teddy11

Ursus 1634

Polecane posty

teddy11    0

Witam serdecznie, poszukuje ciągnik-Ursus 1634. Rocznik 1998 lub 1999 czyli prosto mowic z metalowa maska, ostatnie wydania. Skrzynia 4biegowa. Im mniej prac remontowych tym lepiej, zdaje sb sprawę, ze ciągnik w bardzo dobrym stanie ciezko znalezc, jednak im lepszy jego stan tym cena oczywiscie wzrośnie. Mieszkam w okolicach Torunia wiec jezeli ktoś ma ofertę w granicach 250km od Torunia bede zainteresowany. Oto moj mail ako123@vp.pl gdzie chętnie przyjmę oferty.
Dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

1634 mają 4 biegowe skrzynie?, myslałem, że 3 biegowe, znajomy niedawno takiego przyprowadził, z 3 biegową skrzynią do kompletnej kosmetyki, elektryka do zrobienia,

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    500

Na olxie masz masę tych ciągników - za 50 masz exporta w klewkach se szwecji jest na olx. Na jakimś duńskim sewisie widziałem za 89 tys koron/51 tys pln 1634 w bardzo fajnym stanie, tylko 94 rok ale pełen oryginał .

Edytowano przez mickas092

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ropsonok    25

W 1634 wstawiano skrzynie 3 biegowe gdyż mają szersze koła zębate a przez to są wytrzymalsze. Trochę mało tych biegów ale cóż. Wujek ostatnio kupił 1634 z 2001 roku w metalowej masce za 54 tys, robił w nadleśnictwie, wizualnie do poprawy bo wiadomo jak to w lesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tak 3 jest wytrzymalsza , chyba tylko na papierzę. Wejdź do sklepu i spytaj się ile  sprzedają 3 a ile 4 i od razu zmienisz zdanie. A drugie ile jest ciągników z skrzyniami 3 biegowymi a  ile z 4  biegowymi.

 Taki ciągnik  na skrzyni 4 biegowej znaleść to jak igła  w stogu siana, albo w totka trafić.

Kolega szukał  ponad rok, i jak znalazł to nic nie patrzył tylko kupił.

A  i tak mówi że to porażka ciągnik, a i jeszcze ma tura w nim, i tylko dlatego go trzyma.

Bardzie rozglądaj się za Zetorami, ich jest więcej na 4 biegowej, może 12245 i turbo dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ropsonok    25

Gdyby 4 były lepsze to by z 4 biegami produkowali. Jak bym spotkał 1634 z 4 biegową skrzynią to bym patrzył czy skrzynia nie jest od 1224.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj