-
Podobna zawartość
-
Przez 1Paqvs
Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
-
Przez Fryderyk65
Mam krótkie pytanie o Deutz-Fahr Agrofarm 410 ile potrzebujemy do wymiany oleju w silniku Deutz-Fahr?
-
Przez 1Paqvs
Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
-
Przez MałyRolas
Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
-
Przez zbych1500
Witam
Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
Mianowicie chodzi o pracę silnika który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
Proszę o pomoc w fachowym rozwiązaniu problemu moi drodzy .
Z góry dziękuje
-