raf21

Wyskakiwanie poszczególnych biegów

Polecane posty

raf21    0

hej koledzy co moze byc przyczyna , ze wybija mi 1 bieg podczas np kopania kartofli po pewnym czasie wajcha sie cofa ,aż wyskoczy bieg rok temu było ok. Nic nie było grzebane w skrzynii, a 4 bieg to np jak jade z góry to wybija mi na tej dzwigni co sie zmnienia polowe na szosowe. co moze byc nie tak????? edit Ursus c 360

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Zapewne tak masz w 30tce bo nie napisales? Pektnieta sprezynka pod deklem zniany biegow i ten srucik do wymiany-to w najlepszym przypadku. Po wymianie na jakis czas sie poprawi ale nie musi bo moga bys poddarte tryby w skrzyni od biegow 1,4 i dopuki nie wymienisz ich to nic nie zaradzisz a mysle ze takiej wymiany nie unikniesz. Tryby pod obciazeniem slabo sie zazebiaja/wysuwaja z siebie i ot cala usterka. 1 i 4 chodza razem dlatego tak jest. taksamo jak 2 z 5 a 3z6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

O ile to C360 to masz luzne kliny śrub blokujące wodziki albo poluzowane sruby.Wystarczy rozebrać taką srubę i podłożyć podkładki pod sprężyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

sorki ze , ale nie napisałem ze chodzi mi o c 360 . w którym miejscu sa te kliny lub ta sruba ??? co mówisz Alamo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

sorki ze , ale nie napisałem ze chodzi mi o c 360 . w którym miejscu sa te kliny lub ta sruba ??? co mówisz Alamo???

W podłodze skrzyni równolegle masz wkręcone 5 srub,wykręć wszystkie i posprawdzaj.Tylko nie przestawiaj biegów na wykręconych

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

O ile to C360 to masz luzne kliny śrub blokujące wodziki albo poluzowane sruby.Wystarczy rozebrać taką srubę i podłożyć podkładki pod sprężyny

Możesz pokazać o jakie kliny chodzi ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To jest zatrzask wodzików.To się nieraz wyrabia, a jak to nie będzie to by trzeba było wodzik zobaczyć czy nie jest wyślizgany.Jak się wykręci zatrzask to będzie widać czy jest wyślizgane czy nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

witam POMOCY!!!!!!

W moim URSUSIE 60 wyskakuje pierwszy bieg pod obciążeniem .Wymieniłem tryb od jedynki i wszystkie łożyska , oraz wszystko co wyglądało podejżanie ale nic się nie naprawiło ..... nadal wyskakuje PROSZĘ O POMOC JAK NAJSZYBCIEJ - gdyby ktoś miał pomyśł będę wdzieczny bo już opadam z sił .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

nie widzę na nim większego zużycia , ale nie wiem czy to by było z tym związane - bo bieg wyskakuje mi tylko pod bardzo cieżkim obciążeniem ( urka itp )

Edytowano przez Matey
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    216

a może bezpiecznik już słabo trzyma ? to po miedzy fajchami od przekaźnika i biegów polowe szosowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Są trzy opcje wybierak listwa lub bezpiecznik, jak sprawdzić zamień bezpieczniki np. od 2/3 jak nie pomoze to wykreć bezpiecznik R/1 i zobacz czy po wybraniu 1 biegu rowek w listwie ustawia się prawidłowo  do bezpiecznika jeśli tak to eliminuje wybierak od dzwigni zmiany biegów i pozostaje listwa z widełkami co prowadzi tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

Czy wybierak można zdiagnozować oglądając go? Bo przyglądałem się mu i nie zauważyłem żadnego żużycia. Po wymianie wszystkich trybów od 1 biegu, widełki z listwami i nowych bezpieczników nadal wyskakuje pierwszy bieg pod ciężkim obciążeniem. Gdyby to była wina wybieraka to czy pozostałe biegi by też nie wyskakiwały?

Edytowano przez Matey
nie krzycz (caps lock)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

moga byc widełki wpychajace tryb na tryb podtarte i dobrze nie zazebia i wyrzuca, mialem tak z womem i trzeba bylo widelki zmienic i pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Wybierak oceniasz po zużyciu kulki na stałe chodzącej w listwach, sprężyny  od krucca ,kopułki i kuli wybieraka stykającej sie z kopułką ,dodatkowo sprawdzasz mostek ten po którym suwa się wybierak ale on jest raczej dobry jeśli sie nie kleszcza biegi  .Ja też obstawiam jak kolega wyżej widełki wypychające tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??


drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Może jest taka możliwość żeby przesunąć zamek na wodziku tak żeby głębiej wchodziła zebadka ja kiedyś tak zrobiłem przy ll czy lll zaspawałem nacięcie i naciąłem nowe ,jak nic nie pomaga to można spróbować jeżeli jest taka możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co jest powodem wyskakiwania tej wajchy(tego reduktora zmiany z biegów szosowych na polowe i odwrotnie) wczoraj kolega się zakopał TYM 903 i jechałem jego c-360 wyciągnąć i co jakiś czas ta wajcha wyskakiwała.Jaki jest powód tego i co z tym zrobić?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.5 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj