Przerobiony wydech w Zetorze
 

Przerobiony wydech w Zetorze

  • 7870 wyświetleń

:)


Informacje o zdjęciu Przerobiony wydech w Zetorze

Zrobione z FUJIFILM FinePix AX500

  • 5.9 mm
  • 10/700
  • f f/8.0
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15388 13392

Łącznik elastyczny powinien być, zbyt mocne naprężenia i pujdzie najsłabszy punkt w pi***.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damiandazo
  • 124 1117

Nie wytrzyma. Może ci kolektor pękać albo w innym miejscu. Łącznik elastyczny i tłumik do ramy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Pęknie w najsłabszym miejscu jeśli wydech  jest zamocowany na sztywno do kabiny  z prostej przyczyny... kabina jest osadzona na gumach.

Na zdjęciach nie widać czy jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Kolega napisał pod innym zdjęciem że nie jest . Właśnie o to pytałem . B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawlo694
  • 39 668

maska została nienaruszona a rura jest bodajże o ściance 3mm. Ta czerwona jest z kolektora a reszta to nie wiem ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

sam myślałem aby zrobić tak w 7341 z tym że wywalił bym go na prawą strone jak w proximie, tylko pytanie do znawców bo podobno każdorazowa ingerencja w w wydech zwłaszcza na turbie wiąże się z z zmniejszeniem mocy, prawda to czy nie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawlo694
  • 39 668

ja słyszałem tylko że przy takich przeróbkach trzeba robić jak najmniej kolanek by spaliny szły jak najprostszą drogą 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kizak
  • 2200 2050

 Kiedyś ETZ 250 bez kolanka wprost z cylindra z kopa nie dało się uruchomić, wystarczyło wkręcić kolanko ,           opel kadet wypadł ostatni tłumik      głośny to o był,ale na pewno nie bardziej ,,żwawy'', tak więc ciśnienie gazów ma wpływ na pracę silnika :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

ja w 385 tez mam plan tak zrobic ale chce przeniesc na prawa strone tlumnik i przymocowac do kabiny . pojemnosc tlumnikow mozna zwiekszyc ale maksymalnie o 30% tak samo z przepustowoscia do 20% przekrocznie wartosci daje odwrotny skutek do zamierzonego . wiem bo kiedys w ford cougar 3l v6 wywalilem srotkowy tlumnik a ostatni zastapilem remusem efekt byl taki ze moc pozostala a ryczal jak bizon . po kilku rozmowach z fachowcami srotkowy tlumnik zaadoptowany byl od grand vojader 3.8 v6 a koncowy od mondeo 2l st razy dwa i dopiero efekt zostal osiagniety uzyskane okolo 15% mocy i glos podniesiony o okolo 20%

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj