Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik na 60 ha


46 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Murphys

Murphys

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2011 - 07:51

Ciągnik na 60 ha moze jakiegoś zadbanego ursuska 1x34 , częście tanie , większość sam bedziesz mógł zrobić:)

Edytowany przez Murphys, 12 wrzesień 2011 - 07:51.


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 60 ha Dzisiaj, 10:06
  •  

#22 Share cysiu133

cysiu133

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2011 - 20:01

Ciągnik na 60 ha Zacznijmy od tego że nie mówie mu o nowym fendzie tylko uzywanym. Awaryjnośc to tylko jedna awaria w ciagu 3000 mtg i to byly jakies bzdety od elektroniki. Fotki wstawie jak bede orac bo teraz to tylko z przyczepami pomyka. Jak jezdze z przyczepami załadowanymi po 7t jedan =14t to na 40km spali 30-40 l czy jakos tak. Chłopczyku kalus77 fendta takiego mozna kupic od 150 tys w dobrym stanie tak wiec nie gadaj w temacie w którym nie masz nic do powiedzenia !!!!!

#23 Share krzysiekfarmer5

krzysiekfarmer5

    Rolnik

  • V.I.P.
  • rank
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jamajka

Napisany 12 wrzesień 2011 - 20:42

Ciągnik na 60 ha ale autor tematu napisał ze chce kupić nowy ciągnik
red power

#24 Share yahooo777

yahooo777

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 857 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kompleksowe usługi dekarskie- wykonawstwo konstrukcji i pokryć dachowych, podbitki, mycie dachów, renowacje, przebudowy, odbudowy-potrzebujesz porady bądź wykonawcy?Zapraszam;)

Napisany 12 wrzesień 2011 - 22:35

Ciągnik na 60 ha Cysiu i po temacie, litr na kilometr pali Twój ciągnik czyli 100 litrów na sto kilometrów, a podobno zetory dużo palą;]
KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

#25 Share ice2006

ice2006

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zielona góra
  • Zainteresowania:rolnictwo,ekologia,sport,technika rolnicza i nie tylko

Napisany 13 wrzesień 2011 - 19:26

Ciągnik na 60 ha a co powiecie o zetorze 16145 czy jest coś wart

#26 Share cysiu133

cysiu133

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 wrzesień 2011 - 21:39

Ciągnik na 60 ha Niech bierze uzywanego fendta. Jezdziłem tymi nowymi forterami i nie sa one dopracowane np. jak jedziesz to dzrzwi sie trzesa moze w innych nie ale tym co ja jezdziłem to tak

#27 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 13 wrzesień 2011 - 22:08

Ciągnik na 60 ha Na taki areał to za te pieniadze lepiej poszukaj uzywki. No chyba ze Belarus cie interesuje. I teraz jeszcze sie zastanów czy tyle małych ciagników jest potrzebnych,moze lepiej cos sprzedac i dołożyć do nowego lub z drugiej reki? Moim zdaniem ciagnik powinnes miec minnimum130km.

#28 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6745 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)
  • Zainteresowania:fotografia, muzyka, motoryzacja, lotnictwo :p

Napisany 13 wrzesień 2011 - 22:23

Ciągnik na 60 ha

Niech bierze uzywanego fendta. Jezdziłem tymi nowymi forterami i nie sa one dopracowane np. jak jedziesz to dzrzwi sie trzesa moze w innych nie ale tym co ja jezdziłem to tak

A kół nie zgubiłeś?

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.c...ser/danielhaker

KUPIĘ SŁOMĘ. SIEDLCE, ŁOSICE, ŁUKÓW, MIĘDZYRZEC PODL.


#29 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 14 wrzesień 2011 - 10:03

Ciągnik na 60 ha

moim zdaniem na 60 Ha powinno byc min 120 km

A moim zdaniem coś z przedziału 80 - 100KM jest w zupełności wystarczające do obrobienia 60Ha szczególnie zważywszy na to iż w gospodarstwie są jeszcze 4 inne ciągniki ;)

Oczywiście za 130 000zł to ciągnik z cyklu "no revelations" :lol: czyli np. Zetor Proxima 90 lub 100 ze skrzynią 12/12 (40km/h) no chyba że podana granica to suma netto to już nieco zmienia postac rzeczy ;)
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#30 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:13

Ciągnik na 60 ha Jak co to polecam w/w propozycje. ;)
Jak narazie Proxima nie zawodzi, w 2 miesiace 100 mth, lac rope i jezdzic :)
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 60 ha Dzisiaj, 10:06
  •  

#31 Share jpogorzelak

jpogorzelak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złotoria
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport, muzyka

Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:18

Ciągnik na 60 ha Ja bym proponował kupić ursuska 1614 części tanie i dobrze dostepne

#32 Share yahooo777

yahooo777

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 857 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kompleksowe usługi dekarskie- wykonawstwo konstrukcji i pokryć dachowych, podbitki, mycie dachów, renowacje, przebudowy, odbudowy-potrzebujesz porady bądź wykonawcy?Zapraszam;)

Napisany 14 wrzesień 2011 - 17:59

Ciągnik na 60 ha Z deka za duży ten ursusek na 60 haków. dobry stu konny ciągnik wystarczy w zupełności, decyzja do autora i tak należy;]
KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

#33 Share krzysiekfarmer5

krzysiekfarmer5

    Rolnik

  • V.I.P.
  • rank
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jamajka

Napisany 14 wrzesień 2011 - 19:31

Ciągnik na 60 ha

Niech bierze uzywanego fendta. Jezdziłem tymi nowymi forterami i nie sa one dopracowane np. jak jedziesz to dzrzwi sie trzesa moze w innych nie ale tym co ja jezdziłem to tak


kiedy jeździłeś tą ,, niedopracowaną forterrą" ?
red power

#34 Share cysiu133

cysiu133

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 wrzesień 2011 - 19:36

Ciągnik na 60 ha jakis miesia temu według mnie one sa takie se ale ja bym brał fenda ale to jest jego zdanie ja polecam fendta a wy mówcie sobie co chcecie!

#35 Share yahooo777

yahooo777

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 857 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kompleksowe usługi dekarskie- wykonawstwo konstrukcji i pokryć dachowych, podbitki, mycie dachów, renowacje, przebudowy, odbudowy-potrzebujesz porady bądź wykonawcy?Zapraszam;)

Napisany 14 wrzesień 2011 - 22:35

Ciągnik na 60 ha To że niektóe frotki zdarzają sie awaryjne to nie oznacza wcale, że są niedopracowane, każdy ciągnik może popaść sie wadliwy. Ogólnie pronary to nieudane ciągniki, ale znajomemu popadł sie jakiś ewenement który zrobił ponad 3 tys mtg od 2006 roku bez usterek;)
KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

#36 Share mikon71

mikon71

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świecie n/Wisłą

Napisany 15 wrzesień 2011 - 06:25

Ciągnik na 60 ha czy usrsus czy fendt tak samo musi pracowac hektary mu sie od tego niezwieksza heh ja uzytkuje 1224z turbo z 4 obrotowa, kos 3m, i uprwowo siewny tez 3M prasa Deutz Fahr GP 2,50i wam powiem ze jest co robic do pługa mu troche brakuje km planuje zmiane na np. JD 6420

#37 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 wrzesień 2011 - 08:38

Ciągnik na 60 ha tak jak kolega wyzej napisał :)
za takie pieniadze to kupisz MTZ BELARUS 1025 nowego albo takiego ursusa http://moto.allegro....1822962341.html on ma 92 km 8 koni mniej niz potrzebujesz ...
te balerusy nawet sa mało awaryjne i dobre :) sasiad ma i nie narzeka wrecz przeciwnie chwali go ..ciaga nim pług 4 obrotowy .. talerzowke 3 metrowa i sie smieje ..
a kupisz jakas urzywke np tego fenda to sam wiesz ze jak urzywany to juz swoje obrobił

Edytowany przez reset1990, 15 wrzesień 2011 - 08:40.


#38 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 15 wrzesień 2011 - 11:33

Ciągnik na 60 ha

[...]za takie pieniadze to kupisz MTZ BELARUS 1025 [...]
balerusy nawet sa mało awaryjne i dobre :) [...]

No niepowiedziałbym tego, sąsiad ma właśnie ten model na podobnym areale i nie jest z niego zadowolony: Fatalna skrzynia do pracy w transporcie!!!, pękające stabilizatory ramian TUZ, słaby WOM na opaski itp.
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#39 Share yahooo777

yahooo777

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 857 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kompleksowe usługi dekarskie- wykonawstwo konstrukcji i pokryć dachowych, podbitki, mycie dachów, renowacje, przebudowy, odbudowy-potrzebujesz porady bądź wykonawcy?Zapraszam;)

Napisany 16 wrzesień 2011 - 17:43

Ciągnik na 60 ha Mam 952 i stwierdzaaaam, że do transportu jest zbyt wolny, skrzynia nie jest zła więc możliwe, że popadł mu sie jakiś wadliwy, a co do ramion, nie wiem co trzeba było by zrobić, żeby je rozwalić, ale komfortu w belarusie nie ma co sie doszukiwać
KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 60 ha Dzisiaj, 10:06
  •  

#40 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 16 wrzesień 2011 - 18:01

Ciągnik na 60 ha Nie nie popadł mu się wadliwy poprostu przełożenia są Fatalne ty w swoim masz 14/4 a on 16/8 ;) niewiem co on tym TUZem robił ale stabilizatory ma pourywane, połówki wiszą przy ramionach :huh:
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Podobne tematy