Skocz do zawartości

Zdjęcie

Belarus 1221.4


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ludwik1977

ludwik1977

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg, opolskie
  • Zainteresowania:Informatyka-bazy danych, historia,

Napisany 01 wrzesień 2014 - 17:11

Belarus 1221.4 Czy ktoś by mi ógł powiedzieć o wadach i zaletach tego ciągnika bo chcę wziąć z WOM i TUZ przednim aby Cambela z przodu wieszać a jak trzebo to kukurydzę siać z zasobnikiem na nawóz to WOM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 1221.4 Dzisiaj, 11:14
  •  

#2 Share Proktor

Proktor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów

Napisany 01 wrzesień 2014 - 18:08

Belarus 1221.4 ja mam 1221.3 i jest to dobra maszyna , zastrzeżeń nie mam, a co do 1221.4 to bym się porządnie zastanowił, ponieważ dużo razy mnie słuchy dochodziły o wadliwości układu common rail w belarusach np że słabną , ale też się trafiało że dobrze chodziły ... a samemu to tam nic nie zreperujesz chyba przy tym układzie paliwowym... a 1221.3 nowego to już nie kupisz chyba że jeszcze w firmie cujavia w bydgoszczy.... ja jak bym miał możliwość kupywania to bym brał 1221.3 nie .4.... a gdzie go kupujesz w firmie grand?

#3 Share kamil496

kamil496

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie, Dalechowy
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 01 wrzesień 2014 - 18:27

Belarus 1221.4 Gość jedną wieś dalej ma 1523.4 i tak samo miał problemy z tym wtryskiem ... A konkretniej z tym całym ,, komputerkiem '' w kabinie, jak raz mocniej wcisnął gaz to mu zaczął piszczeć i ograniczał obroty. Serwsanci nie znali sie nad tym... Ale jakoś to zostało zrobione

#4 Share ludwik1977

ludwik1977

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg, opolskie
  • Zainteresowania:Informatyka-bazy danych, historia,

Napisany 02 wrzesień 2014 - 10:06

Belarus 1221.4

ja mam 1221.3 i jest to dobra maszyna , zastrzeżeń nie mam, a co do 1221.4 to bym się porządnie zastanowił, ponieważ dużo razy mnie słuchy dochodziły o wadliwości układu common rail w belarusach np że słabną , ale też się trafiało że dobrze chodziły ... a samemu to tam nic nie zreperujesz chyba przy tym układzie paliwowym... a 1221.3 nowego to już nie kupisz chyba że jeszcze w firmie cujavia w bydgoszczy.... ja jak bym miał możliwość kupywania to bym brał 1221.3 nie .4.... a gdzie go kupujesz w firmie grand?


Nie jestem z opolskiego i mam Damar w Opolu i dla tego nie wiem co w nich piszczy a na przyszłość jeszcze chcę mocowania na kompy od opryskiwacza GPS i inne bo trzeba iść do przodu a nie do tyłu z techniką, poza tym Liceum Rolniczym mam jeszcze Technika Informatyka i dam sobie radę tylko kupując ciągnik i opryskiwacz nie dam rady finansowo muszę to podzielić w czasie

Edytowany przez ludwik1977, 02 wrzesień 2014 - 10:08.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 1221.4 Dzisiaj, 11:14
  •  

#5 Share yuras23

yuras23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 wrzesień 2014 - 20:53

Belarus 1221.4 witam posiadam 1221.4 mam niecałe 800 mtg zrobione tylko w najcięższych pracach z usterek jakie miałem od samego początku problemy z podnośnikiem wymiana rozdzielacza od podnoszenia załatwiła sprawę, do tego pękł pasek od ładowania zwalił pozostałe paski w trakcie transportu paski są chińskie wskazane wymienić na coś lepszego, teraz na dniach pękł przewód od powrotu paliwa z wtrysków paliwa uciekało raz na jakiś czas kropla ale był spadek mocy odczuwalny, w kilku miejscach zaczyna się pocić no i w czasie transportu z przedniego mostu odpowietrznikiem wywala olej, drogie filtry w porównaniu z zwykłymi separator paliwa ok 160zł dokładny paliwa ok 150zł i puszkowy oleju ok 160zł olej silnikowy tez musi być lepszy jakościowo czyli droższy, głośno w kabinie słychać mocno skrzynie, strasznie mułowaty tak do 1300, opony z tyłu mogły by być szersze, trzeba wszystko dobrze po dokręcać mi po paru godzinach zluzowały się koła ,z plusów to klimatyzacja i wałek wom nie jest już na taśmach tylko na tarczach

#6 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 04 wrzesień 2014 - 08:21

Belarus 1221.4 Mam 952.3 i właśnie potwierdzam to co jest chyba we wszystkich ciągnikach MTZ/Belarus - elementy gumowe są kiepawej jakości (czy to hydraulika czy to paliwowe czy to paski). Jak jest z malowaniem np kabiny? U mnie jakość przeciętna - widać że będę musiał pomalować w paru miejscach ale mój MTZ chodzi z opryskiwaczem i rozsiewaczem - jak wiadomo mimo mycia zaraz po zabiegu gdzieś tam rdzewieć będzie.

napisałeś:

...z plusów to klimatyzacja i wałek wom nie jest już na taśmach tylko na tarczach

czy chciałoby Ci się porobić fotki całej tej klimatyzacji? Chodzi mi gdzie co i jak jest porozmieszczane itp? Gdzie jest kompresor i jakie ma oznaczenie, gdzie skraplacz. Podejrzewam że będziesz czyścił filtry kabinowe/wymieniał je to wtedy jakaś fotka jak to jest w dachu.

Dałoby się zrobić?
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 1221.4 Dzisiaj, 11:14
  •  

#7 Share yuras23

yuras23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2014 - 19:21

Belarus 1221.4 jak będę miał chwile postaram się porobić zdjęcia i wstawić kompresor jest z lewej strony koło sprężarki u góry napędzany jednym paskiem mimo że ma koło 2 paskowe skraplacz jest całkiem z przodu przed chłodnicą wody, oleju i chłodnicą powietrza reszta jest w dachu jak się nie mylę na którymś elemencie było że włoskie, rdza też wychodzi praktycznie od samego początku a nie chodzi ani z rozsiewaczem ani z opryskiwaczem ale stoi całym rokiem pod chmurką co na pewno nie pomaga a no i maska z osłonami strasznie marnej jakości górna część pękła od własnego ciężaru przy otwieraniu a prawą osłonę przedni błotnik już w dwóch miejscach załatwił, kabina w przy ulewie zacinającej potrafi przeciekać z tyłu od dachu przy tylnej szybie także trochę nie dociągnięć jest:)


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy