Case MX 150
 

Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4004 13462

widze ze masz zegar od ciśnienia turbinki, ile Ci dmucha na full obciążeniu ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 356 10050

Myślałem ze więcej będzie. Jeden  bieg szybszy, ale szału nie ma.  W NH  T5060 to jest szał, ale tam jest silnik eko, więc myślalem ze bedzie to samo w  Casie wiec założyłem, ale środnio jestem zadowolony.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 356 10050

Na środku jest 75 stopni. Więc za mało, ale normalnie trzyma mi na środku i nie ważne czy z termostatem czy bez.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 50 613

U mnie też normalnie w McCormickach trzyma połowe, ale mam MC120 po remapie na 160 i jest baaaardzo mocny, ale jak przesadzam z obciążeniem dłuższy czas, to wskazówka idzie właśnie jak u Ciebie na foto. Założyłem dlatego między chłodnice Spal’a 385mm i włączam jak za gorąco mu. A powiedz mi, dlaczego na jednym zegarze masz 103, a na drugim 94? Tak na marginesie, to czerwone pole zaczyna się przy 100?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 356 10050

Te 103 to jest temperatura oleju. 100 chyba jest na czerwonym, nie wiem bo nigdy tyle nie miałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 50 613

Intercooler to chłodnica powietrza, której chyba MX150 niema:-) 

Wrzuć fotke miejsca montażu:-)

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 50 613

MC120, tam jest Perkins 1106C z pompą VP30, dlatego można mape zrobić. Ten silnik w Landini miał nawet 185km w serii:-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 356 10050

Lub chłodnica wody na kolektorze dolotowym. Ta samo jak silnik Martina w ZTS lub Bizon BS 

Kiedyś czytałem że gość kupił MX 135  z NIemiec i po sprawdzeniu km wyszło że ma 160 km

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 50 613

Na zwykłej pompie, to dawke się kręci i ewentualnie wydajniejsze końcówki. Cumminis 5.9 QSB miał nawet 200km w McCormicku MTX.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 374 2810

ale w mx 150 już jest intercooler i mocniejsza skrzynia i wszystko mocniejsze i większe a mx 135 to malutki przy nim
Niedługo planuje założyć amortyzację tylnego podnośnika, bo na sztywnym to nie robota, wszędzie muszę powoli na tych polnych drogach, masakra

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 50 613

McCormick robił na małym moście model 150, a skrzynia jest do 200km ta sama, most inny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj