Skocz do zawartości
Bocian321

Fendt 615 WOM [ślizga się]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Bocian321    0

Przy dużym zapotrzebowaniu namoc na wałku, ten ślizga się, nie powodując nawet objawów obciążenia dla silnika. Czy naprawa jest skomplikowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    5

Przy dużym zapotrzebowaniu namoc na wałku, ten ślizga się, nie powodując nawet objawów obciążenia dla silnika. Czy naprawa jest skomplikowana?

 

Jak się załącza wałek, mechanicznie czy pneumatycznie?


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Musisz napisac dokladniej o jaki ciagnik sie rozchodzi, chodzi o 615 LS czy o 615 LSA ?


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Viper    5

Ciśnienie w układzie powinno być na poziomie 14-15 BAR (ciśnieniomierz pod kierownicą na tablicy rozdzielczej). Pod lewymi schodkami jest tłok który załącza WOM, doprowadzony jest do niego przewód kalenitowy, odkręć go, dopasuj jakiś króciec by można było zamiast tego tłoka założyć manometr. Załącz wom i sprawdź jakie wskazuje ciśnienie na manometrze, powinno być w kranicach 5-6 BAR (Atmosfer), jeśłi jest niższe to przy wiekszym obciążeniu tłok się bedzie odchylać i bedziesz mieć uślizgi na womie. Lepiej o to zadbać bo tarczki nie są tanie.

Jeśli masz odpowiednie ciśnienie to następnym krokiem jest ewentuane doregulowanie (dociśnięcie śrubą regulacyjną tłoka). Jeśli to nie pomoże, tarczki mogą być już zużyte i powinno je się wymienić.

Nie ma prawa być poślzgu na załączonym WOMie, ciągnik powinno zadusić jeśli jest obciążenie graniczne.


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Witam. Szukam informacji na temat wymiany pakietu tarcz i przekładek w sprzęgle WOMu. Jest ono załączane pneumatycznie w kabinie a docisk zabieraka wyzwalany przez siłownik pneum. Wymieniał już ktoś to sprzęgło? można to wszystko zrobić od spodu? Albo dysponuje ktoś jakimś rysunkiem, schematem?

Stare sprzęgło uległo spaleniu podczas mieszania paszowozu- tarcze się rozpadły i zwichrowały- efekt taki że wom ciągle się kręci a pod obciążeniem staje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Pomógł by ci ale mnie zagiełeś z tym załączaniem pneumat bo 611 Sl ma na linke po prostu popuszcza sie dzwignie i wom sie włącza byc moze środek jest tego samego działania. Ale powiem Ci do razu jak coś chcesz zrobic na ti top a dośącie przez jakieś okienka jest kiepskie to szybciej ci pójdzie rozdwoic ciągnik i od razu to poskładać tak jak sie należy, szybciej i pewniej. Z autopsji wiem że czasem lepiej więcej rozebrać ale zrobisz szybciej i porządnie na syzbko to pamietam wymiana łapek sprzęgła i sprężynek w T25 pierwszy raz przez okienko sprężyn nie szło dobrze naprężyć kupa problemu caly dzień kombinacji następnym razem szybciej poszło zdjęcie tura całej ramy rozpołowienie i montaż :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    280

Kolego to nie temat na zadawanie takich pytań.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    33

jacekkrolik z tego co napisales to polecam Ci Fendta... wlasnie rozpolowic trzeba i wtedy bedziesz mial na tacy wszystko fadnie cacy;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak temat podobny to jak jest rozwiązany wom w ci jest załanczany chydraulicznie a jak działa rozłączenie czyli wysprzęglenie bo jakoś dziwnie jak dla mnie prosił bym kogoś o wyjaśnienie kto zna temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    174

Prawdopodobnie tarczki do wymiany. Możesz trochę podregulować(wykręcić uchwyt na tłoku) i sprawdzić czy będzie działać. Może też być za słabe ciśnienie w pneumatyce lub uszkodzona membrana w siłowniku(ja tak miałem). Jak będziesz wymieniał tarczki to sprawdź też stan przekładek - jeżeli są powichrowane to też do wymiany(jeżeli są ok to zostaw - u mnie były w porządku więc nie wymieniałem mimo rad "fachowców" i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez STAWIAREK
      Witam. Mam pytanie mianowicie jakim olejem najlepiej zalać silnik w ciągniku fendt 610 ls.
    • Przez Arturos21
      witam panowie wiecie moze jakie powinno być cisnienie w końcówkach paliwa w fendzie 611 z 91 roku bo chcce sprawdzic czy sa wszystkie dobre znajomy ma takie cos do sprawdzania ale nie wiem ile atmosfer musi byc bardzo prosze o pomoc
    • Przez OcB1
      Witam wszystkich
       
      Szukam schemat i opis kontrolek do fendta 612LS, poniewaz jedna z mojich kontrolek zaczela swiecic na żółto i nie mam pojecia co ta kontrolka oznacza. Bym byl bardzo wdzieczny.
    • Przez wojtek2904
      Witam, mam problem w Fent 612 lsa. Od pewnego czasu migają kontrolki od hamulca ręcznego oraz od oleju po przekręceniu kluczyka. Dodatkowo ostatnio pojawił się również sygnał dźwiękowy. Czym to może być spowodowane? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi !
    • Przez katastofa-87
      Witam man nastempujący problem w moim  614 lsa z 87r ostatnio zaczęło przybywać dużo oleju w silniki myślałem ze to paliwo ale doszedłem do wniosku ze także dużo oleju do wspomagania dolewałem i dlatego stan się w silniku zwiększał.  Moje pytanie brzmi czy ciężko jest wymontować tą pompę czy jest możliwość przecieku oleju z tej pompy do silnika jeżeli dobrze się orientuje to ona ma koło zębate czy trzeba na coś uważać i ile może kosztować nowa a jak kupować to gdzie bo u kor banków od 2400 do 3600 zł krzyknęli albo czy da się zregenerować jak ktoś już to przerabiał niech daje znać
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.