Skocz do zawartości

Zdjęcie

Technikum elektroniczne czy mechanizacja rolnictwa?

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jarczes99

jarczes99

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 07 luty 2015 - 22:32

Witam. Jestem w 3 klasie gimnazjum i mam pewien problem z wyborem szkoły średniej. Mam do wyboru technikum elektroniczne(bardzo wysoki poziom) lub technikum rolnicze(średni poziom). Nie wiem które technikum wybrać. W przyszłości chcę przejąć gospodarstwo po rodzicach i zostać rolnikiem. Jestem średnim uczniem. Nie wiem czy pójdę na studia, jeżeli pójdę do elektronika to będę zmuszony iść na studia. Proszę o waszą opinię na ten temat: którą szkołę wybrać. Czy wiadomości z technikum elektronicznego przydadzą mi się w rolnictwie? Czy warto iść na studia rolnicze?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Technikum elektroniczne czy mechanizacja rolnictwa? Dzisiaj, 14:02
  •  

#2 Share rolnik19214

rolnik19214

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 61 postów

Napisany 07 luty 2015 - 23:16

Technikum elektroniczne czy mechanizacja rolnictwa? Wiec tak tez chce przejasc gospodarstwo po wuju. Musze wybrac jaki kierunek bedzie mnie interesowal . Mysle o mechanizacij rolnictwa po tym kierunku masz jakby dwa zawody : rolnik i mechanik maszyn rolniczych . Nastana ciezkie czasy gdzie z gospodarki nie wyzyjesz to bedziesz mogl dorobic jako mechani.

#3 Share withanight

withanight

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 265 postów

Napisany 08 luty 2015 - 08:27