Skocz do zawartości

Polecane posty

raf21    0

hej koledzy co moze byc przyczyna , ze wybija mi 1 bieg podczas np kopania kartofli po pewnym czasie wajcha sie cofa ,aż wyskoczy bieg rok temu było ok. Nic nie było grzebane w skrzynii, a 4 bieg to np jak jade z góry to wybija mi na tej dzwigni co sie zmnienia polowe na szosowe. co moze byc nie tak????? edit Ursus c 360

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

januszm1    3

Zapewne tak masz w 30tce bo nie napisales? Pektnieta sprezynka pod deklem zniany biegow i ten srucik do wymiany-to w najlepszym przypadku. Po wymianie na jakis czas sie poprawi ale nie musi bo moga bys poddarte tryby w skrzyni od biegow 1,4 i dopuki nie wymienisz ich to nic nie zaradzisz a mysle ze takiej wymiany nie unikniesz. Tryby pod obciazeniem slabo sie zazebiaja/wysuwaja z siebie i ot cala usterka. 1 i 4 chodza razem dlatego tak jest. taksamo jak 2 z 5 a 3z6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1028

O ile to C360 to masz luzne kliny śrub blokujące wodziki albo poluzowane sruby.Wystarczy rozebrać taką srubę i podłożyć podkładki pod sprężyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

sorki ze , ale nie napisałem ze chodzi mi o c 360 . w którym miejscu sa te kliny lub ta sruba ??? co mówisz Alamo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1028

sorki ze , ale nie napisałem ze chodzi mi o c 360 . w którym miejscu sa te kliny lub ta sruba ??? co mówisz Alamo???

W podłodze skrzyni równolegle masz wkręcone 5 srub,wykręć wszystkie i posprawdzaj.Tylko nie przestawiaj biegów na wykręconych

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

O ile to C360 to masz luzne kliny śrub blokujące wodziki albo poluzowane sruby.Wystarczy rozebrać taką srubę i podłożyć podkładki pod sprężyny

Możesz pokazać o jakie kliny chodzi ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

To jest zatrzask wodzików.To się nieraz wyrabia, a jak to nie będzie to by trzeba było wodzik zobaczyć czy nie jest wyślizgany.Jak się wykręci zatrzask to będzie widać czy jest wyślizgane czy nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

witam POMOCY!!!!!!

W moim URSUSIE 60 wyskakuje pierwszy bieg pod obciążeniem .Wymieniłem tryb od jedynki i wszystkie łożyska , oraz wszystko co wyglądało podejżanie ale nic się nie naprawiło ..... nadal wyskakuje PROSZĘ O POMOC JAK NAJSZYBCIEJ - gdyby ktoś miał pomyśł będę wdzieczny bo już opadam z sił .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

nie widzę na nim większego zużycia , ale nie wiem czy to by było z tym związane - bo bieg wyskakuje mi tylko pod bardzo cieżkim obciążeniem ( urka itp )

Edytowano przez Matey
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

a może bezpiecznik już słabo trzyma ? to po miedzy fajchami od przekaźnika i biegów polowe szosowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    416

Są trzy opcje wybierak listwa lub bezpiecznik, jak sprawdzić zamień bezpieczniki np. od 2/3 jak nie pomoze to wykreć bezpiecznik R/1 i zobacz czy po wybraniu 1 biegu rowek w listwie ustawia się prawidłowo  do bezpiecznika jeśli tak to eliminuje wybierak od dzwigni zmiany biegów i pozostaje listwa z widełkami co prowadzi tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

Czy wybierak można zdiagnozować oglądając go? Bo przyglądałem się mu i nie zauważyłem żadnego żużycia. Po wymianie wszystkich trybów od 1 biegu, widełki z listwami i nowych bezpieczników nadal wyskakuje pierwszy bieg pod ciężkim obciążeniem. Gdyby to była wina wybieraka to czy pozostałe biegi by też nie wyskakiwały?

Edytowano przez Matey
nie krzycz (caps lock)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    7

moga byc widełki wpychajace tryb na tryb podtarte i dobrze nie zazebia i wyrzuca, mialem tak z womem i trzeba bylo widelki zmienic i pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    416

Wybierak oceniasz po zużyciu kulki na stałe chodzącej w listwach, sprężyny  od krucca ,kopułki i kuli wybieraka stykającej sie z kopułką ,dodatkowo sprawdzasz mostek ten po którym suwa się wybierak ale on jest raczej dobry jeśli sie nie kleszcza biegi  .Ja też obstawiam jak kolega wyżej widełki wypychające tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EllaSapaa    0

drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??


drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Może jest taka możliwość żeby przesunąć zamek na wodziku tak żeby głębiej wchodziła zebadka ja kiedyś tak zrobiłem przy ll czy lll zaspawałem nacięcie i naciąłem nowe ,jak nic nie pomaga to można spróbować jeżeli jest taka możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mafia5855    0

mam problem z 5 biegiem. Gdy go załącze to od razu go wywala a gdy go przytrzymam to wchodzi i da się jechać trzymając jedną
ręką. Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    981

Dokręć śrubę zatrzasku wodzika od 5 i 4 biegu jak nie pomaga to już koło zębate 5 biegu jest już wyjechane i należy się wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mafia5855    0

gdy wrzucam 1,2,3,4 to chodzi idealnie a gdy wrzuce 5 to odrazu wywala ale gdy ją się będzie cały czas trzymało to da rady na niej jechać. Ktoś może miał taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maseltof19
      Witam.
      Wiem, że tematów na temat hydrauliki zewnętrznej w tych ciągnikach jest już wiele ale nigdzie nie mogę doczytać na temat mojego problemu. Występuje tutaj typowy problem z nieszczęsnym zaworem pod siedzeniem (albo podnośnik albo hydraulika). Rozrysowałem sobie schemat podłączenia rozdzielaczy w moim sadowniku. Rozdzielacz oznaczony numerem 1 będzie obsługiwał tylko przód + jedno wyjście wolne na ewentualny świder przenoszony, niezaczepiany. Rozdzielacz numer 2 będzie obsługiwał podnośnik i sekcje tylne. I tu pojawia się mój problem a zarazem pytanie. Jak widać na rysunku zaznaczyłem na czerwono sekcje, która będzie obsługiwała platformę sadowniczą MCMS która posiada własny rozdzielacz do regulacji wysokości. Poprowadziłem zasilanie do tej sekcji z wyjścia N drugiego rozdzielacza, żeby można było samodzielnie podnosić się na platformie. Na ten moment muszę najpierw wcisnąć dźwignię w ciągniku a dopiero później na platformie  W momencie kiedy mam kierowce jeszcze można z tym pracować (choć wciąż denerwuje), problem pojawia się natomiast kiedy pracuje sam, gdyż ciężko jest nacisnąć dwie dźwignie jednocześnie   I tu pytanie czy takie podłączenie jest poprawne i czy zda egzamin. Proszę o pomoc, każda konstruktywna krytyka mile widziana    

    • Przez superpempek
       
      Witajcie,
      do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. 
      MASKA:
      Gdy przywieźliśmy go na podwórko to w przeciągu 2 godzin był goły wiadomo rozbieranie idzie szybko. Później mycie i szorowanie i szorowanie i mycie. Wymiany i mycie i szorowanie:) (był ulepiony). No i w tym momencie się zawiesiłem bo ciągle nie wiedziałem jak go robić. Czyli czy pod siebie czy do sprzedaży - czyli brak modyfikacji a wymiany i naprawy. Wiedziałem że potrzebuję traktoru z turem i przednim napędem. Wiedziałem że musi być wspomaganie kierownicy. Ciągle jednak nie wiedziałem czy to będzie ten traktor czy jednak będę szukał czegoś innego. Kupiłem już nawet zestaw maskę i błotniki takie standardowe jak to miała sześćdziesiątka. Jak zobaczyłem jak to jest wykonane i z jakiej blachy to wiedziałem że nie mogę robić takiej fuszerki. Wychodzę z założenia, że należy robić wszystko najlepiej jak się potrafi. Sprzedałem więc ten zestaw ze stratą i po wielu analizach kupiłem maskę metalową produkowaną w firmie "Dziekan". Nie chciałem maski plastikowej bo traktor jednak musi realizować różne zadania i czasem łatwo o uszkodzenia. Dodatkowo maska od Dziekana jest sporo tańsza od plastikowych - czyli lepiej i taniej (według mnie). Jeśli chodzi o jakość wykonania maski Dziekan to jest bardzo dobrze - gruba blacha i jeszcze grubsze pozostałe elementy. Naprawdę wszystko masywne i wystarczająco dobrze spasowane. Oczywiście znalazłem rzeczy które można było lepiej zaprojektować a skoro je znalazłem to postanowiłem zmienić ale o tym w dalszej części. Dodam jedynie, że mój szwagier także kupił tą maskę - właściwie nie miał potrzeby bo jego oryginalna maska jest w dobrej kondycji. Kupił bo stwierdził że konkret i wygoda.
       
       
       
       

    • Przez ursusowski289
      Sprzedam pług śnieżny przystosowany do ursusa C-328
      Więcej informacji-https://www.olx.pl/oferta/plug-sniezny-ursus-c-328-CID757-IDrukql.html
    • Przez ursusowski289
      Sprzedam- https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-385-912-CID757-IDrDmHN.html
    • Przez ursusowski289
      Sprzedam-https://www.olx.pl/oferta/silnik-ursus-c-330-c-330m-CID757-IDrCpY3.html
×