Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ludwik1977

Belarus 1221.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ludwik1977    1

Czy ktoś by mi ógł powiedzieć o wadach i zaletach tego ciągnika bo chcę wziąć z WOM i TUZ przednim aby Cambela z przodu wieszać a jak trzebo to kukurydzę siać z zasobnikiem na nawóz to WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    2

ja mam 1221.3 i jest to dobra maszyna , zastrzeżeń nie mam, a co do 1221.4 to bym się porządnie zastanowił, ponieważ dużo razy mnie słuchy dochodziły o wadliwości układu common rail w belarusach np że słabną , ale też się trafiało że dobrze chodziły ... a samemu to tam nic nie zreperujesz chyba przy tym układzie paliwowym... a 1221.3 nowego to już nie kupisz chyba że jeszcze w firmie cujavia w bydgoszczy.... ja jak bym miał możliwość kupywania to bym brał 1221.3 nie .4.... a gdzie go kupujesz w firmie grand?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Gość jedną wieś dalej ma 1523.4 i tak samo miał problemy z tym wtryskiem ... A konkretniej z tym całym ,, komputerkiem '' w kabinie, jak raz mocniej wcisnął gaz to mu zaczął piszczeć i ograniczał obroty. Serwsanci nie znali sie nad tym... Ale jakoś to zostało zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ludwik1977    1

ja mam 1221.3 i jest to dobra maszyna , zastrzeżeń nie mam, a co do 1221.4 to bym się porządnie zastanowił, ponieważ dużo razy mnie słuchy dochodziły o wadliwości układu common rail w belarusach np że słabną , ale też się trafiało że dobrze chodziły ... a samemu to tam nic nie zreperujesz chyba przy tym układzie paliwowym... a 1221.3 nowego to już nie kupisz chyba że jeszcze w firmie cujavia w bydgoszczy.... ja jak bym miał możliwość kupywania to bym brał 1221.3 nie .4.... a gdzie go kupujesz w firmie grand?

 

Nie jestem z opolskiego i mam Damar w Opolu i dla tego nie wiem co w nich piszczy a na przyszłość jeszcze chcę mocowania na kompy od opryskiwacza GPS i inne bo trzeba iść do przodu a nie do tyłu z techniką, poza tym Liceum Rolniczym mam jeszcze Technika Informatyka i dam sobie radę tylko kupując ciągnik i opryskiwacz nie dam rady finansowo muszę to podzielić w czasie

Edytowano przez ludwik1977

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

witam posiadam 1221.4 mam niecałe 800 mtg zrobione tylko w najcięższych pracach z usterek jakie miałem od samego początku problemy z podnośnikiem wymiana rozdzielacza od podnoszenia załatwiła sprawę, do tego pękł pasek od ładowania zwalił pozostałe paski w trakcie transportu paski są chińskie wskazane wymienić na coś lepszego, teraz na dniach pękł przewód od powrotu paliwa z wtrysków paliwa uciekało raz na jakiś czas kropla ale był spadek mocy odczuwalny, w kilku miejscach zaczyna się pocić no i w czasie transportu z przedniego mostu odpowietrznikiem wywala olej, drogie filtry w porównaniu z zwykłymi separator paliwa ok 160zł dokładny paliwa ok 150zł i puszkowy oleju ok 160zł olej silnikowy tez musi być lepszy jakościowo czyli droższy, głośno w kabinie słychać mocno skrzynie, strasznie mułowaty tak do 1300, opony z tyłu mogły by być szersze, trzeba wszystko dobrze po dokręcać mi po paru godzinach zluzowały się koła ,z plusów to klimatyzacja i wałek wom nie jest już na taśmach tylko na tarczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    125

Mam 952.3 i właśnie potwierdzam to co jest chyba we wszystkich ciągnikach MTZ/Belarus - elementy gumowe są kiepawej jakości (czy to hydraulika czy to paliwowe czy to paski). Jak jest z malowaniem np kabiny? U mnie jakość przeciętna - widać że będę musiał pomalować w paru miejscach ale mój MTZ chodzi z opryskiwaczem i rozsiewaczem - jak wiadomo mimo mycia zaraz po zabiegu gdzieś tam rdzewieć będzie.

 

napisałeś:

...z plusów to klimatyzacja i wałek wom nie jest już na taśmach tylko na tarczach
czy chciałoby Ci się porobić fotki całej tej klimatyzacji? Chodzi mi gdzie co i jak jest porozmieszczane itp? Gdzie jest kompresor i jakie ma oznaczenie, gdzie skraplacz. Podejrzewam że będziesz czyścił filtry kabinowe/wymieniał je to wtedy jakaś fotka jak to jest w dachu.

Dałoby się zrobić?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

jak będę miał chwile postaram się porobić zdjęcia i wstawić kompresor jest z lewej strony koło sprężarki u góry napędzany jednym paskiem mimo że ma koło 2 paskowe skraplacz jest całkiem z przodu przed chłodnicą wody, oleju i chłodnicą powietrza reszta jest w dachu jak się nie mylę na którymś elemencie było że włoskie, rdza też wychodzi praktycznie od samego początku a nie chodzi ani z rozsiewaczem ani z opryskiwaczem ale stoi całym rokiem pod chmurką co na pewno nie pomaga a no i maska z osłonami strasznie marnej jakości górna część pękła od własnego ciężaru przy otwieraniu a prawą osłonę przedni błotnik już w dwóch miejscach załatwił, kabina w przy ulewie zacinającej potrafi przeciekać z tyłu od dachu przy tylnej szybie także trochę nie dociągnięć jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
    • Przez pawel01155
      Witam, sprawa dotyczy belarusa 920, 2001r. wersja exportowa z niemiec. Orientuje się ktoś czy mógłbym gdzieś kupić kostke do której przykrecona jest dzwignia sterowania linkani, ktore z koleji steruja zordzielaczem, nigdzie nie mogę znaleźć do niej czesci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.