Skocz do zawartości
rotez105

proxima problem ze skrzynią biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rotez105    0

witam, mam problem z zetorem poximą power 105. ciągnik po wymianie filtra i oleju w skrzyni oszalał . na początku było wszystko dobrze ale po 1 mtg nie chce jezdzic do przodu.kiedy jadę do tyłu wszystko działa bez zarzutów . kiedy przerzuce na polowe biegi jedzie pomału do przodu ale nie osiąga pełnej predkosci jaką powinien miec na tych biegach .pomocy!!!!! co mogło sie stac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

nwm czy to coś da ale jutro spróbuje i dam znac. mozesz mi powiedziec jak tę kalibrację robic bo zapomniałem?
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    45

pytanie jaki wlany zostal olej i jaki byl wczesniej gość miał taki problem przy przebiegu ogolnym 600Mth pogineły p9łbiegi ogolnie bylo coś jak u Cb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

własnie tez tak mysle , spróbuje spóscic ten olej a zalac stary . moze problem sie rozwiąze

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Jaki olej wlałeś ? to bardzo ciekawe i ważne!

 

Bez kalibracji pewnie się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

został zalany olej fuchs 10w-30. kiedy ponownioe wlałem stary olej problem jakby sie rozwiązał ale tylko na kilka minut i problem powrócił

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

piszczy i swiecą, moze mi ktos napisac jak robic tę kalibracje?

 

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

kod15:

Ciśnienie włączające oleju w sprzęgle jezdnym do przodu
usterka:
Zawór P2 nie jest otwarty. Czujnik ciśnieniowy PSF nie jest zwarty

naprawa:

Kontrola (wymiana) zaworu P2. Kontrola (wymiana) czujnika PSF Przerwany obwód zaworu P2.
Przerwany obwód zaworu PSF Kontrola okablowania
uwagi:
Jeżeli ciągnik kontynuuje jazdę do tyłu (sprzęgło jest włączone), usterka nie dotyczy czujnika PSF
 
 
 
 a co do kalibracji to jaką masz centralkę, była zmieniana na nowsza wersje, bo w starszych nie wykonasz automatycznej kalibracji
 
 

 

Edytowano przez Piotrek1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ciągnik został zakupiony  na początku 2010 roku wiec centralka chyba stara. a ten zawór P2 , gdzie on  sie znajduje ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W bloku zaworowym po prawej stronie ciągnika są tam 3 zawory p1,p2,p3. oraz główny wylącznik ciśnieniowy (ps) i wylącznik ciśnieniowy (psr). Elektrozawór środkowy to wlaśnie p2,


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ok dzieki. a co do tego zaworu P2 to co mogło sie z nim stac?

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Poszedł metal na zawory jakieś opiłki. znajomy miał takie problemy po rozebraniu bloku sterującego były opiłki w zaworach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

witam mam podobny problem z powerką a mianowicie nie działa mi drugi półbieg po wciśnięciu pierwszego ciągnik zwalnia a po wciśnięciu drugiego ciągnik się zatrzymuje. pozdrawiam

 


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.