Wagraf

Pomoc w zakupie C-330 i pochodnych

Polecane posty

koledzy a może najpierw pasowało by zapytac o przedział cenowy? bo z takimi wymaganiami to i na placu w składnicy nie jeden ciągnik by odpadł a co dopiero wysłużone c330 czy t 25 takie żeczy to ja bym sprawdzał w co najwyżej 5 letnim ciągniku do 1000mth, żeby znajśc ideał to trzeba miec farta i trafic na traktorek który więcej lat stał w garażu niż pracował a i napewno cena takiego będzie astronomiczna, postawcie się na miejscu gościa który sprzedaje ciągnik sam miałem c330 od nowości nic mu nie brakowało tylko 3 i 6 wyskakiwało i czasami jak ktoś obcy wsiadł i mocno wajchą szarpał to jeszcze 1 i 4 się zakleszczało, pomogła wymiana drążka. Ciapek był z 84r. sprzedaliśmy go w 2004r wyceniliśmy go na 11,5tys. raz przyjechał gośc wyoglądał wszystko zeszło mu z 3 godz. jeździł z godz. w te i spowrotem wysprawdzał dosłownie wszysto dodam ze 30 była jeden sezon po kapitalce silnika, gościwi nie spodobała się ta skrzynia musieliśmy odkręcic mu pokrywe wszysto było ok. gośc zajoł nam a z dobre pól dnia i powiedział że się odezwie, slad po nim zaginoł. zadzwoniliśmy po handlerza przyjechał facet obeszedł ciapka do okoła i wypłacił 11,5tys nawet nie zapalał go! później jak z nim rozmawialiśmy to tylko wymienił ten drążek i ciapek miał już wszystko z biegami ok. i co to za robota z takim handlem jak ten pierwszy? pozwolili byście sobie na takie cos jak by ktos obcy bobrował wam ciągnik na podwurku? co można sprawdzic to można ale bez przesady i cudów nie ma co się spodziewac po 30 letnich maszynach bo i nowe zetory czy inne dymia a pronary mają 3,5atmosfery na silniku i jest git i jeszcze długo będzie pracował, ja nigdy nie kupowałem używki ciągnika chociaż mam zamiar, do tej pory zawsze braliśmy same nówki ale takie jak wy stawiacie kryteria to żaden nie spełni, pozdrawiam Przemek1025a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bonfarms    0

Owszem ale po sprawdzeniu wszystkich podzespołów, i znalezieniu usterek można po negocjować z sprzedającym i kupić za lepszą cenę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Należy się dowiedzieć co ten traktor wcześniej robił, w jakich warunkach opracował, jaki "operator" na nim jeździł itp. Jeśli traktor mało pracował, robił lekie rzeczy i był szanowany, to też nie będzie mocno wyeksploatowany. Najlepiej kupować z wiarygodnego źródła, od pewnego sprzedawcy. Oczywiście przyłączam się też do wypowiedzi kolegów powyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba każdy wie na ile jego sprzęt stac i ile może opuści cennę, moim zdaniem to przedewszystkim trzeba patrzec na takie żeczy jak blok czy nie pęknięty nie spawany, głowica, skrzynia, to co naprawde kosztuje kupe kasy, nie mówie żeby kupywac wraka całego urzyganego bez chamulcy, zgnitego, na łysych i popenkanych kapciach, luzu w kierownicy 2 obroty i dobrze się zapierac żeby obrucic, zresztą co kto woli kupic ciapka za 6tys i powoli dołożyc do niego drugie tyle czy dac 15tys i wszystko ok. tylko że i ten najlepszy może zawieśc, złośliwośc żeczy martwych! dupnie silnik i żeby dobrze zrobic trzeba z min. 3tys dołożyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

-sprawdzić podnośnik trzymanie podpiąć jakiś ciężar i zobaczyć po jakim czasie puszcza

-hamulce

- stan chłodnicy -po uruchomieniu niema prawa być bombelków powietrza -gazowania oraz czy nie cieknie

- czy zwolnice nie tz huczą

- jak pisano OGUMIENIE TYŁ kniecznie bo inaczej wydatek do ok 1500zł

zwrócić uwagę jesli niemozesz sprawdzić ciśnienia oleju -czy nie gasnie i zaswieca się równo po odpaleniu i zgaszeniu (kontrolka oleju oraz ładowania - podpięte kontrolki równolegle)

 

-dobrze aby nie był malowany -zakurzony świetnie widać przecieki

- praca równa na niskich obrotach -niema tz efektu przyspieszania i zwalniania

- cóz spalanie lekki dymek na obrotach wysokich -pompy raczej nie sprawdzisz odrazu

 

 

 

KONIECZNIE PRÓBA W POLU przy orce lub kultywator !!! czy się nie przegrzewa

 

KONIECZNIE OKRES RĘKOJMY NA PIŚMIE -sprawdzenie np 2 tygodnie spisane w 2 egzemplarzach z adnotację zwrotu pełnej gotówki

 

Dobrze by było aby miał prawo rejestracji-rejestrowany

 

JA BYM wybrał 30-stkę -bo np remont hamólców to dopiero paranoja -takie jest moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopczenko    0

ja proponuje sprawdzic luzy na tylnich kolach, czy nie cieknie na kola hamulce.

koszty ewentualnej wymiany zwolnicy i lozysk hmm nie sa takie male.

wybita oś przednia tez troche roboty.

przejechac sie trzeba najlepiej po asfalcie posluchac skrzynie czy wyje skrzynia czy zwolnice.

my jak kupowalismy to akurat gosc w pole mial jechac orac to zabralismy sie poprubowalismy i bylo wiadomo jak w polu idzie - wiadomo nie zawsze u kazdego tak mozna popróbowac.

cisnienie oleju mozna sprawdzic za duzo roboty nie ma, watpie zeby ktos pozwolil sobie tak sprawdzac cisnienie na cylindrach B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poszukać, kilka razy ten temat był


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja jak jechałem oglądać swego to tak luz na tyłach spojrzałem raz i wiedziałem że jest ok jak dziadek o niego dbałłłł jedyne co zrobiłem to tylne łożyska i simering na zwolnicy co było widoczne i musze luzy na kierownicy zlikwidować ot koszty kosmiczne niecałe 20. A mój ciap jest z 76 ale silnik z 85 i dla mnie to w niczym nie przeszkadza dostałem nowe aku. Położyłem lakiery i tera zobaczymy jak na zimę będzie się orało B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

napęd dokupić tura założyć jakąś kabinkę z ogrzewaniem klimą radiem i traktor jak sie patrzy

a teraz za taką średnią 30 to więcej niż 15 tys to nie ma co dawać :D


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Cena c-330 wacha sie od 10-20 tyś zł.Wiem bo sam kupowałem.Ciągnik najlepiej jak wyczai "naganiac" bierze 300 zł za wyszukanie traktora i jak oczywiście osoba go kupi........U nas w Krakowskim sa bardzo drogie c-330 i nie ma nic uczciwego.ładny ciągnik i tani idzie kupił w okolicach Żnina i Kalisza.........tam jest największy wybór.Czasem ładną c-330 rocznik 86 kupi za 13-14 tys a u mnie stoja pod 18-19 jak w orginale.Ja za swój dałem 14.000 silnik orginał , na fotce w galerii widać........była jeszcze kabina ale sprzedałem.Silnik 5000 mth wał orginał.Ja jak pojechałem po c-330 to były 3 sztuki w promilu 50 km jedna moja druga jak nowa 86 1200 mth miała lśniła cód miód....ale gość chciał 18.000 , potem była jeszcze C-330 M rok 1992 kabina sokółka orginał .Tylne opony do wymiany byly orginalne ale przecięte.Tyle do dokładki do niej miała 960mth .za 16.000.U nas stoja takie po 22.000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

jesli juz chcialbys go kupic to stan silnila i podnosnik, oraz luzy na kolach

sadze ze skrzynia moze byc nawet nie dotykana i w swietnym stanie, ogolnie skrzynie w 28 i starszych 30 nie do zajechania

opony tylnie jak dla mnie do wyrzucenia, twarde nie idzie zdjac, takie same jak u nas na ciapku byly ;[


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz12a    2

Popatrz na stan ogólny, stan silnika jak pracuje, czy kopci widziałem, że nie ma dolnego zaczepu zapytaj o niego, bo może być Ci potrzebny, opony są nie najgorszym stanie ogólnie to wygląda ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Opony na tyle nie takie złe.Ładnie odnowiony , ale póki nie pojedziesz nie odpalisz silnika , nie posłuchasz mostu skrzyni itd, itp , nic nie wywnioskujesz.Może być śliczny a wewnątrz będzie ruina.To że traktor pracował lekko w sadownictwie to każdy tak mówi przy sprzedaży.Osobiście zawsze kupowałem ciągniki w oryginale .Oryginalny lakier , bo wiadomo na ten rocznik to o stanie licznika oryginalnym to nie ma mowy ale są wyjątki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Cena przystępna jak na ten stan. Jeśli silnik ma w takim stanie jak wygląda to bym się nie zastanawiał. Nowa kabinka też podnosi wartość. Moim zdaniem warto się zainteresować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Panowie patrzcie kto znów sprzedaje oryginalną i "NOWĄ" C-330 :lol: :lol: http://moto.allegro.pl/ursus-c330-c-330-c-330-nowy-nie-uzywany-ideal-i1719289219.html Znacie może tego "gagatka" ? I znów ciągnik tylko pracował w sadownictwie............ehh brak słów. :rolleyes: :rolleyes: Kiedyś oglądaliśmy w temacie o wycenie C-330 miała mieć 2 mth a nie wiadomo ile miała w realu a tu znów ten sam gość ........ A tutaj jest piękna C-330.Co wy na to ? czy to rzeczywistość ? Moim zdaniem to realne by miała 260 mth najechane. http://otomoto.pl/ursus-c330m-c-330m-c-330-c330-c-330-m-c-330-A81045.html Coś pięknego. A tu kolego pupa21 ciągniczek dużo młodszy a niewiele droższy i ładniejszy. http://moto.allegro.pl/ursus-c-330-84rok-z-kabinka-opony-jak-nowe-i1717446232.html .

Edytowano przez zonk28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Pamiętam ten temat o trzydziestce która miała mieć 3 mtg. Ta przynajmniej ma 3 tys. a nie 3 mtg :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
divad115    0

każdy tak pisze "likwiduje gospodarstwo"

mam do ciebie jedno ważne pytanie . dzwonłeś do tego chłopa,jeżeli nie to powiem ci jak to zrób

ty: dobry ogłoszenie aktułane

chłop: ma 3 opcie -aktułeny -nie aktułany - i jakie ogłoszenie (jeżeli tak odpowie to weś odarzu dziękujepo to jakiś handlarzyk swajcony wiem coś bo ja od takiego capa kupiłem) no niech go h*u*u strzeli chłodnica zalepiona jakimś gównem cały pomalowany super a co sie okazało olej to zniego tak napierda.. że

przy takim ciągniku musisz zwrócić dużą uwage na odnowienie (nawet najmniejsze głupoty) np: czy działa licznik to świadczy o właścicielu a co do mechaniki to musisz go odpalić "na zimno" przesluchać zwolnice czy nie wyją ogolnie sprzegiełko a na silnik to patrz pod mikroskepem na blok bo u mnie pioerdolny był szyty tak go zakrył (musisz szukać z lupą nad pompą i za pompa bo u mnie byl szysty za pompa kurw. ..


sipma loading :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Wszystkiego i tak nie zobaczy zanim nie kupi. Przecież nie rozbierze na części przy sprzedawcy i nie będzie oglądał każdej części. Jak ktoś nie bardzo się zna na mechanice to polecam zabranie jakiegoś mechaniora, jak się zna to po dźwięku silnika rozpozna czy klamot czy coś z niego będzie. Kupowanie maszyn, ciągników i tak jest prostsze niż samochodów. Każdy bezwypadkowy i z książką serwisową :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Kto się zna i jak wie gdzie popatrzeć to byle czego nie kupi.To podobnie jak z wyborem żony na całe życie. :rolleyes: :rolleyes: Prawda jest taka że teraz znależ coś sensownego to jak z trafieniem "6" w totka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ja posiadam od nowosci ten model mam z 1983r jak na zdjeciu to pomalowane zadna farba tak nie wyglada po tylu latach w tej z kabina orginalna brak swożnia w dolnym zaczepie na zmianie ka

ąta ustawienia a po zatym sprawdz luzy na układzie kierowniczym i jak silnik pracuje i na włączonym silniku wyjmij miarkie od oleju zobacz czy go nie wyżuca i sprawdz kolor oleju potym można tez ocenic czy dostał w d*pę i luzy na kołach i jak skrzynia pracuje i jaki jest kolor oleju bo to świadczy o uzytkowniku jak bedzie wycie na 6 biegu to trzeba mehanizm różicowy do ciągnąc

 

tak jak ja widzę to weż sie za tego z orginalną kabina widać na linku u zonk28 ze pracował bo ma wynieniony łańcuch cięgła dolnego z prawej strony i brak swożnia zmiany kąta dolnego zaczepu a tak wygląda tak jak mój nie jet pod picowany i opny też sa wzgledne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupa21    0

każdy tak pisze "likwiduje gospodarstwo"

mam do ciebie jedno ważne pytanie . dzwonłeś do tego chłopa,jeżeli nie to powiem ci jak to zrób

ty: dobry ogłoszenie aktułane

chłop: ma 3 opcie -aktułeny -nie aktułany - i jakie ogłoszenie (jeżeli tak odpowie to weś odarzu dziękujepo to jakiś handlarzyk swajcony wiem coś bo ja od takiego capa kupiłem) no niech go h*u*u strzeli chłodnica zalepiona jakimś gównem cały pomalowany super a co sie okazało olej to zniego tak napierda.. że

przy takim ciągniku musisz zwrócić dużą uwage na odnowienie (nawet najmniejsze głupoty) np: czy działa licznik to świadczy o właścicielu a co do mechaniki to musisz go odpalić "na zimno" przesluchać zwolnice czy nie wyją ogolnie sprzegiełko a na silnik to patrz pod mikroskepem na blok bo u mnie pioerdolny był szyty tak go zakrył (musisz szukać z lupą nad pompą i za pompa bo u mnie byl szysty za pompa kurw. ..

[/quo\

Chcesz powiedzieć ,że to jest handlaż i od niego już kupowałeś?

Nie jeszcze nie dzwoniłem do niego i mam do niego jakieś 40km. Ma na sprzedasz jeszcze 60-tke.

Szukam małego ciągniczka do pracy w sadownictwie-jako kolejnego do drobnych prac ale ciśnienia nie mam bo mam w domu jeszcz 3 MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

jeżeli byś chciał to mógłbym zaproponować Ci t-25 z oryginalnym przebiegiem 3 tys mtg i tak żeby nie było ze też z sadu to ten pracował w wielkoraku przy kapuście i ogórkach i opryski ale teraz już się tym nie zajmuje a ciągnik zarasta w chwastach wiec jak byś chciał pewny ciągnik to może się dogadamy ;) jak cos to pisz na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj