Gość Profil usunięty

Wskazowka poziomu paliwa - Forterra 125

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Od jakiegos czasu nie rusza sie wskazowka od poziomu paliwa (stoi na 0). Czy ktos moze mial podobny problem? Dodam ze jak plywakiem ruszalem to kontrolka od rezerwy dziala... W czym moze tkwic problem? W samym zegarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy ci pomogę ale u mnie podczas tego rocznej orki podniosło mi zetora i jak opadł na dół wskaźnik zaczoł pokazywać full, ale rezerwa się paliła jak było mało, jako że dopiero teraz wyjołem bak i do pływaka to okazało się że jest wyrobiony na drucie tam gdzie ta czarna skrzyneczka umocowana w połowie pływaka, rozebrałem to próbowałem dogiąć blaszki ale nic, czasem wskazówka wracała na 0, zakupiłem pływak ale nie ten na drucie tylko taki  od proximy gdzie pływak chodzi  góra dół po pręcie, i teraz widzę że wszystko gra, także u mnie siadł pływak a u ciebie byc może to, najlepiej jak koś ze znajomych miał taki sam traktor a u kogo działa on, wyjąć i sprawdzić u ciebie czy jest ok o ile pływak cena około 200zł to zegary a masz jak ja jednolite niestety około 1000zł a te wiem że też lubią się psuć,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    61

no bo kontrolka rezerwy nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem napełnienia zbiornika -to drębne styki  . Bardzo możliwe ,że przetarł się drut oporowy w pływaku  a tego  już nie naprawisz - spróbuj ,jak masz pływak zamotowany w zbiornku , odłączyć przewód wskaźnika ( masz tam 3 przewody jeden masa ,drugi od rezerwy trzeci od wskaźnika)- jak zegary i instalacjaarrow-10x10.png dobra to wskazówka powinna iść na koniec skali a następnie daj masę ciągnika pod ten przewód (wskazówka wtedy musi  też zareagować i wiadomo,że wina leży po stronie pływaka

 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aster453    25

Mam podobny problem otóż od kilku dni wskazówka od paliwa po włączeniu stacyjki tylko drgnie i nic. Jak odpinam wtyczkę od pływaka na zbiorniku wówczas jest max. Zastanawiam się czy się przywiesił czy to może wskazywać na wymianę wskaźnika ? Nie wiem czy wezwać serwis czy robić samemu czy dam radę nie ma już gwarancji a jednak brak wskaźnika jest zauważalny wolę wiedzieć ile mam paliwa w baku a nie domyślać się  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    25

jak na razie nie sprawdzałem bo nie mam mało paliwa a co jak nie będzie świecić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez adam12tr
      Witam
      Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(
      Za pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Adam12tr
       


    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
    • Przez aprochota
      Witam ma takie pytanko do was planuje założyć tura metal technik i chciałbym jeszcze założyć tuza do forterry czy to można założyć bo gdzieś słyszałem że nie zawsze to pasuje tuz przeszkadza w Zamontowaniu tura. Tuz znalazłem na olx poniżej link https://www.olx.pl/oferta/przedni-tuz-forterra-mocny-3t-c-brutto-f-vat-CID757-IDmm0si.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.