rotez105

proxima problem ze skrzynią biegów

Polecane posty

rotez105    0

witam, mam problem z zetorem poximą power 105. ciągnik po wymianie filtra i oleju w skrzyni oszalał . na początku było wszystko dobrze ale po 1 mtg nie chce jezdzic do przodu.kiedy jadę do tyłu wszystko działa bez zarzutów . kiedy przerzuce na polowe biegi jedzie pomału do przodu ale nie osiąga pełnej predkosci jaką powinien miec na tych biegach .pomocy!!!!! co mogło sie stac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

nwm czy to coś da ale jutro spróbuje i dam znac. mozesz mi powiedziec jak tę kalibrację robic bo zapomniałem?
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

pytanie jaki wlany zostal olej i jaki byl wczesniej gość miał taki problem przy przebiegu ogolnym 600Mth pogineły p9łbiegi ogolnie bylo coś jak u Cb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

własnie tez tak mysle , spróbuje spóscic ten olej a zalac stary . moze problem sie rozwiąze

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Jaki olej wlałeś ? to bardzo ciekawe i ważne!

 

Bez kalibracji pewnie się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

został zalany olej fuchs 10w-30. kiedy ponownioe wlałem stary olej problem jakby sie rozwiązał ale tylko na kilka minut i problem powrócił

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

piszczy i swiecą, moze mi ktos napisac jak robic tę kalibracje?

 

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

kod15:

Ciśnienie włączające oleju w sprzęgle jezdnym do przodu
usterka:
Zawór P2 nie jest otwarty. Czujnik ciśnieniowy PSF nie jest zwarty

naprawa:

Kontrola (wymiana) zaworu P2. Kontrola (wymiana) czujnika PSF Przerwany obwód zaworu P2.
Przerwany obwód zaworu PSF Kontrola okablowania
uwagi:
Jeżeli ciągnik kontynuuje jazdę do tyłu (sprzęgło jest włączone), usterka nie dotyczy czujnika PSF
 
 
 
 a co do kalibracji to jaką masz centralkę, była zmieniana na nowsza wersje, bo w starszych nie wykonasz automatycznej kalibracji
 
 

 

Edytowano przez Piotrek1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ciągnik został zakupiony  na początku 2010 roku wiec centralka chyba stara. a ten zawór P2 , gdzie on  sie znajduje ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W bloku zaworowym po prawej stronie ciągnika są tam 3 zawory p1,p2,p3. oraz główny wylącznik ciśnieniowy (ps) i wylącznik ciśnieniowy (psr). Elektrozawór środkowy to wlaśnie p2,


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ok dzieki. a co do tego zaworu P2 to co mogło sie z nim stac?

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Poszedł metal na zawory jakieś opiłki. znajomy miał takie problemy po rozebraniu bloku sterującego były opiłki w zaworach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

witam mam podobny problem z powerką a mianowicie nie działa mi drugi półbieg po wciśnięciu pierwszego ciągnik zwalnia a po wciśnięciu drugiego ciągnik się zatrzymuje. pozdrawiam

 


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj