samczyk1991 83 Napisano Wrzesień 15, 2013 Technik mechanik 83 1565 Tą rączką przy pulpicie z zegarami ciągasz i odpalasz tak jak kosiarkę ? Które rozwiązanie jest dla Ciebie wygodniejsze. Te na foto między nogami czy standardowe przy kierownicy ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MichalT25 17 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 17 322 Rączka przy pulpicie służy do gaszenia ciągnika, coś podobnego jak np. w MF 255. Teraz dźwignia jest dłuższa i lepiej można wyczuć skrzynię przez co niema żadnych zgrzytów, no i biegi można swobodnie zmieniać lewą ręką, a prawą w tym czasie np. obsługiwać podnośnik lub WOM którego załączanie też przerobiłem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebo1986 229 Napisano Wrzesień 15, 2013 Staram się byś lepszym.. 229 922 koszt? z orginalnym pulpitem sie zmieści ta dźwignia? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MichalT25 17 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 17 322 Koszty: ~25zł łożysko dźwigni zmiany biegów c-330, ~25zł dźwignia z ostrówka, 3zł sprężyna dźwigni c-330, 2,5zł guma na dźwignię c-330, do tego 4szt. śrub i nakrętek M8 oraz kawałki blachy 6mm oraz płaskownika 2,5x1,5mm, czyli razem około 65-70zł. Z oryginalnym pulpitem nie wejdzie nawet u mnie gdy wrzuciłem do 2 to opierała się o pulpit i musiałem ją bardziej wygiąć. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 825 12074 Chyba ciężko. Swojego czasu przystawka kosztowała około 50 zeta. Do tego dźwignia i dekiel z 330. Myślę że 150 nie przekroczy. Tak to wygląda teraz: http://sklep.techrol.com/catalog/extra-groups/category/570 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1568 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 1568 6623 koszt? z orginalnym pulpitem sie zmieści ta dźwignia? Jeśli ją odpowiednio wyprofilujesz to tak. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
samczyk1991 83 Napisano Wrzesień 16, 2013 Technik mechanik 83 1565 A ciekawe jak to rozwiązali w C-362. Z jakich fabrycznych częściach to składali. C-362 są biegi na odwrót, tu tak samo jest ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 142 Napisano Wrzesień 16, 2013 Zaawansowany 142 2010 C362 mogło mieć skrzynie od Zetora... Przynajmniej tak mi sie wydaje, bo układ biegów jest ten sam i podobno tak nie wyje jak w zwykłej 60-tce Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1154 Napisano Wrzesień 16, 2013 Zaawansowany 1154 9146 przeciez cala konstrukcja jest zetorowska w 362 czy ostrowku jest taki patent biegi sa odwrotnie, jak ktos widzial ori obudowe bedzie powinien zalapac dlaczego Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Wrzesień 16, 2013 Zaawansowany 825 12074 pewnie że załapie. Biegi jak w zetorze a odwraca w 60-ce konstrukcja samego wybieraka z dwoma palcami. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Domal97 185 Napisano Grudzień 22, 2013 Zaawansowany 185 1205 Hehe, widzę patent taki sam jak u mnie, też lewarek z c330 i podstawa wyspawana Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MichalT25 17 Napisano Grudzień 22, 2013 Zaawansowany 17 322 Lewarek jest z Ostrówka, a łożysko z c-330 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DK94 192 Napisano Grudzień 23, 2013 Zaawansowany 192 1215 Jak się nie ma TUZa lub TURa to ta przeróbka jest zbędna, ja dlatego nie lubię jeździć 330 ze względu na tak rozwiązaną dźwignie zmiany biegów. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 25, 2014 Zaawansowany 1848 11291 Dokładnie ale ten patent do orki sie przydaje kto cały czas trzyma ręku na podnośniku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Marzec 26, 2014 Zaawansowany 3400 12531 podczas orki nie zmieniasz przecież biegów. na nawrocie dajesz podnośnik do góry i masz rękę wolna do zmiany biegów więc "do orki" na pewno się to nie przyda. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
womat 0 Napisano Grudzień 9, 2016 Nowicjusz 0 26 Przy turze bardzo przydatne, sam tak mam zrobione i bardzo se chwalę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamfish1219 0 Napisano Październik 31, 2020 Nowicjusz 0 1 Dnia 15.09.2013 o 18:56, samczyk1991 napisał: Z czego jest ta OBUDOWA ŁOŻYSKA ZMIANY BIEGÓW poroszę o odpowiedź Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1154 Napisano Listopad 2, 2020 Zaawansowany 1154 9146 wszystko napisane powyżej, obudowa 330, cała dźwignia może być 330 lub dłuższa z k162 podstawa k162/c362, obecnie cena kosmos jak za kawałek blachy https://allegro.pl/oferta/wspornik-dzwigni-zmiany-biegow-ostrowek-k-162-7466265853 https://www.olx.pl/oferta/dzwignia-zmiany-biegow-c-360-ostrowek-CID757-IDDQvOr.html jeśli kupisz prosiłbym o wymiary tego cuda, łatwiej byłoby mi to wyrzeźbić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 3, 2020 (edytowany) Zaawansowany 1848 11291 @izydor6280 Kogoś posrało z tą ceną widać że robota made in garaż,nawet te kanty nie zeszlifowane tylko na żywca pospawana i nara Edytowano Listopad 3, 2020 przez Adi96 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się