Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyłączenie WOM i sterownie podnośnikiem

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ekitowski

ekitowski

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 10 styczeń 2010 - 14:57

Wyłączenie WOM i sterownie podnośnikiem Witam wszystkich serdecznie.
Niedawno stałem się posiadaczem ciągnika MTZ 82 - 94r, zakupiony ciągnik całkiem dobrze się sprawuje - jednak ostatnio pojawiły się dwie sprawy z którymi nie bardzo mogę sobie poradzić...

Nie mogę wyłączyć WOM, mimo że dźwignia włączania jest przesunięta maksymalnie do przodu ciągnika wałek dalej pracuje...

Druga sprawa - jako że jestem początkującym użytkownikiem tych maszyn mam pytanie - u mnie obecnie sterowanie podnośnikiem odbywa się dźwigną przy kierownicy, jak spowodować żeby podnośnikiem można było sterować przy pomocy dźwigni po prawej stronie siedzenia - obok tej od WOM..

Z góry dziękuję za pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wyłączenie WOM i sterownie podnośnikiem Dzisiaj, 01:10
  •  

#2 Share Rogeryk

Rogeryk

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów

Napisany 10 styczeń 2010 - 15:01

Wyłączenie WOM i sterownie podnośnikiem Co do WOM to pewnie musisz podregulować tzn. wkręcić śrubę od mechanizmu zapadkowego który jest zamontowany w tylnym moście pod dźwigniami. Jak podejdziesz z tyłu ciagnika to będziesz widział ten mechanizm. Co do dźwigni od podnośnika próbowaliśmy to zmienic ale nie dało sie i tak juz u nas jest. Może jakis dobry mechanik jakoś by to zrobił...

#3 Share ekitowski

ekitowski

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 10 styczeń 2010 - 15:17

Co do WOM to pewnie musisz podregulować tzn. wkręcić śrubę od mechanizmu zapadkowego który jest zamontowany w tylnym moście pod dźwigniami. Jak podejdziesz z tyłu ciagnika to będziesz widział ten mechanizm. Co do dźwigni od podnośnika próbowaliśmy to zmienic ale nie dało sie i tak juz u nas jest. Może jakis dobry mechanik jakoś by to zrobił...