Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34848 odpowiedzi na ten temat

#28281 Share glicer

glicer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 27 listopad 2014 - 14:36

Dziewczyna na gospodarkę

Meg5-przecie pisze ze nawet nie mam okazji wypic tego trunku,heh,ja o zdrowych jajkach Ty o tym co pijesz



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 13:59
  •  

#28282 Share Mironeks

Mironeks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:D-TR/PL-EOP
  • Zainteresowania:Naprawa maszyn obróbka skrawaniem spawanie

Napisany 27 listopad 2014 - 14:58

Dziewczyna na gospodarkę

Jak przeczytałeś ten artykuł to możesz wskazać strony gdzie opisane jest stosowanie dodatkowej chemii w alkoholach? Bo dość dużo czytania żeby znaleźć.

 

Obniżenie zawartości % w wódce to nie stosowanie chemii tylko sposób na ominięcie wyższej akcyzy. Co jest w tym strasznego i niezdrowego dla konsumentów tego trunku?

 

@Krassus napisz kto opisuje dokładnie jakiej chemii urzył do produkcji żywności czy alkocholu ? Alkochol nieraz jest produktem ubocznym przy producji farb , rozpuszczalników i po zabutelkowanu ludzie go wypiją , gorzelnie upadają bo cena za sirytus z gorzelni jest poruwnywalna do ceny wody mineralnej a nikt nie może sprzedawać takiego alkocholu bez akcyzy na bazarku .

 

Pare lat temu można było kupić „sól sporzywczą " (drogową) która była produktem ubocznym przy produkcji nawozów i czy było na opakowaniu napisane skąd ta dobra sól pochodzi a ogulnie nie było słychać aby ktoś umarł od sporzywania tej soli . Był też przypadek ze zdechłymi krowami które pomysłowy rzeźnik przerabiał na wędliny i też nie pisał z czego te pyszne wędliny robił :D



#28283 Share KRISS75

KRISS75

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 970 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp.
  • Zainteresowania:Mechanizacja

Napisany 27 listopad 2014 - 15:05

Dziewczyna na gospodarkę

Nie myślałam że kobieta jest w oczach mężczyzn niczym  do alkoholu,a kto was wspiera w trudnych chwilach,,,pomaga ,doradza, gotuje i oczywiście pomarudzi...

Może właśnie tego marudzenia się boją co niektórzy,więc wybierają buteleczkę.



#28284 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 27 listopad 2014 - 15:41

Dziewczyna na gospodarkę

 

 

Meg5-przecie pisze ze nawet nie mam okazji wypic tego trunku,heh,ja o zdrowych jajkach Ty o tym co pijesz

Na pewno te jajka  są/były zdrowe ? Po Twoich  wczorajszych postach ,odnoszę wrażenie ,że Ty jakieś zatrucie miałeś . :rolleyes:  :D   

Smak bimbru znam ,ale wierz mi nie pijam czegoś takiego .   ;)



#28285 Share mapo

mapo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów

Napisany 27 listopad 2014 - 16:48

Dziewczyna na gospodarkę

Meg5: glicer wczoraj obchodził urodziny, pewnie zakrapiane alkoholem i to może dlatego te wczorajsze jego posty takie były ;)



#28286 Share Krassus

Krassus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie

Napisany 27 listopad 2014 - 17:11

Dziewczyna na gospodarkę

Zamiast mi coś zarzucać ,lepiej poczytaj o bimbrze ... ;)   Tylko nie wieczorami ,bo i tak nie zrozumiesz co czytasz . :rolleyes:  :D  

 

W porównaniach w sumie nic . Tylko do czego nieraz porównujemy ,to jest zastanawiające .  

 

To, że wódka ze znajomymi lub nawet pita do lustra może dać więcej przyjemności niż kontakt z innym człowiekiem? Ta poprawność...

 

@Krassus napisz kto opisuje dokładnie jakiej chemii urzył do produkcji żywności czy alkocholu ? Alkochol nieraz jest produktem ubocznym przy producji farb , rozpuszczalników i po zabutelkowanu ludzie go wypiją , gorzelnie upadają bo cena za sirytus z gorzelni jest poruwnywalna do ceny wody mineralnej a nikt nie może sprzedawać takiego alkocholu bez akcyzy na bazarku .

 

Pare lat temu można było kupić „sól sporzywczą " (drogową) która była produktem ubocznym przy produkcji nawozów i czy było na opakowaniu napisane skąd ta dobra sól pochodzi a ogulnie nie było słychać aby ktoś umarł od sporzywania tej soli . Był też przypadek ze zdechłymi krowami które pomysłowy rzeźnik przerabiał na wędliny i też nie pisał z czego te pyszne wędliny robił :D

 

Ale co mają praktyki pseudobiznesmenów, którzy dla kilku złotych łamią prawo do masowej produkcji w której niby ma być powszechnie używana chemia dla poprawy wartości smakowych produkty lub cięcia kosztów ale jest to dopuszczone przez prawo?


BÓB HOMAR WŁOSZCZYZNA

 

JE DONALD TUSK KRÓLEM JEST


#28287 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 27 listopad 2014 - 17:17

Dziewczyna na gospodarkę

krassus widze ze zadnej pracy naukowej na oczy nie widziales, na poczatku jest zawsze spis tresci i od razu mozesz znalezsc strone od ktorej jest opisany proces chemicznej destylacji zacieru[czyli bimbru] ten doktorat naprawde nie jest trudny nawet ty go zrozumiesz. alkohol mozna produkowac nawet z drewna i odpadkow z przemyslu spozywczego. 

czysty spirytus[bezwodny] to bialy proszek-tak zreszta tlumaczy sie jego arabska nazwe al-kohol, stad pewnie bierze sie przekonanie ze robi sie go z proszku. produkcja 1 litru spirytusu kosztuje 2 zl wiec rzeczywiscie taniej niz markowa woda mineralna. tyle ze tego produktu nie da sie pic i dopiero oczyszczony  chemicznie i mechanicznie moze sie nazywac spirytusem rektyfikowanym[spozywczym] sama fermentacja jest jak najbardziej ekologiczna.

mojemu koledze z pracy zona dala wybor -albo wodka,albo seks, byl pare lat po slubie wiec wybral seks :D , myslalem ze sobie jaja robi gdy to opowiadal, ale niedlugo potem jego zona zaszla 1 raz w ciaze. zgadnij MAPO w jakiej wsi mieszka :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#28288 Share mapo

mapo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów

Napisany 27 listopad 2014 - 17:22

Dziewczyna na gospodarkę

jacus: jak do tej pory wymieniłam tylko jedną wieś z nazwy: Kamień.



#28289 Share Krassus

Krassus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie

Napisany 27 listopad 2014 - 17:46

Dziewczyna na gospodarkę

krassus widze ze zadnej pracy naukowej na oczy nie widziales, na poczatku jest zawsze spis tresci i od razu mozesz znalezsc strone od ktorej jest opisany proces chemicznej destylacji zacieru[czyli bimbru] ten doktorat naprawde nie jest trudny nawet ty go zrozumiesz. alkohol mozna produkowac nawet z drewna i odpadkow z przemyslu spozywczego. 

czysty spirytus[bezwodny] to bialy proszek-tak zreszta tlumaczy sie jego arabska nazwe al-kohol, stad pewnie bierze sie przekonanie ze robi sie go z proszku. produkcja 1 litru spirytusu kosztuje 2 zl wiec rzeczywiscie taniej niz markowa woda mineralna. tyle ze tego produktu nie da sie pic i dopiero oczyszczony  chemicznie i mechanicznie moze sie nazywac spirytusem rektyfikowanym[spozywczym] sama fermentacja jest jak najbardziej ekologiczna.

mojemu koledze z pracy zona dala wybor -albo wodka,albo seks, byl pare lat po slubie wiec wybral seks :D , myslalem ze sobie jaja robi gdy to opowiadal, ale niedlugo potem jego zona zaszla 1 raz w ciaze. zgadnij MAPO w jakiej wsi mieszka :D

 

Gdzie znalazłeś to oczyszczanie chemiczne? Bo znalazłem rektyfikację i odmetylowanie jedynie.


BÓB HOMAR WŁOSZCZYZNA

 

JE DONALD TUSK KRÓLEM JEST


#28290 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 27 listopad 2014 - 18:08

Dziewczyna na gospodarkę

masz racje- to najlepiej robi sie grabiami i widlami ewentualnie kopaczka bedzie pomocna.

mapo-juz pisalem ze to moje rodzinne strony, moj ojciec nawet mial tam dziewczyne . akurat z tych stron nie ma prawie wcale uzytkownikow mnie sie udalo ze 2 poznac,


buk, humor ,seks ,rokendrol.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 13:59
  •  

#28291 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 27 listopad 2014 - 20:08

Dziewczyna na gospodarkę
To, że wódka ze znajomymi lub nawet pita do lustra może dać więcej przyjemności niż kontakt z innym człowiekiem? Ta poprawność...

Byleby to nie stało się jedyną przyjemnością   ,tym bardziej do lustra ...

Nie nazywaj  też wódki ''zacnym trunkiem '' ,ponieważ jak dla mnie jest to nieszczęście wielu ludzi . 



#28292 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 27 listopad 2014 - 21:17

Dziewczyna na gospodarkę

Na odchodne powiem to co mówił Arnold Boczek, nie ważne co by to nie było ważne żeby sponiewierało, ale to żart jest ja tak nie myślę, żebym potem nie był prześladowany za słowa ;)



#28293 Share binek

binek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 27 listopad 2014 - 21:30

Dziewczyna na gospodarkę

Alkohol to twój wróg, więc lej go w mordę!!!



#28294 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2187 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2014 - 21:35

Dziewczyna na gospodarkę

Puki wróg to go lej ,ale gorzej jak stanie się przyjacielem to już problem.



#28295 Share rolstudent

rolstudent

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mlecznego :)
    Nowoczesne techniki uprawy

Napisany 27 listopad 2014 - 21:43

Dziewczyna na gospodarkę Juz skonczcie ten temat. Ja dzis pilem na sepa. Co polali to wypiłem dobrze sie bawiłem. O i tym optymistycznym stwirdzeniem prosze już zamknijmy ten temat alkocholowy.

#28296 Share biedroneczka

biedroneczka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Iławy, warm-maz
  • Zainteresowania:Sporty konne, szeroko pojęte życie

Napisany 27 listopad 2014 - 21:46

Dziewczyna na gospodarkę Tyle złego naczytałam się o alkoholu, że pora z tym skończyć......
- z alkoholem ?
- nie, z czytaniem....;-)

#28297 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2014 - 23:18

Dziewczyna na gospodarkę

Tyle złego naczytałam się o alkoholu, że pora z tym skończyć......
- z alkoholem ?
- nie, z czytaniem....;-)

:D 



#28298 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 27 listopad 2014 - 23:25

Dziewczyna na gospodarkę

akcent nie do podrobienia- tego mozna sie nauczyc czy trzeba sie urodzic, a gwary nauczyciele w szkole nie tepia. mam kolege z moniek czasami mu sie wlacza taka gadka a juz 30 lat u nas mieszka.


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#28299 Share Krassus

Krassus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie

Napisany 27 listopad 2014 - 23:47

Dziewczyna na gospodarkę

Byleby to nie stało się jedyną przyjemnością   ,tym bardziej do lustra ...

Nie nazywaj  też wódki ''zacnym trunkiem '' ,ponieważ jak dla mnie jest to nieszczęście wielu ludzi . 

 

A co nas inni ludzie obchodzą? Dla mnie jak i dla wielu jest zacnym bo spełnia swoją rolę bardzo dobrze.


BÓB HOMAR WŁOSZCZYZNA

 

JE DONALD TUSK KRÓLEM JEST


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 13:59
  •  

#28300 Share Piotr3p

Piotr3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, okolice Kępna

Napisany 28 listopad 2014 - 11:52

Dziewczyna na gospodarkę

Tutaj tylko o wódce i o bimbrze a u nas są tacy co denaturat piją byle tylko się nawalić jak automat... Znajomy wczoraj po " bimbrze" zetorem 7211 jadąc do miasta po flaszkę radiowóz przestawił  :D



Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi