Trafik

Szybko się grzeje

Polecane posty

Trafik    0

Witam, mój Pronar podczas prac polowych łapie dość szybko temperaturę ponad 100 stopni i nie wiem co może być tego przyczyną macie może jakieś sugestje co mogło się stać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Napięcie paska od wentylatora, zasyfiona chłodnica, poziom płynu chłodzącego :)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

jeśli masz wszystko czyste i pasek napięty i płyn jest to tylko termostat do wymiany musiał się zaciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Najszybciej to będzie chłodnica u mnie tak było,niby czysta a się grzał,po wymyciu myjką było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

umnie jest wyjety termostat ponoc to szkodzi ale juz 18 lat tak jest i nigdy temp 90 nie przekroczył nawet przy ostrym katowaniu chłodnica regularnie myta i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a olej w silniku sprawdzasz? znajomemu SERWIS (nie powiem z jakiej firmy) na przeglądzie gwarancyjnym nalał pół oleju co trzeba do 82TSA i też się grzał szybko i słabszy był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Opuść żaluzję :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

mój mtz 82ts od nowości nie łapie temperatury powyżej 80 stopni nawet zmienialiśmy termostat i dalej tak samo i chłodnica też często się zabija i nic go nie rusza więc coś dziwnego z tym twoim się dzieje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Tez to przechodziłem, weź kogoś kto ma pojęcie i przestawcie kąt wtrysku, jak ktos wie o co chodzi to jest 10min pracy :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Raczej nie, wymyj chłodnicę, sprawdź poziom płynu, zobacz czy napięty jest pasek, wyczyść filtr powierza, u mnie W 82TSA jak sie bardzo kurzy to temp się podnosi, a w ostateczności termostat..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    180

Koledzy, optymalna temperatura dla diesla to jest 90-95 stopni także nie ma co się przejmować jak ma 90 stopni silnik, gdy silnik ma 90-95 stopni to jest najefektywniejszy, i jest w sowim otoczeniu :) Ma mniejsze spalanie. A jeżeli grzeje się do 100 stopni to sprawdź żaluzję czy nie jest zaciągnięta i obowiązkowo umyj myjką chłodnicę ale dobrze :)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

dokldnie przewaznie w kazdym nowszym ciagniku silnik pracuje w temp ok 90 stopni

u mnie w pronarze 1221 tez taka temp jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Ta żaluzja znajduje się przed chłodnicą, a pokrętło do jej otwarcia- zasłaniania z lewej str na kokpicie :)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Wywaliłem wczoraj termostat, jak pójdzie w pole to się okaże czy trafiłem w sedno, chłodnice też wymyłem. Dzięki za pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Też myślałem, że może to czujnik, ale jak zobaczyłem parę wydostającą się z wężyka to wiedziałem, że to nie czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan81    0

U mnie załamany górny wąż chłodnicy ograniczał przepływ płynu i też temperatura była za wysoka. Dowiedziałem się niestety dopiero jak zakładałem chłodnicę po wymyciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Chłodnica była zawalona kukurydzą i innymi śmieciami, czyściliśmy ją piaskarką bez piasku i wszystko udało się wydmuchać. Teraz temperatura waha się między 70-80 stopni w ciężkiej orce. Dziękuje wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

tak to jest jak się zapomni o codziennych czynnościach. ja codziennie przed wyjechaniem w pole przedmuchuję sprężonym powietrzem chłodnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj