj