Skocz do zawartości




Reklama



MTZ 82 co na jego temat powiecie?


  • Dodaj odpowiedź
375 odpowiedzi na ten temat

#241 look1990

look1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Nowoczesne wynalazki w życiu człowieka

Napisany 08 czerwiec 2009 - 22:06

Tak nietypowych rozwiązań jak w ruskim sprzęcie nie zaznasz nigdzie hasło dla MTZ-a:"Niska cena, a kłopoty gratis".

#242 zbigi123

zbigi123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Brodnicy

Napisany 09 czerwiec 2009 - 15:52

wymień mi te twoje nietypowe rozwiązania. Warto wspomieć ze mtzety na stozkowym przodzie powstały w przeznaczeniu do upraw miedzyzedowych, anie do cięzki prac poloiwych. Czy twoim zdaniem zastosowanie w ciągniku już w latch bodajze 60 automatycznie załanczanego przodu to wielki niewypał nietypowych rozwiązan????
 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

#243 igor

igor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów

Napisany 09 czerwiec 2009 - 22:18

Normalnie jak dzieci!! ja mam Pronara i jestem z niego bardzo dumny pracuje u mnie juz 4 sezon i nie mam z nim problemu troche tur mi wolno chodzi ale to polski jest i strasznie są duze siłowniki i duzo oleju w nie wchodzi to dlatego ale poza tym to jest idealny i polecam jak ktoś chce tani i dobry ciągnik to tylko pronat 82SA. zetor wymięka proksima 82 koni pronar lepiej sobie daje rade wiem bo jeżdziłem tym i tym i i nie ma róznicy tylko jest róznica w zbiorniku w zetorze a kopa ma pronar lepszego

#244 wpsowa692

wpsowa692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krośniewice

Napisany 09 czerwiec 2009 - 23:23

Look bo tych ośmiu pracowników jest zrobionych według recepty "mierny,bierny ale wierny" sam borykam się z podobnym problemem potrafią powiedzieć na JD4240 co to za ciągnik nawet sprężarki niema.Nie chce tu być posądzony o wazeliniarstwo ale czytajcie uważnie posty kol. Xemita bo tchną życiowym doświadczeniem.Żyjemy w takim syfie a nie innym i ende.

#245 look1990

look1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Nowoczesne wynalazki w życiu człowieka

Napisany 10 czerwiec 2009 - 07:06

Niech ktoś z was mi powie co jest przyczyną tego, że jeden ma pronara i nic mu się nie psuje, a drugi (zakładając taką samą dbałość) bez przerwy go rozbiera. W moich stronach z tą marką nie ma zbyt dobrych doświadczeń. kogo bym z właścicieli pronara nie zapytał, to mówi, że drugi raz nie wziąłby pronara, a co najwyżej belarusa, albo zetora.

#246 zbigi123

zbigi123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Brodnicy

Napisany 10 czerwiec 2009 - 19:28

Być moze dlatego ze Pronary są składane w polsce, i zalezy jak kto trafi. W większosci przypadków gdzie polacy do maszyny z innego kraju dołozą swoje pięć groszy to po drodze coś skitraja.
 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

#247 lukas111

lukas111

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk

Napisany 23 czerwiec 2009 - 09:59

Ja mam mtz-cika  nienarzekam :D gorzej ojciec ;p jak raz sie nim przejechal mowi ze to beznadzieja fajera trzesie(orbitrol trza wstawic),skrzynia zgrzyta,glosno w kabinie(4.2tys i jest nowa kabina xd) (przyzwyczajony do ursusa 1224 ) ;p a ja osobiscie nie narzekam na uciag jest b.dobry-O hydraulice sie nie wypowiem,bo jest ledwie tykana,jeszcze nawet nie oral ;p
Ursus C-360 / Mtz 82 / Zetor 7340 / Ursus 1224

Moja Stajnia :)

#248 benek

benek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątkowo

Napisany 24 lipiec 2009 - 18:41

Opinie są podzielone i pytam się użytkowników tych ciągników proszę o odpowiedzi
....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

#249

  • Guests

Napisany 25 lipiec 2009 - 11:19

Ja mam mtz82 z 96r i bardzo dobrze mi sie nim robi na 30ha a pronara maja u nas w gminie wiem, że jeździ z beczka i daje sobie rade ale ja bym ci radził mt 82 to super ciagnik na duze gospodarstwa ja ciagalem nim pszenice to 2x HL 12ton i szedł jak burza choc teren u nas górkowaty :rolleyes: :huh: Polecam MTZ82 jest mało awaryjny i wytrzymały w polu i na drodze :( :)

#250 kamil555

kamil555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zakrzew

Napisany 25 lipiec 2009 - 14:55

Ja mam BELARUSA 611 od 3 lat i żadnej awarii. Z pługiem 4 skibowym to śmiga bez problemu...

#251 pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 postów
  • 12155375
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 25 lipiec 2009 - 17:23

http://www.agrofoto....-...html&hl=mtz

poczytaj tutaj napewno sie dużo dowiesz :rolleyes:
pozdro
mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :):)
SPRZEDAM---Mtz 82 stan bdb a także silnik i skrzynie od robura
21 November 09 rok na Af -->21 November 10 dwa lata na AF :)

#252 janczar810

janczar810

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1001 postów
  • 10597367
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 25 lipiec 2009 - 19:12

wedlug mnie to duza C360 z lata 80-siatych. 80KM majaca przedni naped
no  i ciezko wchodzacymi biegami w przeciwienstwie do c360
Te Belerusy czy Pronary to jeden czort robiony na jedno kopyto tylko wylacznie stylistyka inna troszke
A jesli zamierzasz zalazyc jeszcze tura to "Ruska" to z pewnoscia zamachasz sie na smierc z tymi biegami

#253 pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 postów
  • 12155375
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 25 lipiec 2009 - 19:16

czy ja to zle odebrałem czy Ty mówisz o MTZ'cie że biegi ciężko wchodzą hehehe u mnie to biegi wchodzą jak w masło a mam 4 MTZ'ty w domu wiec chyba we wszystkich tak jest no chyba ze Ty masz jakis co sprzeglo juz ohoho albo cos ze biegi tak cieżko wskakuja
mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :):)
SPRZEDAM---Mtz 82 stan bdb a także silnik i skrzynie od robura
21 November 09 rok na Af -->21 November 10 dwa lata na AF :)

#254 janczar810

janczar810

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1001 postów
  • 10597367
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 25 lipiec 2009 - 19:21

no dobra a masz w ktorym z nich zamontowanego tura ??

#255 zbigi123

zbigi123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Brodnicy

Napisany 25 lipiec 2009 - 19:48

Ja mam na swoim Mtz-cie juz 7 lat tura, i jakoś ręce mam. Masz wogóle mtz-ta? Te w tych sportowych kabinach to toporne ponoć były, ale w duzych kabinach to naprawde dobre ciągniki. Jesli ktos potrzebuje taniego dobrego ciągnika to polecam belarusa. Mam też Zetora 7745 i uwazam ze mtz-et jednak wbrew pozorom wytrzymalszy.
 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

#256 Vektor

Vektor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • 1600428
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury <3
  • Zainteresowania:Rolnictwo, informatyka, mechanika.

Napisany 25 lipiec 2009 - 20:26

 Vektor, o Mar 19 2007, 20:24, powiedział:

Ja mam MTZ 82 z 1988 roku teraz ma 3877 Mth wszystko chodzi bezawaryjnie tylko rozdzielacz hydrauliki został wymieniony oraz okładziny wałka odbioru mocy tak zwanego WOM-u. Z tym wałkiem to troche zrobili lipę, bo jak ciągam nim prasę z sokołki to lubi wałek czasem stanąć. A pozatym jest OK, żadnych przecieków nic. Jest to ciągnik godny polecenia silnik nie do zatarcia, tylko paliwo lać i deptać w gaz.  :rolleyes:


Na dzień dzisiejszy mam 3961 Mth przez ten czas żadnych większych awarii nie było, tylko włącznik masy się spalił. A więc polecam !!!
:)

#257 pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 postów
  • 12155375
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 25 lipiec 2009 - 23:02

Cytuj

no dobra a masz w ktorym z nich zamontowanego tura ??

nie nie  mam tura ale biegi nie wchodzą cieżko i jeszcze teraz edytowales swój post wiec juz sie nie czepiam bo nie mialem stycznosci z turem ....
mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :):)
SPRZEDAM---Mtz 82 stan bdb a także silnik i skrzynie od robura
21 November 09 rok na Af -->21 November 10 dwa lata na AF :)

#258 pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 postów
  • 12155375
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 25 lipiec 2009 - 23:08

Ja mam takie pytanie tutaj jest ogolnie raczej o Mtz'tach wiec zapytam czy w waszych ruskach tez siadaja tak wylaczniki kierunkowskazów bo u mnie te ruskie to caly czas i wrescie kupilem polskie i sa ok musze wszystkie wymienic na polskie bo te ruskie wylaczniki swiatel kierunkowskazów i masy to lipa siada caly czas
mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :):)
SPRZEDAM---Mtz 82 stan bdb a także silnik i skrzynie od robura
21 November 09 rok na Af -->21 November 10 dwa lata na AF :)

#259 tomacha001

tomacha001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • 6411112
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ciechocinka

Napisany 26 lipiec 2009 - 09:08

miałem ten sam problem ciągle mi psuły kupilem od stara i zmotowalem i do dziś dzień mam spokuj

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#260 benek

benek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świątkowo

Napisany 26 lipiec 2009 - 11:16

Według mnie to ruski najlepsze a czy w tych nowych belarusach to   jest dużo elektroniki czy mało?
....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............



Dodaj odpowiedź



  



Zobacz także