Polecane posty

piwex16    34

Mam pytanie ile potrzeba obciążników w kg na koła do zetor proximy 8441 ???


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrackLift    0

nie wiem ile dokładnie one ważą ale max 4 na jedno koło wejdzie oryginalnych Zetora;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

jak masz na myśli ile max wejdzie to tak jak pisze TrackLift ale to chyba zależy do czego ten ciągnik będziesz wykorzystywał, jak w transporcie po drogach czy przy siewniku to są wg mnie wogóle zbędne jak do np. orki to rozumiem że masa potrzebna bo za tym idzie uciąg w polu. Ja w 7441 mam po dwa na koło i myśle że to dość, czasem tylko brakuje masy na przodku i te myśle że są ważniejsze. Jest jeszcze ewentualność pracy z ładowaczem ale tu i tak do większych prac niezbędna jest jakaś konkretniejsza masa na TUZ z tyłu jako przeciwwaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

Traktor wykonuje wszystkie prace polowe zw(orka,uprawa i po drodze też jeździ z przyczepami) komplet 4 obciążniki + 2 piasty tylko za 594zł i facet który je sprzedaj mówił, że to warzy 150 kg i czy opłaca się to kupić?


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrackLift    0

Traktor wykonuje wszystkie prace polowe zw(orka,uprawa i po drodze też jeździ z przyczepami) komplet 4 obciążniki + 2 piasty tylko za 594zł i facet który je sprzedaj mówił, że to warzy 150 kg i czy opłaca się to kupić?

Chyba trochę więcej ważą bo tak to ważą ok. 18kg a zawsze chyba robią tak 15 albo 20kg. Więc chyba będą po 20kg jeden.

Kupujesz używane czy nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Ile kosztują i gdzie można tanio kupić takie obciążniki?? Mogą być używane.

Potrzebuje 6 sztuk, bo po jednej na koło już mam.

Jeden taki talerz ma wagę 30kg. Piasta mocująca 16kg. więc na jedno koło przypada (4x30+16) 136kg, nie licząc śrub mocujących;) hehe

Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

ja mam po dwa talerze na kolo i mysle ze to wystarczy a jak pracuje krokodylem czy lycha to i tak zakladam przeciwwage! a jakie macie koledzy cisnienie w oponach w proximie z ladowaczem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj