Pudzianoss

renault 120.54 nectra . turbo ?

Polecane posty

Pudzianoss    0

witam wszystkich.

mam pytanie czy ktoś wie może w jaki sposób i na ile to jest możliwe zamontować turbinę,intercooler w Renault 120.54 Nectra. typ silnika to MWM D226-6. rocznik 1994.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Można zamontować względnie jak w większych modelach.Nowy kompletny zestaw do takiej przeróbki coś ponad 10 tys. zł.


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pudzianoss    0

ciekawe choć cena powala na kolana. jak myślisz opłaca się to montować ? ciagnik pod stanem technicznym jest świetnie utrzymany i nie jest zużyty. 30 stopniowe mrozy normalnie odpalał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na turbinie uzyskasz ok. 15-20KM, jak dla mnie nie warto, lepiej walnac szersza niskoprofilowa gume

jesli juz sie uprzesz to szukaj calego silnika, mysle ze zmiescisz sie w 10tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pudzianoss    0

opony faktycznie dość wąskie są. 15-20 km. ciekawie ale nie szał. a nie wiecie czy należało by zmieniać tłoki ? bo tyle już na ten temat czytałem że już sam nie wiem :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

Nie cuduj :D, te silniki mają piękne brzmienia :), najlepiej sprzedać reóweczke 120.54 i kupić większy model :D, te same pieniądze, ale utrafić Nectrę będzie cięzko :/, a tak wgl to jak się sprawuje Nectra ? Nie było problemów z elektroniką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj