Gość Profil usunięty

Wskazowka poziomu paliwa - Forterra 125

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Od jakiegos czasu nie rusza sie wskazowka od poziomu paliwa (stoi na 0). Czy ktos moze mial podobny problem? Dodam ze jak plywakiem ruszalem to kontrolka od rezerwy dziala... W czym moze tkwic problem? W samym zegarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie wiem czy ci pomogę ale u mnie podczas tego rocznej orki podniosło mi zetora i jak opadł na dół wskaźnik zaczoł pokazywać full, ale rezerwa się paliła jak było mało, jako że dopiero teraz wyjołem bak i do pływaka to okazało się że jest wyrobiony na drucie tam gdzie ta czarna skrzyneczka umocowana w połowie pływaka, rozebrałem to próbowałem dogiąć blaszki ale nic, czasem wskazówka wracała na 0, zakupiłem pływak ale nie ten na drucie tylko taki  od proximy gdzie pływak chodzi  góra dół po pręcie, i teraz widzę że wszystko gra, także u mnie siadł pływak a u ciebie byc może to, najlepiej jak koś ze znajomych miał taki sam traktor a u kogo działa on, wyjąć i sprawdzić u ciebie czy jest ok o ile pływak cena około 200zł to zegary a masz jak ja jednolite niestety około 1000zł a te wiem że też lubią się psuć,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

no bo kontrolka rezerwy nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem napełnienia zbiornika -to drębne styki  . Bardzo możliwe ,że przetarł się drut oporowy w pływaku  a tego  już nie naprawisz - spróbuj ,jak masz pływak zamotowany w zbiornku , odłączyć przewód wskaźnika ( masz tam 3 przewody jeden masa ,drugi od rezerwy trzeci od wskaźnika)- jak zegary i instalacjaarrow-10x10.png dobra to wskazówka powinna iść na koniec skali a następnie daj masę ciągnika pod ten przewód (wskazówka wtedy musi  też zareagować i wiadomo,że wina leży po stronie pływaka

 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

Mam podobny problem otóż od kilku dni wskazówka od paliwa po włączeniu stacyjki tylko drgnie i nic. Jak odpinam wtyczkę od pływaka na zbiorniku wówczas jest max. Zastanawiam się czy się przywiesił czy to może wskazywać na wymianę wskaźnika ? Nie wiem czy wezwać serwis czy robić samemu czy dam radę nie ma już gwarancji a jednak brak wskaźnika jest zauważalny wolę wiedzieć ile mam paliwa w baku a nie domyślać się  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a rezerwa się świeci czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

jak na razie nie sprawdzałem bo nie mam mało paliwa a co jak nie będzie świecić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj