Sadek 1123 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 1123 9680 Nie wiem czy tak na sztywno będzie dobrze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlo694 39 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 39 668 a czemu nie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15388 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 15388 13392 Łącznik elastyczny powinien być, zbyt mocne naprężenia i pujdzie najsłabszy punkt w pi***. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dominic 33 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 33 251 No plecionka powinna być. Rożnica temp. zrobi swoje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiandazo 124 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 124 1117 Nie wytrzyma. Może ci kolektor pękać albo w innym miejscu. Łącznik elastyczny i tłumik do ramy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 825 12074 Pęknie w najsłabszym miejscu jeśli wydech jest zamocowany na sztywno do kabiny z prostej przyczyny... kabina jest osadzona na gumach. Na zdjęciach nie widać czy jest. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Czerwiec 5, 2016 Kolega napisał pod innym zdjęciem że nie jest . Właśnie o to pytałem . B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Robertkujawy 67 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 67 1139 A co niby to ma dać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetorek5340gr 4 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 4 460 Obeszło się bez cięcia maski ? te rury to są od wody z grubą ścianką ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlo694 39 Napisano Czerwiec 5, 2016 Zaawansowany 39 668 maska została nienaruszona a rura jest bodajże o ściance 3mm. Ta czerwona jest z kolektora a reszta to nie wiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Czerwiec 6, 2016 sam myślałem aby zrobić tak w 7341 z tym że wywalił bym go na prawą strone jak w proximie, tylko pytanie do znawców bo podobno każdorazowa ingerencja w w wydech zwłaszcza na turbie wiąże się z z zmniejszeniem mocy, prawda to czy nie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlo694 39 Napisano Czerwiec 6, 2016 Zaawansowany 39 668 ja słyszałem tylko że przy takich przeróbkach trzeba robić jak najmniej kolanek by spaliny szły jak najprostszą drogą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kizak 2200 Napisano Czerwiec 8, 2016 Zaawansowany 2200 2050 Kiedyś ETZ 250 bez kolanka wprost z cylindra z kopa nie dało się uruchomić, wystarczyło wkręcić kolanko , opel kadet wypadł ostatni tłumik głośny to o był,ale na pewno nie bardziej ,,żwawy'', tak więc ciśnienie gazów ma wpływ na pracę silnika Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebe1033 397 Napisano Czerwiec 19, 2016 Zaawansowany 397 7148 http://www.kadex-tlumiki.pl/2477,Lacznik-elastyczny---do-wspawania-50x200?PHPSESSID=bf450c65a21ae36d8867c8758a271967 wstaw sobie takie coś w poziomie przed kolankiem a tłumik przyczep do kabiny. Poruszaj teraz tłumikiem , pewnie się buja a co będzie przy szybszej jeździe czy w polu po nierównościach Zresztą testowałeś już trochę i jak tam :huh: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Czerwiec 19, 2016 Zaawansowany 701 4070 ja w 385 tez mam plan tak zrobic ale chce przeniesc na prawa strone tlumnik i przymocowac do kabiny . pojemnosc tlumnikow mozna zwiekszyc ale maksymalnie o 30% tak samo z przepustowoscia do 20% przekrocznie wartosci daje odwrotny skutek do zamierzonego . wiem bo kiedys w ford cougar 3l v6 wywalilem srotkowy tlumnik a ostatni zastapilem remusem efekt byl taki ze moc pozostala a ryczal jak bizon . po kilku rozmowach z fachowcami srotkowy tlumnik zaadoptowany byl od grand vojader 3.8 v6 a koncowy od mondeo 2l st razy dwa i dopiero efekt zostal osiagniety uzyskane okolo 15% mocy i glos podniesiony o okolo 20% Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się