Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Wskazowka poziomu paliwa - Forterra 125

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Od jakiegos czasu nie rusza sie wskazowka od poziomu paliwa (stoi na 0). Czy ktos moze mial podobny problem? Dodam ze jak plywakiem ruszalem to kontrolka od rezerwy dziala... W czym moze tkwic problem? W samym zegarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy ci pomogę ale u mnie podczas tego rocznej orki podniosło mi zetora i jak opadł na dół wskaźnik zaczoł pokazywać full, ale rezerwa się paliła jak było mało, jako że dopiero teraz wyjołem bak i do pływaka to okazało się że jest wyrobiony na drucie tam gdzie ta czarna skrzyneczka umocowana w połowie pływaka, rozebrałem to próbowałem dogiąć blaszki ale nic, czasem wskazówka wracała na 0, zakupiłem pływak ale nie ten na drucie tylko taki  od proximy gdzie pływak chodzi  góra dół po pręcie, i teraz widzę że wszystko gra, także u mnie siadł pływak a u ciebie byc może to, najlepiej jak koś ze znajomych miał taki sam traktor a u kogo działa on, wyjąć i sprawdzić u ciebie czy jest ok o ile pływak cena około 200zł to zegary a masz jak ja jednolite niestety około 1000zł a te wiem że też lubią się psuć,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

no bo kontrolka rezerwy nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem napełnienia zbiornika -to drębne styki  . Bardzo możliwe ,że przetarł się drut oporowy w pływaku  a tego  już nie naprawisz - spróbuj ,jak masz pływak zamotowany w zbiornku , odłączyć przewód wskaźnika ( masz tam 3 przewody jeden masa ,drugi od rezerwy trzeci od wskaźnika)- jak zegary i instalacjaarrow-10x10.png dobra to wskazówka powinna iść na koniec skali a następnie daj masę ciągnika pod ten przewód (wskazówka wtedy musi  też zareagować i wiadomo,że wina leży po stronie pływaka

 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

aster453    25

Mam podobny problem otóż od kilku dni wskazówka od paliwa po włączeniu stacyjki tylko drgnie i nic. Jak odpinam wtyczkę od pływaka na zbiorniku wówczas jest max. Zastanawiam się czy się przywiesił czy to może wskazywać na wymianę wskaźnika ? Nie wiem czy wezwać serwis czy robić samemu czy dam radę nie ma już gwarancji a jednak brak wskaźnika jest zauważalny wolę wiedzieć ile mam paliwa w baku a nie domyślać się  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    25

jak na razie nie sprawdzałem bo nie mam mało paliwa a co jak nie będzie świecić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.