Polecane posty

napaleniec93    13

Spokojnie da sobie rade :) W tym roku siał u mnie taki zestaw i nie bylo żadnego problemu ;) Może i troche przy lekki ale nie rzucalo zbytnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuning    0

jak kupujesz t5 to bierz 95km bo to ten sam co 105 tylko zdlawiony na komputerze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1
Dnia 1.01.2016 o 18:57, tuning napisał:

jak kupujesz t5 to bierz 95km bo to ten sam co 105 tylko zdlawiony na komputerze

 

czy ktoś z was usuwał filtr cząstek stalych t5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1
Dnia 30.08.2018 o 21:17, karol6530 napisał:

 

czy ktoś z was usuwał filtr cząstek stalych t5

ponawiam pytanie czy ktos z was usuwal filtr czastek stałych t5 lub innym z silnikiem 3,2litra

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Wiesz czy wybebesza oryginał czy wkłada swoją pustą puszkę?

karol6530 pytasz na zaś czy już masz problemy? Ile masz mth?  Olej lejesz o obniżonej ilości siarki? (w przypadku Fuchsa to mot x-la)

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1
3 godziny temu, alvaroalvaro78 napisał:

Wiesz czy wybebesza oryginał czy wkłada swoją pustą puszkę?

karol6530 pytasz na zaś czy już masz problemy? Ile masz mth?  Olej lejesz o obniżonej ilości siarki? (w przypadku Fuchsa to mot x-la)

mam 3500godzin zaczyna mnie denerwowac te wypalanie  i to ze powstaje duza temperatura turbina dostaje i podobno po wylaczeniu ciagnik jest mocniejszy  uzywam orginalny olej new holland

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Pytanie do użytkowników t5 electro Command. Czy w menu ciągnika jest gdzieś opcja by podejrzeć spalanie w l/h i chwilowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    141

witam, czy w waszych t5 przedni naped rozłącza sie w sposób płynny i bez zadnego dzwieku?? u mnie czasami płynnie nic nie słychac a czasami słychac taki trzask bardzo głośny najczesciej jak zaciągne ręczny zgasze traktor i pozniej ide i odpalam spuszczam ręczny ruszam i po np 10m jazdy słychać  to uderzenie od rozłanczania

panowie z serwisu mówia ze moze tak byc,,, dziwne to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    141

lekkie? ja jak stoje z boku traktora jak jedzie np ojciec to słychać taki strzał jak jakby dosyć mocno walnąć młotkiem w cos metalowego... w srodku jak jade to za bardzo nie słychac ale czuc szarpniecie ale to to raczej normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj