Bocian321

Fendt 615 WOM [ślizga się]

Polecane posty

Bocian321    0

Przy dużym zapotrzebowaniu namoc na wałku, ten ślizga się, nie powodując nawet objawów obciążenia dla silnika. Czy naprawa jest skomplikowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

Przy dużym zapotrzebowaniu namoc na wałku, ten ślizga się, nie powodując nawet objawów obciążenia dla silnika. Czy naprawa jest skomplikowana?

 

Jak się załącza wałek, mechanicznie czy pneumatycznie?


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Musisz napisac dokladniej o jaki ciagnik sie rozchodzi, chodzi o 615 LS czy o 615 LSA ?


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

Ciśnienie w układzie powinno być na poziomie 14-15 BAR (ciśnieniomierz pod kierownicą na tablicy rozdzielczej). Pod lewymi schodkami jest tłok który załącza WOM, doprowadzony jest do niego przewód kalenitowy, odkręć go, dopasuj jakiś króciec by można było zamiast tego tłoka założyć manometr. Załącz wom i sprawdź jakie wskazuje ciśnienie na manometrze, powinno być w kranicach 5-6 BAR (Atmosfer), jeśłi jest niższe to przy wiekszym obciążeniu tłok się bedzie odchylać i bedziesz mieć uślizgi na womie. Lepiej o to zadbać bo tarczki nie są tanie.

Jeśli masz odpowiednie ciśnienie to następnym krokiem jest ewentuane doregulowanie (dociśnięcie śrubą regulacyjną tłoka). Jeśli to nie pomoże, tarczki mogą być już zużyte i powinno je się wymienić.

Nie ma prawa być poślzgu na załączonym WOMie, ciągnik powinno zadusić jeśli jest obciążenie graniczne.


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Witam. Szukam informacji na temat wymiany pakietu tarcz i przekładek w sprzęgle WOMu. Jest ono załączane pneumatycznie w kabinie a docisk zabieraka wyzwalany przez siłownik pneum. Wymieniał już ktoś to sprzęgło? można to wszystko zrobić od spodu? Albo dysponuje ktoś jakimś rysunkiem, schematem?

Stare sprzęgło uległo spaleniu podczas mieszania paszowozu- tarcze się rozpadły i zwichrowały- efekt taki że wom ciągle się kręci a pod obciążeniem staje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Pomógł by ci ale mnie zagiełeś z tym załączaniem pneumat bo 611 Sl ma na linke po prostu popuszcza sie dzwignie i wom sie włącza byc moze środek jest tego samego działania. Ale powiem Ci do razu jak coś chcesz zrobic na ti top a dośącie przez jakieś okienka jest kiepskie to szybciej ci pójdzie rozdwoic ciągnik i od razu to poskładać tak jak sie należy, szybciej i pewniej. Z autopsji wiem że czasem lepiej więcej rozebrać ale zrobisz szybciej i porządnie na syzbko to pamietam wymiana łapek sprzęgła i sprężynek w T25 pierwszy raz przez okienko sprężyn nie szło dobrze naprężyć kupa problemu caly dzień kombinacji następnym razem szybciej poszło zdjęcie tura całej ramy rozpołowienie i montaż :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Kolego to nie temat na zadawanie takich pytań.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184

jacekkrolik z tego co napisales to polecam Ci Fendta... wlasnie rozpolowic trzeba i wtedy bedziesz mial na tacy wszystko fadnie cacy;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak temat podobny to jak jest rozwiązany wom w ci jest załanczany chydraulicznie a jak działa rozłączenie czyli wysprzęglenie bo jakoś dziwnie jak dla mnie prosił bym kogoś o wyjaśnienie kto zna temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3877

Prawdopodobnie tarczki do wymiany. Możesz trochę podregulować(wykręcić uchwyt na tłoku) i sprawdzić czy będzie działać. Może też być za słabe ciśnienie w pneumatyce lub uszkodzona membrana w siłowniku(ja tak miałem). Jak będziesz wymieniał tarczki to sprawdź też stan przekładek - jeżeli są powichrowane to też do wymiany(jeżeli są ok to zostaw - u mnie były w porządku więc nie wymieniałem mimo rad "fachowców" i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj