Uziu92 7975 Napisano Styczeń 4, 2018 Uziu92 7975 20597 jaki tu masz silnik kolego w tym case ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 4, 2018 Zaawansowany 579 11944 Cumins prawie 5900 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Styczeń 4, 2018 Uziu92 7975 20597 widze ze masz zegar od ciśnienia turbinki, ile Ci dmucha na full obciążeniu ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 5, 2018 Zaawansowany 579 11944 Nawet do 1,8 dochodzi, bez gazu LPG miał do 1,6. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Styczeń 5, 2018 Uziu92 7975 20597 oo to z gazem mu mocy przybyło pewnie konkretnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 5, 2018 Zaawansowany 579 11944 Myślałem ze więcej będzie. Jeden bieg szybszy, ale szału nie ma. W NH T5060 to jest szał, ale tam jest silnik eko, więc myślalem ze bedzie to samo w Casie wiec założyłem, ale środnio jestem zadowolony. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz0920 443 Napisano Czerwiec 12, 2018 Zaawansowany 443 3152 Temperatura nie powinna być na środku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 579 11944 Na środku jest 75 stopni. Więc za mało, ale normalnie trzyma mi na środku i nie ważne czy z termostatem czy bez. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 226 2482 U mnie też normalnie w McCormickach trzyma połowe, ale mam MC120 po remapie na 160 i jest baaaardzo mocny, ale jak przesadzam z obciążeniem dłuższy czas, to wskazówka idzie właśnie jak u Ciebie na foto. Założyłem dlatego między chłodnice Spal’a 385mm i włączam jak za gorąco mu. A powiedz mi, dlaczego na jednym zegarze masz 103, a na drugim 94? Tak na marginesie, to czerwone pole zaczyna się przy 100? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 579 11944 Te 103 to jest temperatura oleju. 100 chyba jest na czerwonym, nie wiem bo nigdy tyle nie miałem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 226 2482 A czujnik temperatury płynu gdzie zamontowałeś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 579 11944 W interculerze zamiast zaworu odpowietrzającego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 (edytowany) Zaawansowany 226 2482 Intercooler to chłodnica powietrza, której chyba MX150 niema:-) Wrzuć fotke miejsca montażu:-) Edytowano Czerwiec 13, 2018 przez Rowan Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz0920 443 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 443 3152 z mx 120 na 160 km no nieźle Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 226 2482 MC120, tam jest Perkins 1106C z pompą VP30, dlatego można mape zrobić. Ten silnik w Landini miał nawet 185km w serii:-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz0920 443 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 443 3152 A to wtedy można bez problemu, ja u siebie w mx 135 już nic nie zrobię Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 579 11944 Lub chłodnica wody na kolektorze dolotowym. Ta samo jak silnik Martina w ZTS lub Bizon BS Kiedyś czytałem że gość kupił MX 135 z NIemiec i po sprawdzeniu km wyszło że ma 160 km Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 226 2482 Na zwykłej pompie, to dawke się kręci i ewentualnie wydajniejsze końcówki. Cumminis 5.9 QSB miał nawet 200km w McCormicku MTX. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz0920 443 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 443 3152 ale w mx 150 już jest intercooler i mocniejsza skrzynia i wszystko mocniejsze i większe a mx 135 to malutki przy nim Niedługo planuje założyć amortyzację tylnego podnośnika, bo na sztywnym to nie robota, wszędzie muszę powoli na tych polnych drogach, masakra Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Czerwiec 13, 2018 Zaawansowany 226 2482 McCormick robił na małym moście model 150, a skrzynia jest do 200km ta sama, most inny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ed2000 5 Napisano Wrzesień 3, 2021 (edytowany) Zaawansowany 5 245 Odswierze temat żeby nie zakładać nowego, czujnik temperatury który odpowiada za sterowanie licznikiem temperatury na zegarach jaką wartość powinien podawać żeby wskazówka była w połowie zegara Edytowano Wrzesień 3, 2021 przez Ed2000 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Wrzesień 3, 2021 Zaawansowany 226 2482 Chyba w granicach 80-90Ohm. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ed2000 5 Napisano Wrzesień 3, 2021 (edytowany) Zaawansowany 5 245 Dzięki za info. Edytowano Wrzesień 3, 2021 przez Ed2000 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 226 Napisano Wrzesień 3, 2021 Zaawansowany 226 2482 Z tego co pamiętam to ma on charakterystyke podobną do PT100. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ed2000 5 Napisano Wrzesień 6, 2021 (edytowany) Zaawansowany 5 245 Mimo że kupiłem czujnik nowy to swiruje idzie poza połowę zegara a tempertuta na silniku 70-75 stopni mierząc termometrem bezdotykowym Znalazłem pt100 z gwintem 1/2 od kotła c.o ale długą ma sondę i nie wejdzie w silnik Edytowano Wrzesień 6, 2021 przez Ed2000 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się