Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 3148 wyświetleń

Zmierzyłem ciśnienie na gorącym i takie jak na fotce 5 na wolnych 6 na wysokich.Temperatura była mniej więcej taka http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/QhttpAiyNoNRcrOdY9o8~AaAcSZsGx lecz wskaźnik nieco zawyża to powinna być między białym a zielonym


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z samsung SM-A510F

  • 3.7 mm
  • 1/50
  • f f/1.9
  • ISO 40

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3561

na zimnym oleju mam 7 bar .... na gorącym silniku i temperaturze otoczenia +35, ciśnienie oleju spada na 4 bar ..... dodam olej turdus 15w oczywiście obroty jałowe 800 obr/min :) przy 2000 tys obr/min jest ok 6 bar :) pozdro :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witekursus
  • 63 557

ja mam manometr w kabinie zamontowany także na bieżąco mogę monitorować ciśnienie oleju i 5 nigdy nie przekracza,z tym że silnik 4700 mtg ma przepracowane i nie było remontu jeszcze :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Manometru sobie za parę dych z 100 tarczą nie możecie kupić? Wybrać tylko gwint i jest pewniak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

To kup tak zwane gówno za 30 zł bo dobry kosztuje 60 zł a nie jakiś chiński czy ruski który przekłamuje dolicz przewód i trójnik.Ciśnienie naprawdę rzadko się mierzy tu nie było mierzone od poprawy po fabryce więc dla mnie narazie nie potrzebna inwestycja w manometr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Tyle, że takie ciśnienie jest za wysokie i szkodliwe dla panewek. O ile można wierzyć temu wynalazkowi, który nie posiada nawet klasy dokładności i służy raczej jako wskaźnik typu: jest ciśnienie lub nie ma. A jak ktoś chce robić jakieś pomiary to tak jak napisał @DTaras, należy kupić manometr za 50zł, nawet w klasie 2,5 i mamy pewny pomiar. Wika robi tanie i dobre manometry, więc nie ma problemu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Wiem że jest za wysokie mi tego nie musisz mówić.Pisali pod poprzednim zdjęcie że spadnie więcej  a tu spadło jak widać wymiana oleju powinna pomóc sprawdzałem panewkę w tamtym  1 stopy głównej nic nie ma wypłukane 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

wypłucze jak dosolisz bardziej zasadowy olej. Jeżeli to prawdziwe ciśnienie to przeciążasz pompę i jej napęd oraz przelewasz kupę oleju przez klawiaturę. Niepotrzebnie zwiększasz również opór. Panewki mają zamki. Bardziej stawiam na błędne wskazanie zegara.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Właśnie  nie tak dawno 6 7 lat temu zmieniałem koło od pompy bo przejadło,Ojciec nie może sobie  przypomnieć jak robił 29 lat temu czy nie dał podkładki pod zawór.Zamierzam zalać 10W40 lub 15W40  a prawdopodobnie w następnym roku będe robił kapitalkę wału nie bede ruszał praktycznie tylko panewki założe nominalne.Opór jest zwiększony  ogólnie przez olej 20W50, silnik bierze olej i to od nowego brał w bardzo małych ilośiach  przed laty ale teraz około 2 litrów na 100 parę motogodzin.To co radzisz  zostawić na tym 20W50 tzn zalać świeżego? Bo nie za bardzo chce mi się misy zdejmować i sprawdzać pompy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • WitekRolnik
  • 3166 8834

U mnie w Ursusie 912 to na zimnym jest w okolicy 5, a na rozgrzanym w okolicy 3, a nawet i czasem 2,5 załapie. W Zetorze 7045 i Ursusie c360 nie wiem jakie jest ciśnienie bo nie mam manometru.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Jak masz robić kapitalkę to wał do obmiarów. Tulejkę sworznia pewnie wymienisz i sprawdzisz prowadzenia zaworów. Ciśnienie oleju trzeba wyregulować po remoncie. Oleju nie lej zbyt nowoczesnego. Jest na oleju ocnaczenie literowe ACEA oraz przeznaczenia (Z literą C - CD, CE itp warto sobie to przeczytać).Właściwie jest to ważniejsza klasyfikacja oprócz wspomnianej przez Ciebie lepkościowej. Moim zdaniem wlej to co jest a po remoncie sobie zdecydujesz. Te silniki są z czasów luksa więc obecnie w lepkości powinien to być 10W-40 bo taki najczęściej spełnia SAE30. Osobiście do silników, które nie mają lekko, stosowałem SHPD 15W-40 i w starych koparkach gdzie operator ma wew du..e wszystko jest ok. Silniki pracują dobrze do dziś. Wisi mi, że klawiatura nie jest błyszcząca skoro niema luzów a zużycie silnika ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Tutaj podczas remontu co był dawno znajomi tacy przewalili tulejki od sworzni tlokowych 2 setki na zimnym teraz jest może 4 setki.Nie robię prawie wszystko głowica do regeneracji jeśli próg na tulejach to też zestawy naprawcze nowe a są dawno kupione z czasów komuny pompa wtryskowa regenaracja i końcówki nowe wal też zaniose do spr wymiarów. Czytałem o olejach wczoraj i liczba zasady na tym oleju jest 8, zamierzalem zalać turdusa ale zasada wynosi 11 nie na te panewki co mają powłoki i wyłącznie na stalowe.Szukałem 10w40 ale to już półsyntetyki wolę nie lac do starego diesla bez remontu i patrzyłem na klasy to minimum CF rzadziej można spotkać CD.Raczej wyboru padnie na 15w40 Orlen platinum ultor zasada 7,7. Jak chcesz pogadać więcej zapraszam na PW

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Co tam więcej pisać - wszystko madz obcykane. Może tylko, że tuleja nie zużywa się równo. Lepiej przejechać zegarem bo jak np jajo to pierścienie nigdy się nie ułożą i zawsze będzie syf. Tłok wyjmij i zobacz czy rowki nie wyklepane. Zanim w pole to filtr powietrza i dolot do konkretnej kontroli na szczelność. W 60 jest filtr cyklonowy i jakiekolwiek zmyłki będą psuć jego skuteczność. Działaj...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15609

Ja miałem i mam ciśnienie w c-385 sięgające 9 atmosfer na zimnym silniku a 3-4 atm na rozgrzanym na obrotach 2000rpm silnika i teraz był robiony remont , wal ok panewki ok , zakład specjalizujący się w naprawach silników nie radził go zmniejszać .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj