arek12408

Deutz Fahr M2385

Polecane posty

konradd    0

Jakby ktoś miał taki sam problem, lampka odpowiada za poprawność działania alternatora. Jeśli alternator nie ładuje odpowiednio tj. napięcie ładowania jest nie taki jak potrzeba lampka się świeci.

 

Jeśli ktoś regenerował alternator proszę o info jakie mieliście problemy, gdzie kupiliście np. nowy regulator napięcia itd.

 

Dzięki

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Odświeżam... Już wiesz od czego są te kontrolki? jak nie to mogę pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po części rozkminiłem bo znalazłem opis,ale jakbyś był tak uprzejmy to napisz od czego są te z potencjometrami i jak je ustawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Niestety mam uboższą wersję bez tego ustrojstwa. Z tego co zrozumiałem z instrukcji to jakaś czujka i "brzęczyk" od spadku obrotów o 10-15 % na ślimaku, młocarni i klawiszach.

Wkleję zdj z duńskiej instrukcji to może komuś będzie się chciało rozszyfrować.

post-35846-0-47868700-1454690393_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

w internecie można trafić na instrukcje do toplinera 4065 po polsku i tam jest fajnie opisane co do czego i większości dotyczy też starszych modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Masz ją może pobraną lub ma ktoś link? Bo wszystkie co znalazłem już są nie aktywne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Cześć. Ściągał ktoś z was w 2385 przekładnie-wariator. Przednią  cześć, tą przy sprzęgle... Tak nad tym pracuje i wygląda, że trzeba też zwolnice zdjąć? Bo za nic inaczej nie chce ruszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

Ale jak nie chce ruszyć? Wielowypust rak trzyma czy nie ma miejsca? Dziwne byłoby jeśli zwolnicę trzeba byłoby ściągać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Nie ma miejsca żeby zjechało z wału. Może od biedy ściągając tarcze by zeszło, chociaż też tego nie widzę, a i śruby od tarczy i zacisku ruszyć też nie chciały. Zwolnice prościej jak się okazało.

 

Edit:

Dla potwierdzenia czytającym w przyszłości: Tak, trzeba ściągać zwolnice. Szybka robota, rozpiąć półoś, odkręcić śruby i tyle. Oczywiście wcześniej odpowiednio zabezpieczyć.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez Fryderyk65
      Mam krótkie pytanie o Deutz-Fahr Agrofarm 410 ile potrzebujemy do wymiany oleju w silniku Deutz-Fahr?

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj