Alchemik 501 Opublikowano 29 Lutego (edytowane) Nie jest zbyt duże i odstające? W błocie itp nie dojdzie do sytuacji przypadkowego uruchomienia? Fabrycznie w ciągnikach jest często coś w stylu ciężkiego pręcika przylegającego do powierzchni błotnika itp Edytowane 29 Lutego przez Alchemik Odnośnik do komentarza
konteno 2441 Opublikowano 29 Lutego troche krótka dźwignia . nie będzie za ciężko chodzić? trzeba pewnie poluzować będzie śrubę ze sprężynką co dźwignia na plecaku siedzi Odnośnik do komentarza
misiek9 10 Opublikowano 29 Lutego (edytowane) 9 godzin temu, Alchemik napisał: Nie jest zbyt duże i odstające? W błocie itp nie dojdzie do sytuacji przypadkowego uruchomienia? Fabrycznie w ciągnikach jest często coś w stylu ciężkiego pręcika przylegającego do powierzchni błotnika itp 7 godzin temu, konteno napisał: troche krótka dźwignia . nie będzie za ciężko chodzić? trzeba pewnie poluzować będzie śrubę ze sprężynką co dźwignia na plecaku siedzi Może i wajcha jest duża, ale nie odstaje bo jest krótka. Mieści się w sam raz w szczelinie między błotnikiem a tuzem, gdy ten jest podniesiony. Nie widzę szans przypadkowego uruchomienia, bo trzeba użyć na nią trochę siły. W kabinie wystarczy palcem, tutaj już całą dłonią. Ale nie jest tak ciężko, by był to jakiś problem. Ogólnie ciasnota zmusiła mnie do takiego a nie innego rozwiązania. Było kiedyś do kupienia fabryczne sterowanie, ale nieproporcjonalnie drogie do wykonania. Różniło się wykorzystaniem zakrzywionego pręta zamiast płaskownika i pionowej dźwigni bliżej błotnika. Załączam zdjęcie oryginału. Kiedyś kosztował 300 zł. Dziś w ogłoszeniach znalazłem tylko sam pręt za 120 zł. Edytowane 29 Lutego przez misiek9 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się