Skocz do zawartości
rotez105

proxima problem ze skrzynią biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rotez105    0

witam, mam problem z zetorem poximą power 105. ciągnik po wymianie filtra i oleju w skrzyni oszalał . na początku było wszystko dobrze ale po 1 mtg nie chce jezdzic do przodu.kiedy jadę do tyłu wszystko działa bez zarzutów . kiedy przerzuce na polowe biegi jedzie pomału do przodu ale nie osiąga pełnej predkosci jaką powinien miec na tych biegach .pomocy!!!!! co mogło sie stac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

nwm czy to coś da ale jutro spróbuje i dam znac. mozesz mi powiedziec jak tę kalibrację robic bo zapomniałem?
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    36

pytanie jaki wlany zostal olej i jaki byl wczesniej gość miał taki problem przy przebiegu ogolnym 600Mth pogineły p9łbiegi ogolnie bylo coś jak u Cb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

własnie tez tak mysle , spróbuje spóscic ten olej a zalac stary . moze problem sie rozwiąze

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    92

Jaki olej wlałeś ? to bardzo ciekawe i ważne!

 

Bez kalibracji pewnie się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

został zalany olej fuchs 10w-30. kiedy ponownioe wlałem stary olej problem jakby sie rozwiązał ale tylko na kilka minut i problem powrócił

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

piszczy i swiecą, moze mi ktos napisac jak robic tę kalibracje?

 

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

kod15:

Ciśnienie włączające oleju w sprzęgle jezdnym do przodu
usterka:
Zawór P2 nie jest otwarty. Czujnik ciśnieniowy PSF nie jest zwarty

naprawa:

Kontrola (wymiana) zaworu P2. Kontrola (wymiana) czujnika PSF Przerwany obwód zaworu P2.
Przerwany obwód zaworu PSF Kontrola okablowania
uwagi:
Jeżeli ciągnik kontynuuje jazdę do tyłu (sprzęgło jest włączone), usterka nie dotyczy czujnika PSF
 
 
 
 a co do kalibracji to jaką masz centralkę, była zmieniana na nowsza wersje, bo w starszych nie wykonasz automatycznej kalibracji
 
 

 

Edytowano przez Piotrek1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ciągnik został zakupiony  na początku 2010 roku wiec centralka chyba stara. a ten zawór P2 , gdzie on  sie znajduje ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W bloku zaworowym po prawej stronie ciągnika są tam 3 zawory p1,p2,p3. oraz główny wylącznik ciśnieniowy (ps) i wylącznik ciśnieniowy (psr). Elektrozawór środkowy to wlaśnie p2,


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotez105    0

ok dzieki. a co do tego zaworu P2 to co mogło sie z nim stac?

Edytowano przez rotez105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    92

Poszedł metal na zawory jakieś opiłki. znajomy miał takie problemy po rozebraniu bloku sterującego były opiłki w zaworach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

witam mam podobny problem z powerką a mianowicie nie działa mi drugi półbieg po wciśnięciu pierwszego ciągnik zwalnia a po wciśnięciu drugiego ciągnik się zatrzymuje. pozdrawiam

 


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kiernoz
      Witam. Mam problem z wyżej wymienionym traktorem. Podczas jazdy, gdy używam wzmacniacza momentu, pierwszy zakres czasem nie chce się włączyć, rozłączyć albo działa z opóźnieniem. Natomiast drugi zakres nie działa w zasadzie w ogóle, lecz gdy czasem się załączy to sam się rozłącza i ciągnik się zatrzymuje, po chwili ciągnik "szarpnie" gwałtownie do przodu. Proszę o pomoc. Z góry bardzo serdecznie dziękuję.
    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.