Zaloguj się, aby obserwować  
DED

Końcówki wtrysków JUMZ do MTZ

Polecane posty

DED    0

Witam wszystkich, jeden mechanik podpowiedział mi żeby do MTZ założyć końcówki wtrysków od JUMZA. Mówił, że jak on kiedyś tak zrobił to nie wiedział co robić z paliwem (jeszcze wtedy było tanie), mocy podobno też nie stracił więc mnie to zaciekawiło, znalazłem orginalne ruskie końcówki od jumza i zastanawiam się czy eksperymentować, czy dadzą rade z normalna pompą MTZ i czy na pewno nie straci mocy. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, więc pisze do was, bo być może ktoś z forum już tego próbował. Mile widziane wszystkie opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja kupowałem co roku ruskie i dopiero jak kupiłem Polskie to miałem spokój. Z sekcjami do pompy tak samo. Ruskie mają strasznie słabe materiały.

A dlatego były oszczędności na paliwie bo nowe nie laly i było dobrze paliwo spalane. Też tak miałem w 1224. Po wymianie zawsze mniej paliła.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DED    0

Właśnie mam ten sam problem, ponieważ te nowe końcówki co kupuje pochodzą trochę i z powrotem jest to samo. Kolego tomek73, gdzie kupić dobre końcówki wtryskiwaczy do MTZ, bo te co ja kupuje do niczego się nie nadają. Końcówki JUMZA od MTZ różnią się ilością otworków, bo jumz ma 4, a MTZ 5 więc prawdopodobne jest że od jumza miej palą, jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Pompa da rade bo jest prawie identyczna jest tylko odwrócona. Co do materiału to się nie zgodze ruscy materiał mają o wiele lepszy niż nasz tylko diabeł tkwi w obróbce albo to co kupowałeś to były ruskiego pochodzenia ale ze stodoło Stjopy i Wołodji z Irkucka amatorów spirytusu u których 30% krwi to był alkohol


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Trzy razy pompę robiłem w innych firmach co roku. Za trzecim razem powiedziałem że jest coś nie tak i u tego co robiłem pierwszy raz powiedział że prawdopodobnie Ruskie są do bani. Założył mi Polskie i 3 lata żadnych problemów. Czyli ewidetnie Ruski szajs. Ten co robił pierwszy i trzeci raz to tandety nie odstawia, ma serwis Boscha. Z końcówkami podobnie było.

Końcówki kupowałem w sklepie koło mnie Polskie z WUZETEM http://allegro.pl/koncowka-koncowki-wtrysku-reanult-18-20-21-d-i2044519836.html Takie tylko do MTZ. Znajomy w sklepie ma tel:757412020

Co do tego że JUMZ ma 4 otworki a MTZ 5 i dlatego mniej pali to bym się nie zgodził, bo Zakładałem do 1224 5 otworkowe bo mniej paliła, była silniejsza i lepszy miała głos. 4 otworkowe nie podchodziły mi, a takie powinienem stosować do tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Dołączę się do tematu. Przeglądam od jakiegoś czasu allegro i zauważyłem, że bardzo podobne (z wyglądu) jeśli nie takie same są końcówki do silników MWM jakie były stosowane w Fendt-ach, Renówkach. Czy ktoś może eksperymentował z takimi rozpylaczami? Wydaje się, że zachodnie wykonanie powinno być lepsze.

A propos rozpylaczy do jumza. Kiedyś musiałem dokupić dwa rozpylacze, ale kupiłem 3 szt. zapakowane w jedną zgrzewkę z folii. Dwa wyglądały normalnie a jeden był jakiś dziwny. Ten mniejszy walec był oszlifowany na baryłkę. Więc jeśli w jednym opakowaniu trafiają się tak różne końcówki z wyglądu to pewnie i wykonanie pozostawia wiele do życzenia. W każdym razie najdłużej wytrzymywały końcówki oryginalne i takie które kiedyś można było kupić zapakowane fabrycznie w dość grubym plastikowym opakowaniu które trzeba było rozkroić żeby wyjąć rozpylacz. Rozpylacz był zakonserwowany w oleju i szczelnie zapakowany. Z tamtymi nigdy nie miałem problemu. Ale na tamtych opakowaniach był jeszcze napisane "sdiełano w SSSR" ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Kilka lat temu do jumza włożyłem kącówki wtryskiwaczy od mtz(5 otworków)i chodził normalnie wcale nie był silniejszy i więcej też chyba nie palił <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj