-U-R-S-U-S-

Opony URSUS C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
-U-R-S-U-S-    69

W dalszych lub blizszych planach mam zamiar zmienic opony tylne w U C-360, mam kilka pytan:

- jakie najszersze opony weszly by na ta felge bezproblemowo

- radialne czy diagonalne

- niski profil czy normalne - wady niskiego profilu

- jak ksztaltuja sie ceny opon tylnych w waszych rejonach

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    320
.....

- radialne czy diagonalne

...........

radialne. jezdzi ktoś jeszcze na diagonalnych??

a co do opon to pod olsztynem wyszlo mi tanio i dziękuję Kasztance za namiary :(


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja mam włąśnie te szersze opony 16,9-28 i nie polecam ich do pola. W turze i w transporcie sprawują się na 5+ ale do pola np prac przy ziemniakach to nie polecam, da sie an nich pracować ale bardzo gniotą. Kiedyś założyliśmy opony od RS-a 9,5/9-36. W ziemniakach i opryskiwaczu super się sprawowały, redlin nie gniotły, zaś w zbożu po przejeździe zostawały tylko ślady o szerokości przednich kół. Także zależy do czego mam być używany ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-U-R-S-U-S-    69

Ze tak powiem: uzywany jest do wszystkiego, wykonuje wszystkie prace, czyli w siewniku, bronach, pracach w ziemniakach, opryskiwaczu moga wystepowac duze koleiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

16,9-28 były by dobre do uprawy ale do ziemniaków i oprysków to są za szerokie. Jak byś miał jeszcze wąskie opony i drugie felgi to bież 16,9-28 (zetor 7211)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

kup opony kormorana 420/70r28, wysokosc taka jak 14.9 a o 10cm szersze, ja kupuje tylko opony z tej firmy i sobie chwale, mam oony niskoprofilowe z kormorana w 902 480/70r34, mają juz 10 lat sporo jezdziłem po asfalcie a stan bieznika i stan techniczny opon jak nowka (tylko te opony bardzo sie boją braku powietrza, jak zejdzie powietrze nie moga stac na kapciu bo na załamaniu peknie bardzo szybko)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

nie wiem jak to jest z kormoranami ale u nas w 60 zamontowane są opony stomila 14,9-28 prawie 15 lat temu i też z nimi nie ma większego problemu. Dodam tylko że tak jak przedmówca powiedział trzeba pilnować ciśnieniai każda opona powinna wiernie służyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

kormoran to jest stomil olsztyn, moim zdanime sa to najlepsze opony, w mich po 10 latach guma wyglaa jak nowa, w szóstce miałem tylną jedną baruma a drugą stomila to stomila juz mało bieznika ale jest cała a ta baruma cała popekała i w koncu wystrzeliła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    475

stomil olsztyn to świetne opony. w mojej 3p od nowu nie były wymieniane a ma już 19 lat. trochę mało już bieżnika ale myślę, że jeszcze ze dwa sezony przechodzą :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-U-R-S-U-S-    69

czyli z tymi oponami 16,9-28'' beda problemy z nadmiernym ugniataniem, tez mam obecnie 14.9-28'' ze Stomilu, ale juz bieznik w nich jest nie pierwszej mlodosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Jesli nie masz drugiego kompletu wąskich kół to kup sobie typowe 14,9-28, najlepiej kormorana tylko i wyłacznie radialne. Ja mam w swoich traktorach opony z Olsztyna i powiem, że nie ma lepszych w stosunku- cena do jakości. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Od roku jeżdżę na 14,9 wcześniej jeździłem na 16,9 ,był większy uciąg ale na 3 biegu niewiele dało się pracować bo był za szybki ,dobre by były 420/70r28 ale są dwa razy droższe od importowanych .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Panowie do tego czasu już chyba kupił ????????


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-U-R-S-U-S-    69

Nie jeszcze nie kupilem, nie moge wystarczajaco ich zetrzec, ale co sie dziwic, wiecej w polu sie nim pracuje niz jezdzi po drogach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

to zrób jak pajace na you tube wiejski drift

To żart oczywiście

Ale żeby tak robić to trzeba mieć pod kopółą próżnie

A co do opon kormoran 14.9-28 Made in Stomil........


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

A ja mam 14.9-28 moim zdaniem są w sam raz nie gniotą bardzo a jak na moc ciągnika są akurat tylko że ja nie wjeżdżam nimi w redliny bo od tego mam 9.5-35 i na moje oko to jest bardzo dobry zestaw a więc nie kombinuj tylko bierz taki sam rozmiar jak miałeś czyli 14.9-28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    531

Dla @lukash0 w jego tereny lepszy jest szerszy rozstaw kół. I 16.9-28 sie tak nie zapadają i ciągnik ładniej idzie(ma większą przyczepność). Ja będę myślał o takich za rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kingway
      Witam , mam problem , otóż posiadam opony Continental AC 65 rozmiar 600 65 38 i chodzi o to , że bieżnik naprawdę super i jeszcze długo długo pochodzi , ale niestety poprzedni właściciel włożył już dętkę bo pewnie już bez dętki powietrze zlatywało a teraz cały często mi przebija tą dętkę . Opona pracuje i niestety gdzieś coś tam się styka i tak się dzieje , nakładam łatki tam gdzie widzę przerobioną oponę  , ale przecież ile to można robić . I teraz moje pytanie czy ktoś np. podkładał znaczy wkładał tzw. fleka ( starą dętkę przeciętą pod dobrą dętkę )  do tak dużego koła i czy to zdaje egzamin bo w małych to wiem , że tak się robi  Czy warto z tym się bawić czy może od razu szukać nowych opon bo używanymi to ciężko . Może ktoś ma inny pomysł to niech się podzieli Za porady i odpowiedzi będę wdzięczny  
    • Przez Chardonnay
      Jakiej marki opony polecacie? W kwocie do 1900zł/szt. Chodzi o tylną oś, rozmiar 380/85R28 (14.9R28). Zastanawiałem się nad radialkami Ascenso lub Alliance Agristar II jednak chciałbym wysłuchać waszej opinii
       
       

    • Przez RafałCieślak
      jakie możliwie najszersze opony wejdą na felgę 13.6 r38?      
    • Przez Soczi87
      Witam Wszystkich. 
      Zamierzam kupić nowe opony do przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t i zastanawiam się nad Indyjskimi oponami marki Vk-tyre. Czy ktoś z Was miał  do czynienia z tą marką. Szukam opinii. Dziękuję. 
    • Przez lukasz067
      Witam muszę wymienić opony przednie niestety  na nowe bo uzywki w chorych cenach i jak to będzie się miało do napędu 4x4   gdzie też bieżnik już powoli się kończy nie bedzie problemu ze zużyciem i synchronizacją, mierząc starą a wymiary nowej to ponad 5cm różnicy na średnicy 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj