Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piwex16    34

Mam pytanie ile potrzeba obciążników w kg na koła do zetor proximy 8441 ???


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrackLift    0

nie wiem ile dokładnie one ważą ale max 4 na jedno koło wejdzie oryginalnych Zetora;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

jak masz na myśli ile max wejdzie to tak jak pisze TrackLift ale to chyba zależy do czego ten ciągnik będziesz wykorzystywał, jak w transporcie po drogach czy przy siewniku to są wg mnie wogóle zbędne jak do np. orki to rozumiem że masa potrzebna bo za tym idzie uciąg w polu. Ja w 7441 mam po dwa na koło i myśle że to dość, czasem tylko brakuje masy na przodku i te myśle że są ważniejsze. Jest jeszcze ewentualność pracy z ładowaczem ale tu i tak do większych prac niezbędna jest jakaś konkretniejsza masa na TUZ z tyłu jako przeciwwaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piwex16    34

Traktor wykonuje wszystkie prace polowe zw(orka,uprawa i po drodze też jeździ z przyczepami) komplet 4 obciążniki + 2 piasty tylko za 594zł i facet który je sprzedaj mówił, że to warzy 150 kg i czy opłaca się to kupić?


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrackLift    0

Traktor wykonuje wszystkie prace polowe zw(orka,uprawa i po drodze też jeździ z przyczepami) komplet 4 obciążniki + 2 piasty tylko za 594zł i facet który je sprzedaj mówił, że to warzy 150 kg i czy opłaca się to kupić?

Chyba trochę więcej ważą bo tak to ważą ok. 18kg a zawsze chyba robią tak 15 albo 20kg. Więc chyba będą po 20kg jeden.

Kupujesz używane czy nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    1

Ile kosztują i gdzie można tanio kupić takie obciążniki?? Mogą być używane.

Potrzebuje 6 sztuk, bo po jednej na koło już mam.

Jeden taki talerz ma wagę 30kg. Piasta mocująca 16kg. więc na jedno koło przypada (4x30+16) 136kg, nie licząc śrub mocujących;) hehe

Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

ja mam po dwa talerze na kolo i mysle ze to wystarczy a jak pracuje krokodylem czy lycha to i tak zakladam przeciwwage! a jakie macie koledzy cisnienie w oponach w proximie z ladowaczem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Spec
      Witam, proszę o podpowiedz. Z wałka WOM wycieka mi olej , chciałem wymienić simering i odkręciłem najpierw 3 śruby i wyjąłem wałek, później 7 śrub myśląc ,że wyjdzie korpus obudowy  wałka ale nie chce wyjść. Proszę o pomoc jak się dobrać do wałka by go uszczelnić, (czy trzeba jeszcze odsłonić korpus i zrzucić mocowanie zaczepów i siłowników).
      I czy wystarczy ustawić traktor po skosie czy trzeba spuścić olej ze skrzyni ?
    • Przez damian123141
      witam. gdzie sie znajdują korki do wymiany oleju w skrzyni biegów i układzie hydraulicznym w zetorze forterra 130 hsx? czy wszystek olej się wlewa tam gdzie jest wlew z tyłu? trzeba jakoś odpowietrzyć? I
    • Przez Z7245
      Witam
      Mam pytanie do posiadaczy zetorów Proxima POWER i PLUS. Jak wam sprawuje się ten przedni most czy nie słychać jakiś zgrzytów gdy podczas jazdy skręcacie koła na włączonym przednim napędzie.
    • Przez huard
      witam panowie mam problem z zetorkiem proxima z podnośnikiem na zimnym podnosi i wszystko niby ok jest te 180 bar na wyjściu hydrauliki a jak sie rozgrzeje to spada na 120 i trzeba gazowac zeby podniósół bo na wolnym słychać aby jakies syczenie w podnosniku co to moze byc
    • Przez Matrix890321
      Dzień dobry,
      Posiadam Zetor Proxima 70, rok 2012. Stan na dziś to 1200mth.
      Jakiś rok temu pojawił się problem z wkładaniem biegów. Od nowości wszystko wyglądało dobrze i grało. Problem zaczął się od niższych biegów, tj. 1,2, a z czasem narastał. Dzisiaj wygląda to tak, że po odpaleniu silnika ciężko włożyć jakikolwiek bieg - ani terenowe, ani szosowe. Ciekawostką jest to, że po nagrzaniu silnika biegi zaczynają się przełamywać i wchodzić dobrze. Po zgaszeniu i wystygnięciu problem się powtarza.
      Na początku próbowałem odpowietrzyć układ. Pomogło to, ale na jakiś tydzień - potem znowu to samo. Po dalszych próbach już w żaden sposób odpowietrzenie nie pomagało. Została wymieniona pompka pedału sprzęgła - też nic nie pomogło. Olej w skrzyni wraz z filtrem wymieniony na jesieni - także nic nie pomogło. Płyn hydrauliczny, wymieniany od nowości kilka razy, odpowietrzany razem z hamulcami - dalej nic nie daje. 
      Sprzęgło od nowości nie regulowane, chodzi jak powinno, jak wrzucę bieg i włączę silnik to bierze od połowy.
      Całość wygląda tak, jak bym próbował wcisnąć bieg bez sprzęgła, tzn. traktor szarpie i chce jechać.
      Co może być usterką? Wysprzęglik, może układ się jakoś zapowietrza?
      Czytałem na jakimś forum, że może synchronizator?
      Bardzo proszę o pomoc, gdyż zaczyna brakować mi już pomysłów.
      Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj